κανονικά η βραδυπορία |
Κανονικά ισχύει η βραδυπορία μέχρι στιγμής.
Αυτό που έχει συμβεί είναι ότι επιτέλους ξεθάφτηκε απο τα συρτάρια το χαρτί της ΔΙΜΗΧ που έδινε την επιλογή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να άρει την βραδυπορία καθώς δεν συνέτρεχε κανένα τεχνικό θέμα με τις H/A , στις οποίες δεν έχει γίνει καμιά τροποποίηση.
Το περίεργο είναι ότι η επιστολή - έγγραφο της ΔΙΜΗΧ για το θέμα έχει ημερομηνία κ πρωτόκολο του 2012 ! Ρωτάμε λοιπόν
Θα στείλει απολογία στους υφιστάμενους του ο κ. Ζηλιασκόπουλος για
αμέλεια ; (άντε και ας μην είναι βαριά η αμέλεια , μόνο 25 λεπτά καθυστέρηση βάζανε τα τρένα εδώ και 1 χρόνο ).
Μα κανείς δεν ενδιαφέρθηκε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα;
O Δ/ντης ΔΙΚΑΜ που ξέρει τα πάντα , δεν γνώριζε ;
Τέλος για το θέμα που προέκυψε με τις Η/Α οι δικές μας πληροφορίες ( και είναι τσεκαρισμένες 100%) λένε ότι δεν υπήρχε κανένα τεχνικό πρόβλημα , ενώ υπάρχει και πρόσφατη μελέτη του Πολυτεχνείου για το θέμα , στην οποία αναφέρεται το ίδιο .
Και φυσικά , δεν έχει γίνει στις Η/Α καμία τροποποίηση ή επιδιόρθωση .
Η αλήθεια είναι ότι το θέμα ΞΑΝΑ - τέθηκε πρόσφατα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την ΕΕΣΣΤΥ και επιτέλους βρέθηκε και το έγγραφο και τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους.
Ελλάς το μεγαλείο σου , ή μήπως η πλέον απτή απόδειξη για την διάλυση που επικρατεί στην ΔΙΚΑΜ και στην οποία έχουμε επανειλημμένα έχουμε αναφερθεί.
θα ζητησει ποτε συγνωμη ο δικαμ ή και παλι θα τα βαζει με ενα κλαδο που κρατα την εταιρια ορθια ; Το εξυπνο πουλι απο την μυτη πιανετε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτελους ποσο ακομη θα ανεχεται τετοιες συμπεριφορες η πεπε ;ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΗΛΕΤΕ ;
Κριμα που κολυσιεργη η Δικαμ για ενα τετοιο μειζων θεμα.ο κοσμος θα ειχε αποφυγει μεγαλη ταλαιπωρια,τα τρενα δεν θα ειχαν καθυστερηση οσον αφορα αυτον τον περιορισμο,και δεν θα ειχαν στρεψει το επιβατικο κοινο προς αλλα μεσα μεταφορας,εστω και αυτο το μικρο ποσοστο που ενδεχομενως να εφυγε.Και μιας που δεν καμια τροποποιηση σρις Η/Α,σε κανενα συστημα τους,ςγω θα ελεγα και κατι αλλο.Να παρουν πισω τις απολογιες και τις τιμωριες για τις παραβιασεις ταχυτητας,σε οποιους ειχε δωσει,οταν ηταν 120χλμ με 140χλμ,και μετα που εγινε140χλμ με 160χλμ.Ας δειξει και μια φορα οτι ο κυριος Δικαμ δεν εχει εμπαθεια με τους μηχ/γους.Εξαλλου αυτοι ειναι οι κινητηριοι μοχλοι της εταιρειας,και ισως οι μονοι που δεν αμοιβονται ανταξια με αυτο που προσφερουν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλος είναι ο λόγος για τις βραδυπορίες. Σε εκτεταμένα τμήματα του δικτύου μεταξύ Δομοκού-Θεσσαλονίκης έχουν επιβληθεί βραδυπορίες διότι τα ελαστικά υποθέματα έχουν λιώσει, κοινώς η σιδηροτροχιά έρχεται σε επαφή απευθείας με τον μπετόν στρωτήρα. Το σκάνδαλο είναι παρόμοιο με τα ελαττωματικά υποβρύχια - σε μικρότερη κλίμακα βέβαια - καθώς αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά ότι Γερμανικές εταιρείες έχουν προμηθεύσει με σκαρταδούρα την Ελλάδα.Και βέβαι μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, δηλαδή μετά την πάροδο της περιόδου εγγύησης, τα έξοδα βαρύνουν τον πελάτη. Απορώ πως και δεν το γνωρίζετε, ενώ κινείστε μέρα-νύχτα στις γραμμές. Παρόμοια υποθέματα έχουν ενσωματωθεί και στον Προαστιακό, αλλά εκεί οι ταχύτητες είναι σχετικά μικρές και το πρόβλημα λίγο-πολύ κουκουλώνεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιεύουμε το σχόλιο του black submarine επισημαίνοντας πως δεν υπάρχουν βραδυπορίες στην γραμμή (στα υποδείγματα) και φυσικά πως θα ψάξουμε τα όσα αναφέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να το ειπε αυτο , καπου κατι θα ακουσε ο black submarine,αλλα παλι , το υποδειγμα με τις βραδυπορειες εισαι σαφες , ΜΟΝΟ ΓΙΑ Η/Α 140 ΧΛΜ Ε.Σ.Θ -ΔΟΜΟΚΟΥ .Οποτε αμα ισχυε γενικα θα ηταν μονιμη βραδυπορεια και για της Δ/Η πραγμα που δεν ισχυει κατι τετοιο.Αλλα κακου καλου θα πρεπει να ψαχτει λιγο περισσοτερο το θεμα,μηπως εχει γινει καμια παρατυπια εις βαρος των μηχ/γων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε τώρα θα επανέλθουν τα 160 χλμ. στις Η/Α, σύντομα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει κανείς, πότε θα επανέλθουν τα 160 στις hellasprinter?
ΑπάντησηΔιαγραφή