Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

Δελτίο Τύπου ΠΟΣ , στον σιδηρόδρομο δεν περισσεύει κανείς

Η αξιολόγηση των δομών στο σιδηρόδρομο πραγματοποιήθηκε προ διετίας από την ίδια την εταιρεία που κάνει και σήμερα την αξιολόγηση, την PricewaterhouseCoupers (PWC).
Σύμφωνα με την αξιολόγηση: 
Το δίκτυο του ΟΣΕ έχει συρρικνωθεί σημαντικά (κλείσιμο Πελοποννήσου και Δυτικής Μακεδονίας, υπολειτουργία του τμήματος Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη με δύο τραίνα την ημέρα). 
Το ελάχιστο απαιτητό προσωπικό για να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος καθορίστηκε για τον ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ) 2800 άτομα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 920 άτομα.

Σήμερα, μετά από 2500 μετατάξεις στον ΟΣΕ 
και 750 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πραγματοποιήθηκαν στο μεσοδιάστημα, το προσωπικό των δύο εταιρειών υπολείπεται της προαναφερθείσας αξιολόγησης της PWC, κατά 600 περίπου άτομα στον ΟΣΕ και 100 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Μάλιστα, σήμερα τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και ο ΟΣΕ παρουσιάζουν λειτουργική κερδοφορία, έναντι ζημιών προ του προγράμματος εξυγίανσης, κάτι το οποίο παραδέχθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στις προγραμματικές δηλώσεις. 

Στον όμιλο του ΟΣΕ έχει εφαρμοστεί, με τον πιο ακραίο τρόπο, το ενιαίο μισθολόγιο, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να έχουν υποστεί μειώσεις, επί των τακτικών αποδοχών, που φτάνουν περίπου έως και 60%, σε σύγκριση με το 2009. 

Από το σιδηρόδρομο δεν περισσεύει κανένας εργαζόμενος και αποτελεί «μνημονιακό παραλογισμό» να επανέρχεται «αξιολόγηση» για να δικαιολογήσει τις επερχόμενες απολύσεις που προανήγγειλε ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών. 

Αποτελεί πάγια θέση μας η λειτουργία ενός ενιαίου δημόσιου σιδηρόδρομου με επαγγελματίες σιδηροδρομικούς που μόνο αυτοί με την καθημερινή προσπάθεια που καταβάλλουν μπορούν να εγγυηθούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας του. 



Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.
         

2 σχόλια:

  1. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ? ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ..ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ αργά ενδιαφέρετε η ΠΟΣ για τις απολύσεις , όταν πριν από 2,5 χρόνια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέλυε τους εργαζόμενους στις κλινάμαξες αυτοί κάνανε το παγώνι, τώρα θυμήθηκαν ότι είναι συνδικαλιστές και πρέπει να ενδιαφερθούν για τις απολύσεις. Ποιοι μωρέ αυτοί που μπροστά στις κάμερες πετούσαν μπουκάλια με νερό στους βουλευτές τους και μόλις έσβηναν τα φώτα έμπαιναν στα γραφεία της Συγγρού απ΄ την πίσω πότρα και γονατιστοί στα τέσσερα ; Ρε υποκριτές εσείς ανοίξατε τις πόρτες των απολύσεων στο σιδηρόδρομο να το ξέρετε και εσείς και αυτοί που σας ψηφίζουν. Βρε ούστ νενέκοι του συστήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή