Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Προκήρυξη β΄ φάσης μελετών για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο

Από μελέτες, πάμε καλά. Έως τα τέλη του έτους, η ΕΡΓΟΣΕ θα προκηρύξει τη β΄ φάση των υπολειπόμενων μελετών για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο.
Η ολοκλήρωση της β’ φάσης των μελετών εκτιμάται στα τέλη του 2015, ενώ η γ΄ φάση των μελετών, αλλά και η προκήρυξη - κατασκευή του έργου έχουν προταθεί για χρηματοδότηση στην 5η Προγραμματική Περίοδο 2014 – 2020.Πάντως, είναι άξιο αναφοράς ότι η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο έχει εξαγγελθεί εδώ και πολλά χρόνια και μάλιστα θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το… 2012.

Τον Ιούνιο του 2007, ο τότε υπουργός Μεταφορών Μ. Λιάπης είχει παρουσίασε την τελική (;) χάραξη,επισημαίνοντας ότι «οι πρώτες μελέτες για το έργο έχουν ολοκληρωθεί.
Η οριστική μελέτη πρόκειται να ανατεθεί εντός του 2007 και στόχος μας είναι η δημοπράτηση του έργου να έχει γίνει μέσα στο 2008, με προοπτική το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2012. Η χρηματοδότηση είναι ήδη εξασφαλισμένη από Δ’ ΚΠΣ.  Η διαδρομή Αθήνα - Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα, σε 55 λεπτά».
Η νέα γραμμή, σύμφωνα με τα όσα έχουν εξαγγελθεί, προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου).
Ανεξαρτήτως των κυβερνητικών εξαγγελιών που ποτέ δεν επαληθεύονται, κανένας δεν αμφισβητεί τη χρησιμότητα του έργου, όπως και το γεγονός ότι ο Προαστιακός πρέπει να αναπτυχθεί.
Άλλωστε, το λιμάνι του Λαυρίου έχει πολλούς υποστηρικτές, όπως το νέο υπουργό Ναυτιλίας Μιλ. Βαρβιτσιώτη, ο οποίος ανέφερε ότι το Λαύριο θα πρέπει να αποτελέσει το κύριο λιμένα του νομού Αττικής.
Φώτης Φωτεινός - metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου