Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΕΡΓΟΣΕ: Νέα μεγάλη δημοπράτηση για έργα ολοκλήρωσης του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας

Προκηρύξεις έργων με το τσουβάλι !
Άλλο ένα μεγάλο έργο δημοπρατεί η ΕΡΓΟΣΕ. Με απόφαση του ΔΣ σε δημοπράτηση βγήκε το έργο της ανάταξης και αναβάθμισης της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και αντικατάστασης 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας.


Το έργο είναι συμπληρωματικό στα 3 μεγάλα έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στον σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας. Τα έργα που είναι υπό κατασκευή είναι το έργο ανάταξης της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-Τιθορέα, το έργο σκούπα Τιθορέα-Δομοκός και τα έργα στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 52.753.400 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και η διάρκεια ολοκλήρωσης των έργων είναι 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.  Η ημέρα δημοπράτησης είναι στις 7 Ιανουαρίου 2014.

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του Ε.Π. «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ» περιόδου 2007-2013 και εντάσσεται στην πράξη με τίτλο: «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΑΘΗΝΑ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΛΗΝ ΤΙΘΟΡΕΑ-ΔΟΜΟΚΟΣ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ».

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι:
— η αποκατάσταση (ανάταξη) των συστημάτων Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης, ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και η αναβάθμιση μέσω προσθήκης δυνατοτήτων και νέων λειτουργιών.
— η εγκατάσταση καλωδίου οπτικών ινών κατά μήκους του έργου.
— η αναβάθμιση των Σ. Σ. μεταξύ ΟΙΝΟΗΣ – ΔΑΥΛΕΙΑΣ και μεταξύ ΔΟΜΟΚΟΥ – ΛΑΡΙΣΑΣ, και συγκεκριμένα η αντικατάσταση των υφιστάμενων αλλαγών τροχιάς με αρμούς, με νέες αλλαγές συγκολλημένες επί στρωτήρων από σκυρόδεμα ή επί ξύλινων.
— η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Κιλκίς, στο τμήμα μεταξύ χ.θ. 29+500 (Νέα Φιλαδέλφεια) και χ.θ. 37+074 (Γαλλικός).

ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου