Απο το blog της Εκ-κινησης.
Με αναφορά που έστειλαν στον Διευθυντή της ΔΙΠΕΚΑΜ, στις 10/10, συνάδελφοι από την έδρα του Ρέντη, επικαλούνται το άρθρο 11 του Εσωτερικού Κανονισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περί "Ισότητας και Αξιοκρατίας".
Με αναφορά που έστειλαν στον Διευθυντή της ΔΙΠΕΚΑΜ, στις 10/10, συνάδελφοι από την έδρα του Ρέντη, επικαλούνται το άρθρο 11 του Εσωτερικού Κανονισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περί "Ισότητας και Αξιοκρατίας".
Όπως εξηγούν, μετά την εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου και με τα νέα
δεδομένα που ισχύουν στις δευτερεύουσες (υπερωρίες, νύχτες κ.α.) ζητούν τον ίσο καταμερισμό εργασίας, χωρίς διακρίσεις, καθώς υπάρχουν ακόμη εργαζόμενοι που είναι αποκλεισμένοι από δρομολόγια της έδρας τους.
δεδομένα που ισχύουν στις δευτερεύουσες (υπερωρίες, νύχτες κ.α.) ζητούν τον ίσο καταμερισμό εργασίας, χωρίς διακρίσεις, καθώς υπάρχουν ακόμη εργαζόμενοι που είναι αποκλεισμένοι από δρομολόγια της έδρας τους.
Διαπιστώνουν ότι υπερβαίνουν το πλαφόν των υπερωριών (δεν τους δύνονται διανυκτερεύσεις), την ίδια στιγμή που συνάδελφοι αμείβονται με υπερωρίες και διανυκτερεύσεις.
Απάντηση από τον Διευθυντή μέχρι στιγμής δεν υπάρχει, αλλά μας κάνει εντύπωση η συμπεριφορά του Σωματείου, που παρ’ότι είναι πολύ καιρό ενήμεροι για το θέμα δεν έχει κάνει κάποια κίνηση για να οδηγηθούμε σε λύση.φων για ισοτητα και αξιοκρατεια στον κλαδο κινησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου