Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Έρχεται ο "Θεσσαλικός Προαστιακός"

Μέχρι τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές , θα έχουμε γίνει Γαλλία , μετά απο αυτές θα ξαναγυρίσουμε στην πραγματικότητα που λέει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται ακόμη και το ποιο απλό , να επεκτείνει το Λάρισα - Θεσσαλονίκη , μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο (που έχει και ρεύμα η γραμμή ).
Εμείς αναδημοσιεύουμε το κείμενο απο τοπικό portal και ελπίζουμε  να είμαστε εμείς , αυτοί που θα διαψευστούν !
Του Βασίλη Αλεξίου - trikalavoice.gr
Στο στάδιο της σύνταξης της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων βρίσκεται η
ηλεκτροδότηση της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας.
Το έργο, ύψους 30 εκ. ευρώ, προγραμματίζεται να ενταχθεί στο Κοινοτικό Πλαίσιο (Σ.Ε.Σ.) της περιόδου 2014-2020.. Την  αναγκαιότητα ένταξης του έργου της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα στα ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης, ώστε αυτό να δημοπρατηθεί άμεσα, ζήτησε και ο βουλευτής Καρδίτσας Σπ. Ταλιαδούρος σε συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του της ΕΡΓΟΣΕ. Υπερασπιζόμενος δε την ένταξη αυτή επεσήμανε ότι το έργο αυτό θα συμβάλει στην σιδηροδρομική αναβάθμιση της Δυτικής. Θεσσαλίας αφού θα γίνει πραγματικότητα η δημιουργία του Θεσσαλικού Προαστιακού, που θα ενώνει τις θεσσαλικές πόλεις, με μετρήσιμα αποτελέσματα σε οικονομική ανάπτυξη, και κοινωνική συνοχή για ολόκληρη τη Θεσσαλία.
Ο κ. Ταλιαδούρος επεσήμανε επίσης στον κ. Σπηλιόπουλο ότι το έργο αυτό θεωρείται ώριμο και εύκολο, από οικονομικής και τεχνικής άποψης, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα αυτοψίας που έχει πραγματοποιηθεί από τα ειδικά κλιμάκια του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ δεν απαιτούνται επιπλέον τεχνικά έργα ενώ δεν προκύπτουν προβλήματα με τις περιβαλλοντικές μελέτες καθώς η γραμμή δεν διέρχεται από περιοχές οικολογικού ενδιαφέροντος.
Ο κ. Σπηλιόπουλος δεσμεύθηκε ότι το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 30.000.000 Ευρώ που σήμερα βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον καθορισμό των Περιβαλλοντικών του Όρων, πρόκειται να ενταχθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο, και ειδικότερα μέσα στο α' εξάμηνο του 2014, ως έργο πρώτης προτεραιότητας στο νέο ΕΣΠΑ, που ονομάζεται Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης (Σ.Ε.Σ. 2014 – 2020). Αναμένεται δε τα τεύχη δημοπράτησης του να είναι έτοιμα τον Μάρτιο του 2014 έτσι ώστε το έργο να δημοπρατηθεί αμέσως μετά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου