Έργα που ποτέ δεν ολοκληρώθηκαν και όσα γίναν ημιτελή και με πολλά προβλήματα ....
Το στέκι της έλξης χάρη στην μεγάλη βοήθεια των αναγνωστών του - που είναι κ η δύναμη μας - δημοσιεύει την απάντηση που έδωσε το 2010 , ο τότε Υφυπουργός Μεταφορών κ. Βούγιας σε επερώτηση του βουλευτή κ. Βαίτση Αποστολάτου , βουλευτή του ΛΑΟΣ ., για το θέμα με την εκτεταμένη φθορά που παρουσιάζεται στα ελαστικά υποθέματα των σιδηροτροχιών , την οποία το Υπουργείο χαρακτήριζε μάλιστα τότε ως αδικαιολόγητη !
Ο τελευταίος έλεγχος είχε γίνει όπως τονίζεται τον Αύγουστο του 2010 , και μάλιστα λόγω της σημασίας του προβλήματος είχε δοθεί δείγμα απο τα ελαστικά υποθέματα με φθορές σε
ξένα Πανεπιστήμια για να διερευνηθούν τα αίτια του προβλήματος.
Ο ΕΔΙΣΥ (αυτή η εταιρεία ήταν τότε υπεύθυνη για την υποδομή ) είχε απαιτήσειαπο την κατασκευάστρια εταιρεία την αντικατάσταση όλων όσων είχαν φθαρεί .
Δεν γνωρίζουμε αν αυτή μέχρι σήμερα έχει γίνει και σίγουρα θα πρέπει να μας απαντήσουν οι υπεύθυνοι για το ποιες ενέργειες έχουν πραγματοποιηθεί , αν και όπως τονίζεται στην απάντηση του κ. Βούγια , η φθορά δεν επηρεάζει την ασφάλεια της γραμμής , η οποία ελέγχεται όπως αναφέρει με καταγραφικό ανά τακτά χρονικά διαστήματα .
βρε βρε τι μαθαινει κανεις απο το πουθενα!!
ΑπάντησηΔιαγραφή