Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Για το σοβαρό θέμα με την φθορά στα ελαστικά υποθέματα γραμμής

Έργα που ποτέ δεν ολοκληρώθηκαν και όσα γίναν ημιτελή και με πολλά προβλήματα ....
Το στέκι της έλξης χάρη στην μεγάλη βοήθεια των αναγνωστών του - που είναι κ η δύναμη μας - δημοσιεύει την απάντηση που έδωσε το 2010 , ο τότε Υφυπουργός Μεταφορών κ. Βούγιας σε επερώτηση του βουλευτή κ. Βαίτση Αποστολάτου , βουλευτή του ΛΑΟΣ ., για το θέμα με την εκτεταμένη φθορά που παρουσιάζεται στα ελαστικά υποθέματα των σιδηροτροχιών , την οποία το Υπουργείο χαρακτήριζε  μάλιστα τότε ως αδικαιολόγητη !
Ο τελευταίος έλεγχος είχε γίνει όπως τονίζεται τον Αύγουστο του 2010 , και μάλιστα λόγω της σημασίας του προβλήματος είχε δοθεί δείγμα απο τα ελαστικά υποθέματα με φθορές σε
ξένα Πανεπιστήμια για να διερευνηθούν τα αίτια του προβλήματος.
Ο ΕΔΙΣΥ (αυτή η εταιρεία ήταν τότε υπεύθυνη για την υποδομή ) είχε απαιτήσειαπο την κατασκευάστρια εταιρεία  την αντικατάσταση όλων όσων είχαν φθαρεί .

Δεν γνωρίζουμε αν αυτή μέχρι σήμερα έχει γίνει  και σίγουρα θα πρέπει να μας απαντήσουν οι υπεύθυνοι για το ποιες ενέργειες έχουν πραγματοποιηθεί , αν και όπως τονίζεται στην απάντηση του κ. Βούγια , η φθορά δεν επηρεάζει την ασφάλεια της γραμμής , η οποία ελέγχεται όπως αναφέρει με καταγραφικό ανά τακτά χρονικά διαστήματα .

1 σχόλιο: