Οι επικεφαλείς της επιχείρησης ανάσυρσης της 032 απο τον Ασωπό με μια καυστική επιστολή , απαντούν σε όσους εξαπέλυαν τόνους λάσπης το τελευταίο τρίμηνο . (ανώνυμους διαδικτυακούς εισαγγελείς , Συνδικαλιστές που δεν δούλεψαν ποτέ όπως αναφέρουν και πολλούς άλλους ) .
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ που σηκώσαμε και μεταφέραμε στον Ασωπό τον ελαστιχοφόρο γερανό του Εργοστασίου Πειραιά σε ειδικά τροχοφορεία για τις Δ/Η Adtranz τα οποία μετατρέψαμε (καταλλήλως όπως αποδείχτηκε).
ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ που
κάναμε αυτή τη μετατροπή χωρίς την έκδοση σχεδίων με τον τυπικό τρόπο, αλλά με σκαριφήματα και οδηγίες και χωρίς αγορά υλικών και αμοιβές μελετητών, όπως άλλωστε γίνονται μέχρι σήμερα όλες οι μεγάλες κατασκευές, βελτιώσεις και τροποποιήσεις στα Μηχανοεργοστάσια τα τελευταία χρόνια (εκχιονιστικά οχήματα, πυροσβεστικά οχήματα, μετατροπές φορταμαξών, δοκιμαστήρια πέδης, δοκιμαστήρια ηλεκτρονικών μονάδων, πρέσες, ιδιοσυσκευές πάσης φύσεως, μετατροπές υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων σε ατμοσφαιρικούς, βελτιώσεις συστημάτων δηζελοκινητήρων, κλπ), πληροφορίες στους κατά καιρούς υπευθύνους των Εργοστασίων και στους κ.κ. Καπέλιο, Αγοραστίδη, Λάμπο, Λύρα, Παπαδόπουλο, Δακανάλη, κ.α.
ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ που παρά τις προφορικές προειδοποιήσεις και απειλές προς το προσωπικό («θα χάσετε τη σύνταξή σας και το εφάπαξ αν αποτύχετε», « θα πάτε φυλακή αν κάποιος χτυπήσει») και την γραπτή πρωτοκολλημένη Ανακοίνωση προς τον Πρόεδρο της ΕΕΣΣΤΥ και τον Διευθυντή Εργοστασίων – Μηχανοστασίων, στην οποία το Προεδρείο του Λαρισαϊκού, με ανείπωτο θράσος ζητούσε να κατατεθούν τα σχέδια βάσει των οποίων γίνονται οι μετατροπές των φορείων και να κατονομαστεί ο Επικεφαλής της όλης προσπάθειας, για να του «αποδώσει ευθύνες ή εύσημα», ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα της επιχείρησης, επειδή προφανώς είχαν κρίση ταυτότητας και θεωρούσαν εαυτούς τους Εισαγγελείς.
Τους ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ όμως, γιατί δεν ξέρουν από «δουλειά», αφού δεν έχουν δουλέψει ποτέ, αλλιώς θα ήξεραν ότι, τα καλύτερα αποτελέσματα της δουλειάς μας, έχουν προκύψει όταν υπήρξε ειλικρινής συνεργασία όλων των εμπλεκομένων και όχι από την ευφυία ενός ανθρώπου.
ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ όμως κανέναν, απ όσους διέδιδαν φήμες ότι όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται για να αποτύχει και να οδηγηθεί στοχευμένα από εμάς το έργο της ανάσυρσης σε Ιδιώτες, αν αυτές οι φήμες αληθεύουν.
ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ που περιμέναμε όσο χρειάστηκε να κατασκευάσει τις ράμπες στήριξης η ΔΙΣΥΓ του ΟΣΕ για να εδραστούν οι γερανοί (και ούτε μέρα παραπάνω) και δεν το κάναμε βιαστικά ώστε να αποτύχουμε.
ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ που σηκώσαμε την Δ/Η 220032 και την μεταφέραμε στο Εργοστάσιο Πειραιά για να επισκευαστεί.
Όμως μ’ αυτά και μ’ αυτά, γλυτώσαμε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ (η περίπτωση της Ιταλίας).
Αλλά… γιατί να μην γνωριστούμε καλύτερα βρε παιδιά;
Τρεις μήνες λοιδορούνται συστηματικά από το bog «Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ» οι «καρεκλάτοι» με ανώνυμα άρθρα. Δεν είμαστε πράγματι και οι καλύτεροι τύποι, αλλά ακόμη και στους ψυχολογικούς πολέμους του Μεσαίωνα, εξ αρχής ανακοίνωνε ο τελάλης ποιος ήταν ο πολιορκητής που πολιορκούσε τις πόλεις, για να φοβηθούν οι πολιορκούμενοι.. Ο Ιμπραήμ πασάς; Ο Αλή πασάς; ο Τουρλή-πασάς; ή ο Θεοδωρό-μπεης;…
Εμείς με ποιόν έχουμε να κάνουμε, για να ξέρουμε τίνος τη μιζέρια και την κακοήθεια να χλευάσουμε και να αναδείξουμε;
Ντροπή σε εσάς ανώνυμοι συκοφάντες και να είστε σίγουροι ότι θα κάνουμε τον παν για να αναδείξουμε τους σκοπούς τους οποίους υπηρετείτε.
Επειδή ξεπεράσατε τα όρια της υπομονής κάθε καλοπροαίρετου κρινόμενου, σας απαντούμε θεωρώντας ότι οι δήθεν και οι πονηροί - όπως η περίπτωσή σας - ήταν ανέκαθεν η μάστιγα αυτής της χώρας,
Με την ευκαιρία αυτή, ευχαριστούμε από καρδιάς, όσους συμμετείχαν ενεργά από κάθε πόστο, αλλά και όσους ενδιαφέρθηκαν και συμπαραστάθηκαν από κάθε γωνιά του δικτύου και με κάθε τρόπο σε όλη την προσπάθεια που έγινε.
Οι Συντάκτες:
Ζαχαρίας Πατεράκης
Σταμάτης Καπασσάς
Γεώργιος Αναγνωστόπουλος
Η επιστολή κοινοποιείται στους
1.
Διαχειριστές Ιστοσελίδας «Μηχανοδηγοί
ΤΡΑΙΝΟΣΕ»
2.
Πρόεδρο Σωματείου «Λαρισαϊκός»
3.
Κάθε εκπρόσωπο της Μιζέριας και της
Ανικανότητας
4.
Τους Σουλιώτες που διαχρονικά
αντιστέκονται στον Αλή Πασά και τα παιδιά του
|
Δικό μας σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς συγχαίρουμε Δημόσια τους επικεφαλής της επιχείρησης συναδέλφους Αναγνωστόπουλο Γιώργο , Καπασά Σταμάτη , Πατεράκη Χάρη αλλά και όλους τους ανώνυμους σιδηροδρομικούς που εργάστηκαν στην ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ επιχείρηση.
Απο την αρχή γνωρίζουμε αρκετά θέματα γύρω απο το θέμα , γιατί ο υπεύθυνος του blog μας , του blog των μηχανοδηγών , ήταν στον συμβάν και έτσι επιλέξαμε συνειδητά να μην ακολουθήσουμε τον κατήφορο σε όσα βλέπαμε και βλέπουμε εδώ και 10 χρόνια στον σιδηρόδρομο.
Για μία ακόμη φορά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες στο επίτευγμα αυτό (μόνο έτσι μπορώ να το χαρακτηρίσω), επώνυμους και ανώνυμους, υψηλά ιστάμενους μέχρι και θετικά σκεπτόμενους συναδέλφους και μη. Ας καταλάβουν επιτέλους οι επαΐοντες ότι και πριν το μνημόνιο και σήμερα ο σιδηρόδρομος λειτουργεί χάρη στην επαγγελματική συνείδηση του προσωπικού του, την υπευθυνότητα, την τεχνογνωσία και τη συναδελφική συνεργασία με γνώμονα πάντα την ασφάλεια του προσωπικού και του επιβατικού κοινού και την όσο δυνατόν (με τα μέσα και το προσωπικό που διαθέτει) καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού και μεταφορικού έργου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι που τρώνε αυτόν τον τόπο.Και πρωτίστως ευρισκόμενα στο πίσω μέρος του μυαλού συμφέροντα.Όπως και να έχει πάντως το πράμα και παρά το πείσμα μερικών η δουλειά έγινε.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή