Οι ευθύνες για την διαχρονική απαξίωση έχουν ονοματεπώνυμο! Ακόμα μέχρι σήμερα δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία επισκευής της ζημιάς σε...30 μέτρα γραμμής ηλεκτροκίνησης!
Το μπαλάκι των ευθυνών ρίχνει η μια Διοίκησή στην άλλη και στην μέση χιλιάδες επιβατών που ταλαιπωρούνται καθημερινά.Ίδια κατάσταση και στην έλξη με τους μηχανοδηγούς να ψάχνουν να βρουν που θα απευθυνθούν για τις αλλαγές στις βάρδιες! Την ίδια ώρα
ορισμένοι παίζουν παιχνιδάκια προσπαθώντας να μετατόπισουν τις ευθύνες τους. Αυτό που εμείς γνωρίζουμε είναι ότι όταν υπάρχει ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα τα κορυφαία στελέχη ρίχνονται στην μάχη με την φυσική τους παρουσία και να δεν μετατόπιζουν τις ευθύνες σε κατώτερα στην βαθμίδα στελέχη.
Απαράδεκτη η συνολική λειτουργία της ΔΙΚΑΜ.
Το στέκι έχει επανειλημμένα τονίσει ότι το πρόβλημα ξεκινά από την δεδομένη εμπάθεια που υπάρχει στα υψηλά κλιμάκια που αν μπορούσαν θα έκλειναν τον Προαστιακό.Όταν πρόκειται για πρόβλημα σε εμπορική αμαξοστοιχία, το τηλέφωνο και οι απειλές πάνε σύννεφο.Όταν αφορούν επιβάτες και δη στον Προαστιακό η αδιαφορία είναι εμφανής. ...
Απαράδεκτη η συνολική λειτουργία της ΔΙΚΑΜ.
Το στέκι έχει επανειλημμένα τονίσει ότι το πρόβλημα ξεκινά από την δεδομένη εμπάθεια που υπάρχει στα υψηλά κλιμάκια που αν μπορούσαν θα έκλειναν τον Προαστιακό.Όταν πρόκειται για πρόβλημα σε εμπορική αμαξοστοιχία, το τηλέφωνο και οι απειλές πάνε σύννεφο.Όταν αφορούν επιβάτες και δη στον Προαστιακό η αδιαφορία είναι εμφανής. ...
Άλλωστε δεν είναι τυχαία τα εξοντωτικά ωράρια στην εργασία των μηχανοδηγών στις βάρδιες του Προαστιακού .....
Ωστόσο τα Προβλήματα οξύνονται από την διάλυση στην διοικητική δομή και υποδομή του Προαστιακού Αθηνών. Ένα μέσο που σχεδιάστηκε σε Ευρωπαικά πρότυπα για να εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες επιβατών και έχει υποφέρει τα πάνδεινα, ιδιαίτερα την τελευταία πενταετία.
Το σύνολο των σημείων πώλησης εισιτηρίων έχει εκχωρηθεί σε ιδιώτες , οι οποίοι δουλεύουν κάτω από έπαχθεις όρους και φυσικά δεν έχει και την εκπαίδευση για να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις. Αν προσθέσουμε και την διάλυση στην υποδομή τvν σταθμών ( σε πολλούς δεν δουλεύουν ούτε οι....μικροφωνικες εγκαταστάσεις) και την παντελή έλλειψη επικοινωνίας με το κέντρο κυκλοφορίας προκειμένου να υπάρχει συντονισμός και ενημέρωση των επιβατών,καταλαβαίνει κανείς για τις καταστάσεις που ζουν επιβάτες και εργαζόμενοι. Η τηλεματική είναι διαρκώς εκτός , οι κάμερες δεν λειτούργησαν παρά μόνο στην Ολυμπιάδα και φυσικά οι επιβάτες ψάχνουν να βρουν άκρη στον λαβύρινθο.
Ήδη είχαμέ κρούσματα προπηλακισμων σε βάρος εργαζομένων,ενω η αυξανόμενη κίνηση τις επόμενες μέρες αναμένεται να πολλαπλασιάσει τα προβλήματα.
Με λίγα λόγια η απαξίωση συνεχίζεται και οι υπεύθυνοι για αυτήν συνεχίζουν να προβάλουν δικαιολογίες που δεν αξίζουν καν να σχολιάσουμε.
Το στέκι της έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου