Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Σε ζημιογόνο πορεία ο (φερόμενος), ως ισχυρός μνηστήρας, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Εάν η κυβέρνηση συνεχίσει την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εάν ισχύουν όσα λένε οι Ρώσοι ότι διατηρούν το ενδιαφέρον τους για την ελληνική εταιρεία, τότε οι οικονομικές επιδόσεις των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) αποκτούν επιπρόσθετη αξία.


Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι παραμένουν σε ζημιογόνα τροχιά. Το 2014 παρουσίασαν έσοδα 1,79 τρις. ρωσικά ρούβλια (RUB), έναντι 1,77 τρις. το 2013, ήτοι αύξηση 1,27%.

Αντίστοιχα, σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, αν και περιόρισαν τις ζημιές, το έτος έκλεισε με -99,32 δις. RUB, έναντι -198,2 δις. το 2013 (σήμερα 1 ευρώ είναι περίπου 62 - 63 ρούβλια).

Η εταιρεία απέδωσε το οικονομικό αποτέλεσμα, κυρίως, σε συναλλαγματική ζημιά, λόγω της επανεκτίμησης των δανειακών υποχρεώσεων σε ξένο νόμισμα, που προκλήθηκε από τη σημαντική υποτίμηση του ρωσικού ρουβλίου, έναντι των βασικών ξένων νομισμάτων κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2014.

Ανά επιχειρησιακό τομέα, ο τομέας των εμπορευματικών μεταφορών και των υποδομών (η RZD κατασκευάζει σιδηροδρομικά δίκτυα) επέφερε έσοδα 1,16 τρις. RUB, τα logistics 0,22 τρις και οι επιβατικές μεταφορές 0,19 τρις.

Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι η RZD στηρίζεται, περισσότερο, στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών και στα συμβόλαια που κλείνει για την κατασκευή σιδηροδρομικών υποδομών, κυρίως σε τρίτες χώρες και πολύ λιγότερο, στις επιβατικές μεταφορές.

Επίσης, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι μια εταιρεία, με τζίρο περίπου 28 – 29 δις. ευρώ ετησίως, μπορεί να χρηματοδοτήσει την εξαγορά μιας εταιρείας (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) που αποτιμάται, μόλις, 30 – 35 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου