Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Ενδεχόμενο νέου διαγωνισμού για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφήνει ο Χ. Σπίρτζης

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, οι υποψήφιοι αγοραστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕενδιαφέρονται για τις εμπορευματικές μεταφορές, σύμφωνα με δηλώσεις του στο «Βήμα της Κυριακής».  Μάλιστα, σημειώνει ότι ένας νέος διαγωνισμός θα μπορούσε να
συνδυαστεί με την ανάληψη της κατασκευής της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Ειδικότερα, για τους σιδηροδρομικούς φορείς που είναι προς πώληση από το ΤΑIΠΕΔ, o κ. Σπίρτζης σημειώνει ότι προτεραιότητα είναι να τελειώσουν τα έργα και να προωθηθεί η ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού δικτύου.
Το θέμα της συντήρησης του δικτύου θα αντιμετωπιστεί μέσα από την πιστοποίησή του και τις αναβαθμίσεις, λέει. «Μια άλλη σκέψη είναι το ΣΔΙΤ, αλλά είναι πολύ νωρίς για να το συζητήσουμε», παρατηρεί.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, σε περίπτωση που η διαδικασία για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταστεί άγονη, θα πρέπει να ετοιμαστεί ένας πιο ελκυστικός διαγωνισμός, που θα συνδυαστεί με αναβάθμιση ή κατασκευή νέων δικτύων, «εφόσον συμφωνήσουν οι δανειστές», παρατηρεί.
Σημειωτέον ότι, κατά τις Βρυξέλλες, οι παράνομες κρατικές ενισχύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φτάνουν τα 800 εκατ. ευρώ και αν η εταιρεία δεν πωληθεί, θα οδηγηθεί σε λύση και εκκαθάριση.

Metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου