Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, οι υποψήφιοι αγοραστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕενδιαφέρονται για τις εμπορευματικές μεταφορές, σύμφωνα με δηλώσεις του στο «Βήμα της Κυριακής». Μάλιστα, σημειώνει ότι ένας νέος διαγωνισμός θα μπορούσε να
συνδυαστεί με την ανάληψη της κατασκευής της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Ειδικότερα, για τους σιδηροδρομικούς φορείς που είναι προς πώληση από το ΤΑIΠΕΔ, o κ. Σπίρτζης σημειώνει ότι προτεραιότητα είναι να τελειώσουν τα έργα και να προωθηθεί η ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού δικτύου.
Το θέμα της συντήρησης του δικτύου θα αντιμετωπιστεί μέσα από την πιστοποίησή του και τις αναβαθμίσεις, λέει. «Μια άλλη σκέψη είναι το ΣΔΙΤ, αλλά είναι πολύ νωρίς για να το συζητήσουμε», παρατηρεί.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, σε περίπτωση που η διαδικασία για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταστεί άγονη, θα πρέπει να ετοιμαστεί ένας πιο ελκυστικός διαγωνισμός, που θα συνδυαστεί με αναβάθμιση ή κατασκευή νέων δικτύων, «εφόσον συμφωνήσουν οι δανειστές», παρατηρεί.
Σημειωτέον ότι, κατά τις Βρυξέλλες, οι παράνομες κρατικές ενισχύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φτάνουν τα 800 εκατ. ευρώ και αν η εταιρεία δεν πωληθεί, θα οδηγηθεί σε λύση και εκκαθάριση.
Metaforespress.gr
Metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου