Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Ανακοίνωση απο ΡΙ.Κ.ΣΙ για την απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Αν ήταν προεκλογική περίοδος, θα λέγαμε ότι δικαιολογείται η ομόφωνη ανακοίνωση, δίκην εξαγγελίας, του νέου Δ.Σ. του ΟΣΕ στην οποίο εξαγγέλλεται ουσιαστικά ένας «νέος σιδηρόδρομος»!!! Δεν θέλουμε φυσικά να πιστέψουμε ότι
η ανακοίνωση έχει στόχο τις εκλογές στο ΣΣΒΕ και το Σ.Σ. ΛΑΡΙΣΑΪΚΟ!!!

Ούτε θέλουμε να πιστέψουμε ότι το νέο Δ.Σ. του ΟΣΕ με την ομόφωνη ανακοίνωση του, θέλει να εξαπατήσει τους σιδηροδρομικούς βυσσοδομώντας και αυτό, στο κουφάρι του σιδηροδρόμου. Παρόλα αυτά η ανακοίνωση, δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει ασχολίαστη, ενώ μας προκαλεί κατάπληξη η «σιωπή» τόσο των άλλων παρατάξεων όσο και των συνδικαλιστικών οργάνων. 

1.- Η ανακοίνωση ξεκινά με αναφορά στο ρόλο του σιδηροδρόμου και στα αίτια που οδήγησαν στην απαξίωση του, χωρίς ωστόσο να μιλάει για συγκεκριμένες πολιτικές δηλώνοντας παράλληλα την αντίθεση του (του Δ.Σ.) με αυτές. Όταν δε δηλώνεις τη διαφωνία σου με τις πολιτικές αυτές, τότε πως θα πείσεις ότι δε θα συνεχίσεις να τις υλοποιείς; 

2.- Η ανακοίνωση παραπληροφορεί τους σιδηροδρομικούς ότι: «υπάρχει κυβερνητική κατεύθυνση να αποτελέσει το 2016 έτος σιδηροδρόμου» και μάλιστα αναφέρει ότι η κατεύθυνση αυτή «διατυπώθηκε στις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης τον Σεπτέμβρη 2015». 

Επειδή δε γνωρίζουμε να υπάρχει τέτοια κυβερνητική δέσμευση αλλά και να υπήρχε, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση για το σιδηρόδρομο (απαξίωση, διάλυση, ιδιωτικοποίηση κ.α.) μέσω των οργάνων της, δηλαδή του αρμόδιου Υπουργείου και του ΤΑΪΠΕΔ. Τότε, τι νόημα έχει αυτή η παράγραφος;

3.- Η αναφορά ότι «Κεντρική επιλογή και προτεραιότητα μας είναι η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας με την πρό του 2010 δομή του μετά από συνολική ανάταξη, λειτουργική και ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ασφαλούς κυκλοφορίας του» αποτελεί «δώρον άδωρον» αν δεν συνοδεύεται με την κυβερνητική δέσμευση για κατάργηση του αντισιδηροδρομικού νόμου 3891/10 και με την ακύρωση τόσο του μεσοπρόθεσμου που υπέγραψε η κυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ το 2013 όσο και του 3ου μνημονίου που υπέγραψε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2015!!!

Για να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος με τα προ του 2010 δεδομένα θα πρέπει να ανοίξει το κλεισμένο δίκτυο, να επιστρέψουν οι 1500 σιδηροδρομικοί που διώχτηκαν και να ενταχθεί η ΕΕΣΣΤΥ στον ΟΣΕ, για να αναφέρουμε μερικά μόνο. Επίσης θα πρέπει να ανατραπεί η εισοδηματική πολιτική των  κυβερνήσεων Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ που οδήγησε στη μείωση πλέον του 40% του εισοδήματος και στην  κατάργηση ουσιαστικά των κανονισμών εργασίας.

Έχει το Δ.Σ. του ΟΣΕ την κυβερνητική δέσμευση ότι θα προχωρήσει σε όλα αυτά; Εάν υπάρχει τέτοια δέσμευση και η κυβέρνηση ακυρώσει την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, τότε υπογράφουμε κι εμείς την ανακοίνωση!!!

Η διάθεση του Δ.Σ. του ΟΣΕ νε πείσει ότι, αναβάθμιση επιτυγχάνεται μόνο με το άνοιγμα «κάποιων» περιφερειακών γραμμών, είναι όνειρο απατηλό και δεν ξεγελά κανέναν σιδηροδρομικό πλέον, παρά τις προσπάθειες ορισμένων κυβερνητικών συνδικαλιστών να χρυσώσουν το χάπι, απευθύνοντας δημόσια ερωτήματα για την τύχη του ΟΣΕ, στο νέο Διευθ. Σύμβουλο του!!!

4.- Παρά τα όμορφα λόγια της ανακοίνωσης και παρά τις δηλώσεις «για την ανάληψη πρωτοβουλιών που θα βελτιώνουν το νομικό και θεσμικό πλαίσιο στο χώρο των μεταφορών και της δημόσιας διοίκησης», το Δ.Σ. με τις αναφορές του «τόσο στους υφισταμένους παρόχους» όσο και στο στρατηγικό σχέδιο για το σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, όπως αποφασίζεται φυσικά από την ελληνική κυβέρνηση, αποδέχεται πλήρως την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου, όπως εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται τόσο από τις προηγούμενες κυβερνήσεις όσο και από την τωρινή, 

5.- Οι δεκάδες (;) σύμβουλοι που εδώ και χρόνια ζούν σε  βάρος του σιδηροδρόμου και του ελληνικού λαού, συνεχίζουν να υπάρχουν χωρίς να γίνεται καμία προσπάθεια αποπομπής τους, ενώ οι αναφορές στην «ποσοτική ενδυνάμωση» του ανθρώπινου δυναμικού, φαντάζoυν ως αστείο μέσα στο ασφυκτικό περιοριστικό πλαίσιο που βάζουν οι συμφωνίες που υπέγραψε και πρόκειται να υπογράψει η κυβέρνηση.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
η μόνη αναφορά με την οποία θα συμφωνήσουμε είναι εκείνη η οποία αναφέρεται στο ανθρώπινο δυναμικό τόσο του ομίλου ΟΣΕ όσο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. «Η δράση του Ομίλου ΟΣΕ Α.Ε. βασίζεται στο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό του που με αφοσίωση και υπερπροσπάθεια κράτησε το σύστημα όρθιο, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιούργησε η πολιτική απαξίωσης του σιδηροδρόμου τα τελευταία χρόνια».

Το προσωπικό αυτό όμως, λοιδορήθηκε, διώχτηκε και υπέφερε τα πάνδεινα (μαζί και με τους άλλους εργαζόμενους) τόσο από τις προηγούμενες κυβερνήσεις όσο και από τη σημερινή. Η δικαίωση των προσπαθειών αυτού του προσωπικού θα έλθει όταν σταματήσει η ανασφάλεια και απαξίωση του και δικαιωθούν οι ελπίδες τόσο των ιδίων όσο και του ελληνικού λαού, για ΕΝΙΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ!!! Υπάρχει τέτοια πρόθεση;

Αυτό που ζούμε εμείς είναι, ένας σιδηρόδρομος κατακερματισμένος σε 5 εταιρείες, 2 εκ των οποίων οδεύουν γοργά σε ιδιωτικοποίηση. Η μία δε εξ αυτών, η ΕΕΣΣΤΥ, διαλύεται ουσιαστικά μέσω συνεχών υποτιμήσεων της αξίας της π.χ. μέσω της μείωσης του πραγματικού κόστους συντήρησης του 2014!!! (γεγονός που οδήγησε καις την καρατόμηση του αρμόδιου Διευθυντή που αρνήθηκε να την υπογράψει) προκειμένου να διευκολυνθεί το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την αύξηση της προίκας της. Αποτέλεσμα, η συνεχής συρρίκνωση της ΕΕΣΣΤΥ με ορατό τον κίνδυνο για την ύπαρξη των Μηχανεργοστασίων!!!

Αυτό που ζούμε είναι κλειστό δίκτυο, κυκλοφορία στα όρια της ασφάλειας και προσωπικό χωρίς συνθήκες εργασίας. 

Αυτό που ζούμε είναι ιδιώτες και εργολάβοι, συνεργάτες και της σημερινής κυβέρνησης, να απομυζούν ακόμη και σήμερα, τα χρήματα του ελληνικού λαού που κατασπαταλήθηκαν στο όνομα της αναβάθμισης του.

Αισθανόμαστε χρέος μας να αντιπαλέψουμε αυτήν την πολιτική και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε όσες δυσκολίες και αν συναντάμε. Δέσμευση μας εδώ και χρόνια είναι, να μην υποκύπτουμε στα καλέσματα της εξουσίας αλλά να αντιπαλεύουμε αντιλαϊκές πολιτικές από όποιον και να εφαρμόζονται.

Σε αυτή τη δέσμευση θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε, καλώντας στο πλευρό μας και όλους τους σιδηροδρομικούς.

ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου