Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

4.7 εκκατομμύρια Ευρώ οι ζημιές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα εμπορικά το 2015

Δίνουμε με αποδείξεις ΤΕΛΟΣ στα παραμύθια όσων εδώ και χρόνια απαξίωναν το επιβατικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πουλούσαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.Ας διαβάσουν ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί, καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοούμε.Το στέκι της έλξης διαβάζοντας τις οικονομικές καταστάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2015 διαπίστωσε ότι
ο κύκλος εργασιών στα εμπορικά το έτος που μας πέρασε πλησίασε τα 14.5 εκατομμύρια Ευρώ, μειωμένος κατά περίπου 4 εκατομμύρια σε σχέση με το 2014. Η κατάσταση αυτή δεν διαμορφώνεται όπως θα φανταζόταν εύκολα κάποιος απο τον αποκλεισμό της Ειδομένης (για 20 μέρες περίπου στο τέλος της περυσινής χρονιάς) αλλά  στην μείωση των  μετακινούμενων φορτίων γενικώς. Λόγω της παγκόσμιας ύφεσης αλλά και λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών. Επίσης το 2014 είχαμε και την μεταφορά των τεύτλων απο την Αλεξανδρούπολη στο Πλατύ που ενίσχυσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με περίπου 3 εκατομμύρια Ευρώ. Διαφορετικά τα νούμερα το 2015 θα ήταν περίπου παρόμοια.

Η κατάσταση στα εμπορικά φαίνεται στην ανάλυση του κύκλου εργασιών που δημοσιεύει το στέκι της έλξης για να ενημερωθούν οι συνάδελφοι.
κλικ στην εικόνα για μεγένθυση. (ΕΣΟΔΑ- ΕΞΟΔΑ)



Όπως διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας τις καταστάσεις στα εμπορεύματα είχαμε ζημιές 4.765 εκκ Ευρώ, στα λεωφορεία επίσης μικρές ζημιές ύψους 119 χιλιάδων Ευρώ ενώ κέρδη είχαμε στα επιβατικά τρένα ύψους 2 εκκατομυρίων Ευρώ ενώ 5.6 εκκατομύρια Ευρώ ήταν και τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο λοιπές δραστηριότητες διαμορφώνοντας το τελικό αποτέλεσμα των κερδών που φτάνει τα 2.749 εκκατομύρια Ευρώ.

Αποκαθίσταται λοιπόν πλήρως και η αλήθεια για το θέμα των εμπορικών που κάποιοι δεκαετίες θέλουν να παρουσιάζουν ως πανάκεια για τον σιδηρόδρομο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΝΑΙ τα εμπορικά μπορούν να αποδώσουν,αλλά όταν υπάρχουν οι προυποθέσεις τις οποίες όλοι ξέρουμε.

Τέλος γιατί η αλήθεια πρέπει να γράφεται.
Τα επιβατικά τρένα εισέφεραν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2015 104 εκατομμύρια Ευρώ !

Αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής ποια τρένα είναι αυτά που διασφαλίζουν θέσεις εργασίας όπως ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ σε ΟΛΗ την ΕΥΡΩΠΗ.

ΟΣΟΙ επί δεκαετίες προσπαθούσαν να πείσουν τους μηχανοδηγούς ότι συνέβαινε το αντίστροφο,ας δούν τα νούμερα. 
Και μετά ας αναρωτηθούν όλοι οι μηχανοδηγοί.

ΠΩΣ και ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝΕ τόσα χρόνια.
ΠΟΙΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ παίζανε όσοι τους κοροιδεύανε.
ΓΙΑΤΙ άραγε έκλεισε το μισό δίκτυο και λοιδωρήθηκε απο τους ίδιους κύκλους -συνδικαλιστικούς- η ΦΕΤΙΝΗ  προσπάθεια κάποιων να επαναλειτουργήσει η Καλαμάτα. Αυτοί που μιλάγανε για ζημιές!
Ποιον εξυπηρετούν και ΓΙΑΤΙ.

Και ας σκεφτεί καλά ο επαγγελματίας μηχανοδηγός. 
Σε ποιο περιβάλλον θεωρεί το μέλλον του ασφαλέστερο. 
Στην Δημόσια  ΤΡΑΙΝΟΣΕ των 104 Εκατομμυρίων Ευρώ το χρόνο στα επιβατικά με την ενίσχυση της με στρατηγικές  συμφωνίες στα εμπορικά -που θα αποφέρουν κέρδη και όχι ζημιές- ή στον ιδιωτικό τομέα των εμπορικών εταιρειών που προσφέρουν ψίχουλα,αβέβαιο μέλλον και εργασιακές συνθήκες γαλέρας  ;
Γιατί σήμερα αποδείξαμε ότι τα εμπορικά είναι αυτά που ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ απο τα επιβατικά και όχι το αντίστροφο.
Αυτό που μάταια προσπαθούσαν να μας παρουσιάσουν ως δεδομένο ΚΑΠΟΙΟΙ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Όταν το 2015 στις συνελεύσεις πριν τις εκλογές είχαμε πεί αυτά που γράφει το στέκι σήμερα, κάποιοι είχαν πέσει να μας φάνε.Όταν είπαμε ότι τα τεύτλα σώσανε την τότε Διοίκηση όρμηξαν πάνω μας.
    Τα ίδια πρόσωπα που στήριξαν την καταστροφική πολιτική της τελευταίας πενταετίας. Οι μηχανοδηγοί τους ξέρουν.
    Ποτέ δεν τους ενδιέφερε η ουσία άλλωστε. Ποτέ δεν είχανε διαβάσει τα νούμερα.
    Μετέφεραν στους μηχανοδηγούς αυτά που τους μεταφέρανε.
    Είτε όταν τα μαύρα βαγόνια γίνονταν άσπρα, είτε όταν κλείνανε το μισό δίκτυο για να υπηρετηθεί η πολιτική της οποίας τα αποτελέσματα σήμερα βλέπουν όλοι.

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή