Για την ενημέρωση των συναδέλφων...Ας διαβάσουν και όλοι οι μηχανοδηγοί για να διαπιστώσουν τα παραμύθια για τα "τεράστια" έσοδα των εμπορικών τρένων.
Στα 108 εκατομμύρια Ευρώ τα ταμειακά διαθέσιμα της Εταιρείας το 2015,αυξημένα κατά 9 εκατομμύρια Ευρώ . 2.492.000 Ευρώ τα κέρδη για το 2015. Στα 55 εκατομμύρια Ευρώ οι δικαστικές διεκδικήσεις εναντίον της Εταιρείας, με τα 18 εκατομμύρια Ευρώ να αφορούν εργατικές διαφορές!Στα Λοιπά έκτακτα και ανόργανα έσοδα της τρέχουσας περιόδου
περιλαμβάνεται και ποσό € 2.948.866,73, το οποίο αφορά διακανονισμό της αμοιβής της ΕΕΣΣΤΥ για υπηρεσίες που είχε παράσχει στην χρήση 2014 για συντήρηση τροχαίου υλικού.
Στα 125 εκατομμύρια Ευρώ τα έσοδα για το 2015,(μειωμένα κατά 14 εκατομμύρια Ευρώ σε σχέση με το 2014) 68 εκατομμύρια Ευρώ ο κύκλος εργασιών για το 2015 +50 εκατομμύρια Ευρώ απο τα ΥΓΟΣ και επιπλέον 7 εκατομμύρια Ευρώ απο άλλα έσοδα.
Τα έσοδα αναλυτικά (χωρίς τα ΥΓΟΣ)
Έσοδα από μεταφορά επιβατών 41.597.939,96
Έσοδα από μεταφορά επιβατών (Προαστιακός) 12.127.047,28
Έσοδα από μεταφορά εμπορευμάτων 13.923.041,19
Έσοδα από μεταφορές με λεωφορεία 1.088.343,07
Σύνολο 68.736.371,50
Στα 25 εκατομμύρια Ευρώ το κόστος μισθοδοσίας, μειωμένο κατά 1.3 εκατομμύρια Ευρώ.
Στα 17 εκατομμύρια Ευρώ το κόστος καυσίμων, στα 26 εκατομμύρια το κόστος συντήρησης τροχαίου υλικού, στα 15.6 εκατομμύρια Ευρώ το κόστος χρήσης γραμμής,στα 18.6 εκατ το κόστος ενοικίασης τροχαίου υλικού, 2.7 εκατομμύρια για τον καθαρισμό, 1.1 εκατ για ενοικιάσεις κτιρίων,820.000 Ε για ενοίκια μεταφορικών μέσων,στα 2.6 εκατομύρια Ευρώ το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας χρήσης ήταν 679 άτομα έναντι 730 της προηγούμενης.
Οι αμοιβές & λοιπές παροχές των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και των διευθυντικών στελεχών της εταιρείας για τις παρουσιαζόμενες
χρήσεις αναλύεται ως εξής: 1/1 - 31/12/2015
Αμοιβές και λοιπές παροχές μελών ΔΣ 78.491,91
Αμοιβές και λοιπές παροχές διευθυντικών στελεχών 147.256,58
Τέλος αυτό που διαβάζουμε με έκπληξη είναι ότι με την απορόφηση της Προαστιακός το 2007, 42 εκατομμύρια Ευρώ μεταφέρθηκαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ενώ οι υποχρεώσεις της ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ περιόδου Χατζηδάκη (2007-2009) φτάνουν τα 766 εκατομμύρια Ευρώ.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου