Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Θολό το τοπίο για το Άργος - Ναύπλιο, έτοιμη δηλώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...ΑΝ

Θολό είναι το τοπίο για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στο τμήμα Κόρινθος - Άργος - Ναύπλιο, όπως προκύπτει από την απάντηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπιρτζή σε αναφορά που είχε καταθέσει ο Γιάννης Ανδριανός, με αφορμή σχετικό αίτημα
μαθητών και μαθητριών της Γ' Τάξης του Γυμνασίου Κουτσοποδίου.
Ακατανόητα πράγματα στην απάντηση του υπουργού, στην οποία επισυνάπτονται έγγραφα του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ επαναλαμβάνεται για ακόμα μια φορά το ποσό που απαιτείται για την επισκευή και εγκατάσταση των ΑΣΙΔ το οποίο κυμαίνεται στα 3.550.000 ευρώ, πραγματικά τραγικό αν αναλογιστεί κανείς ότι μετά την παύση των τακτικών δρομολογίων το 2010, τα πανάκριβα αυτά συστήματα υποτίθεται ότι συλέχθηκαν και αποθηκεύθηκαν ώστε να είναι σε θέση να επαναχρησιμοποιηθούν σε περίπτωση επανέναρξης των δρομολογίων. Αν λοιπόν αυτό είναι το κόστος μόνο για την αποκατάσταση των ανισόπεδων διαβάσεων, τότε το συνολικό κόστος για την επαναλειτουργία της γραμμής στο τμήμα μέχρι Ναύπλιο, είναι κατά πολύ μεγαλύτερο.
Ακόμα πιο τραγικό το γεγονός ότι ο ΟΣΕ ισχυρίζεται ότι όταν γίνει η εκταμίευση του ποσού, που προς το παρόν δεν υπάρχει, θα προταθεί το παραπάνω έργο της επισκευής και συντήρησης στο συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου. Θα επισκευαστούν λοιπόν οι ΑΣΙΔ και θα μείνει το δίκτυο ως έχει; Και αν είναι να μπει τρένο στις ράγες αυτό θα γίνει χωρίς να έχει προηγηθεί μελέτη βιωσιμότητας; Ποιό ακριβώς είναι το σχέδιο, δεν έχουμε καταλάβει...
Το έγγραφο του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ αναφέρει:

«Με τις υπ' αριθμ. 4670/3-3-2011 και 4689/7-4-2011 αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν.3891/2010 το δίκτυο της Πελοποννήσου σχεδόν στο σύνολό του έχει χαρακτηριστεί ως “Ενεργό Δίκτυο”, δηλαδή δίκτυο που όταν ζητηθεί από οποιαδήποτε μεταφορική σιδηροδρομική εταιρία που πληροί τους όρους της Ελληνικής και Διεθνούς νομοθεσίας να δύναται άμεσα η υπάρχουσα υποδομή να τεθεί σε λειτουργία.

Με βάση του άρθρο 7 του ν. 3891/4-11-2010 η αρμοδιότητα για την ανάπτυξη και οργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, σε ό,τι αφορά την συχνότητα των δρομολογίων, τις υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και την τιμολογιακή πολιτική ανήκει στην Σιδηροδρομική Επιχείρηση (ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Ο Διαχειριστής Υποδομής (ΟΣΕ) λαμβάνει υπόψη του οποιοδήποτε αίτημα σιδηροδρομικής επιχείρησης (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και εκπονεί πλέγμα δρομολογίων για την εξυπηρέτηση επιβατικής ή εμπορευματικής μεταφοράς εφόσον συντρέχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, συστήματος σιδηροδρομικής υποδομής και επάρκειας προσωπικού.
Έως σήμερα στο Δίκτυο της Πελοποννήσου δεν έχει υπάρξει αίτημα για δρομολόγηση τακτικών επιβατικών αμαξοστοιχιών εκτός ορισμένων τρημάτων (Διακοφτό-Καλάβρυτα, Περιοχή Πάτρας, Κατάκωλο-Πύργος-Ολυμπία) όπου και εκτελούνται.
Σημειώνεται ότι περιοδικά αιτήματα για εκδρομικές αμαξοστοιχίες ικανοποιούνται άμεσα, πράγμα που αποδεικνύει ότι το δίκτυο δεν είναι σε εγκατάλειψη, αλλά σε αναμονή λειτουργίας όντα οι συνθήκες το επιτρέψουν».
Το δεύτερο έγγραφο του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ αναφέρει:
«Για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόριθνος-Άργος-Ναύπλιο, από πλευράς υποδομής της σιδηροδρομικής γραμμής και επισκευής – εγκατάστασης των ΑΣΙΔ, το απαιτούμενο κόστος είναι της τάξεως των 3.550.000 ευρώ. Η δαπάνη όμως αυτή μέχρι σήμερα δεν έχει εξασφαλιστεί είτε από κονδύλια της Περιφέρειας Πελοποννήσου, είτε από ίδιους πόρους του ΟΣΕ, καθότι οι πόροι αυτοί είναι δεσμευμένοι στην Τράπεζα της Ελλάδος με συνέπεια να μην είναι εφικτή μέχρι σήμερα η εκταμίευσή τους για εργασίες επισκευής και συντήρησης του δικτύου.
Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, που πιστεύουμε ότι θα γίνει η παραπάνω εκταμίευση και τμηματική αποδέσμευση ανά έργο επισκευής στο δίκτυο, θα προταθεί το παραπάνω έργο της επισκευής και συντήρησης στο συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου.
Ταυτόχρονα όμως, ισχύουν τα αναφερόμενά μας στο με αριθμό πρωτ. 1575681/28-4-2016 και όταν θα υπάρξει ανάλογο αίτημα θα συνεργαστούμε με την σιδηροδρομική επιχείρηση ώστε να ανταποκριθούμε για την εξυπηρέτηση του επιβατικού ή και του εμπορευματικού έργου».
Το έγγραφο του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρει τα εξής:

«Το Θέμα της επαναλειτουργίας της τακτικής κυκλοφορίας επιβατικών συρμών στο τμήμα γραμμής Κόρινθος-Άργος-Ναύπλιο σχετίζεται με την επίλυση ζητημάτων της υποδομής της (ισόπεδες διαβάσεις, υποδομή γραμμής, κλπ) έτσι ώστε να είναι δυνατή η χάραξη αξιόπιστων δρομολογίων συρμών στο τμήμα αυτό.

Εφόσον επιλυθούν τα ζητήματα αυτά, θα επανεξεταστεί συνολικά το όλο θέμα με αιχμή την ανταπόκριση των δρομολογίων στο σταθμό της Κορίνθου της προαστιακής γραμμής της Αθήνας (Αεροδρόμιο-Κιάτο) έτσι ώστε να εξυπηρετείται, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, το τουριστικό επιβατικό κοινό από/προς Ναύπλιο.
Δεδομένου ότι η βασική στόχευση της εταιρίας είναι ένας σύγχρονος σιδηρόδρομος με γνώμονα αφενός την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και αφετέρου την οικονομική βιωσιμότητά της, προς την κατεύθυνση αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ανοικτή για οποιαδήποτε συνεργασία».

Πηγή: anagnostis.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου