Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Αβάσιμη ανοησία η σύμβαση των ΥΓΟΣ πιστεύει ο Π.Θανασιάς, την υπέγραψε ...κλαίγοντας ο Χ.Σπίρτζης λέει ο εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ!

Όταν δεν έχεις τίποτα σοβαρό να πείς,ασχολείσαι με  το mail..
Διαβάσαμε και δημοσιεύσαμε την επιστολή του Παύλου Θανασιά,οπως κάνει αυτός εδώ ο χώρος για ΟΛΕΣ τις απόψεις.
Δεν θα αναφερθούμε στα όσα με "χιούμορ" ο Παύλος αναλύει, για το αν δηλαδή είναι έγκλημα να αποστέλλετε μια σημαντική ενημέρωση απο τον Πρόεδρο του Σωματείου σε αρκετά μέλη του Σωματείου, αλλά για το αν
τελικά ο ίδιος αντιλαμβάνεται αυτά που γράφει.

Το mail που έστειλε ο Πρόεδρος του Σωματείου μας στους μηχανοδηγούς αφορούσε την σύμβαση των ΥΓΟΣ στην οποία αναγράφονται τα όσα αναφέρονται για τις θέσεις εργασίας. Ζητήσαμε και λάβαμε το κείμενο.
To κείμενο που απεστάλη προς ενημέρωση ήταν το εξής: 
Συνάδελφοι σας κοινοποιώ το link στο οποίο δημοσιεύεται η απόφαση των ΥΓΟΣ (50 εκατομμύρια Ευρώ επιδότηση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετησίως μέχρι το 2020).
Στην απόφαση αναφέρεται ρητά ότι για την ικανοποίηση της σύμβασης των ΥΓΟΣ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ -μέχρι το 2020- θα πρέπει να απασχολεί 289 μηχανοδηγούς (εννοείται ότι περιλαμβάνονται και οι βοηθοί) (και μιλάμε μόνο για επιβατικά τρένα και όχι εμπορικά).
Η απόφαση υπογράφηκε απο τον Υπουργό Μεταφορών και αποτελεί μια πρώτη διασφάλιση των θέσεων εργασίας μας - με τα ίδια δικαιώματα- ενόψει ιδιωτικοποίησης - αν και εφόσον κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές-.
Η προσπάθεια όμως συνεχίζεται καθημερινά. 
Θα υπάρξει ενημέρωση σας για οτιδήποτε νεώτερο. Αύριο έχουμε συνάντηση με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συζητηθούν όλα τα ανοιχτά θέματα.

Εδώ το link http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2016/06/694.html

Γενιδούνιας Κώστας

Η απάντηση του Παύλου ήταν αποκαλυπτική του πως αντιλαμβάνεται την σοβαρότητα της κατάστασης.
"Χαχαχα...Καλό...η υπογραφή ήταν νοτισμένη από δάκρυα;" ανέφερε το μέλος του ΔΣ της ΠΕΠΕ.

Εμείς δεν έχουμε να πούμε τίποτα παραπάνω.
Αντιλαμβανόμαστε ότι η ενημέρωση ενοχλεί. 
Δεν είχαμε καταλάβει όμως πόσο ενοχλεί τον Παύλο.

Ας είναι και έτσι. Την επόμενη φορά Πρόεδρε μην ξαναστείλεις mail στον Παύλο.
Όσον αφορά την υπόθεση του mail ακόμα γελάνε οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ όταν άκουσαν στην συνέλευση ότι ...ο προγραμματισμός εργασίας γίνεται απο την παρεούλα της +ΣυνΕξέλιξης.
Τέλος θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον Παύλο ότι χτες η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είχε τόσο ευχάριστα νέα για την"υπόθεση" του (χορήγηση διανυκτέρευσης στην απόσπαση που αιτήθηκε λόγω σπουδών- τώρα ζητάει να επιστρέψει ο συνάδελφος στο ΜΑΙ).
Στο αίτημα που τέθηκε απο τον Γραμματέα του Σωματείου -εκ νέου- η απάντηση ήταν πως το μεταπτυχιακό που θα λάβει μέρος ο συνάδελφος θα γίνει στην Αθήνα και ΟΧΙ στην Θεσσαλονίκη -όπως έλεγε- και πως τα μαθήματα που παρακολουθεί στην συμπρωτεύουσα, δεν είναι υποχρεωτικά ούτε δίνουν κάποια πιστοποίηση και θα μπορούσαν να παρακολουθηθούν παντού αφού πρόκειται για παρατήρηση μιας διαδικασίας και μόνο.Βλέπετε η Διοίκηση ενδιαφέρθηκε για το θέμα και το έψαξε για να μην αδικήσει τον -κατά φαντασία αδικημένο και διωκόμενο μια ζωή - Παύλο.
Αυτή ήταν η απάντηση της Διοίκησης , που εξέθεσε και τον Γ. Γραμματέα του Σωματείου που έθεσε το θέμα για 2η φορά και κατάλαβε πως δεν υπάρχουν φαντάσματα κρεμασμένα στις ντουλάπες που κυνηγούν τον Παύλο.
Η αλήθεια όμως πονάει και ο Παύλος γνωρίζει καλά.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου