Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Άλλη μια τζούφια καταγγελία απο την ΔΑΚΕ Έλξης-


Πραγματικά απορούμε με την τακτική της ΔΑΚΕ Έλξης...Υπάρχουν συνάδελφοι της ΔΑΚΕ, μάχιμοι και μή μηχανοδηγοί; Ποιος σας επιτρέπει αυτούς τους χαρακτηρισμούς σε βάρος συναδέλφων εν όψει μάλιστα ιδιωτικοποίησης;
Μια θέση που άνηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά καλύπτονταν απο την ΕΕΣΣΤΥ καλύφθηκε απο συνάδελφο στο ΜΑΙ και η ΔΑΚΕ έσπευσε να προβεί σε "νέα καταγγελία". Αναφερόμαστε στην θέση του συντονιστή (μηχανές κτλπ) που θα καλυφθεί απο
συνάδελφο μηχανοδηγό. Για άλλη μια φορά
η ΔΑΚΕ έδειξε την απίστευτη μικρότητα που την διακατέχει τελευταία
καταγγέλοντας (ΚΑΙ) την τοποθέτηση σε αυτή την θέση (δεν είναι θέση ευθύνης).

Σημειώνουμε ότι ο συνάδελφος ΔΕΝ θα αποσυρθεί απο την παραγωγή όπως καταγγέλλει -με χυδαίο τρόπο- η ΔΑΚΕ, διαχωρίζοντας μάλιστα τους μηχανοδηγούς σε μάχιμους και μή, όπως ακριβώς έκαναν ορισμένοι τυχάρπαστοι τυχοδιώκτες πριν μερικά χρόνια για να δικαιολογήσουν τις μετατάξεις αλλά και τις αποφάσεις σε βάρος του κλάδου μας.Σήμερα αποδεικνύεται ΠΟΙΟΙ τους συμβούλευαν σε αυτούς τους χαρακτηρισμούς.
Οι μηχανοδηγοί δεν χωρίζονται σε μάχιμους ή μή, είναι ΟΛΟΙ μηχανοδηγοί.
Κανείς δεν ξεχνά ότι....
Στο παρελθόν στελέχη της ΔΑΚΕ Έλξης είχαν προβεί σε ανάλογους χαρακτηρισμούς, στοχοποιώντας ως "τεμπέληδες" όσους δεν εργάζονταν σε ρεπό ή δεν επιθυμούσαν να ακολουθήσουν την εξαντλητική υπερεργασία σε ατέλειωτα δεκάωρα (που ΣΧΕΔΟΝ εξαφανίστηκαν εδώ και 17 μήνες που άλλαξε και πορεία η ΠΕΠΕ) για να μετακινούνται τα "βαγόνια" που είχαν κατακλύσει όλη την Ελλάδα (περίοδος 2007-2009) και υποχρέωσαν  την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε τεράστια ελλείμματα που αργότερα οδήγησαν στα σχέδια εξυγίανσης που όλοι βιώσαμε σκληρά στο πετσί μας και φυσικά οδήγησαν και στην ένταξη -αναίμακτα και αθόρυβα-της στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013.
Η χυδαιότητα όμως της ΔΑΚΕ δεν σταματά εκεί.
Μιλάει στην καταγγελία της ,για "οργή " των μηχανοδηγών προσπαθώντας να δημιουργήσει ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ κλίμα για να αποπροσανατολίσει την κουβέντα για τα ζητήματα που θα έρθουν στο τραπέζι το επόμενο διάστημα. (συμφωνία για ώρες μηχανοδήγησης κτλπ).
Η ΔΑΚΕ τρέμει τις συνελεύσεις καθώς γνωρίζει ότι θα λάβει για άλλη μια φορά στην πράξη,την απάντηση απο τους μηχανοδηγούς που βλέπουν ότι σε κάθε καλό που προσπαθεί να γίνει, τα στελέχη της ΔΑΚΕ σε συνεργασία με τον συνεταίρο της ΠΑΣΚ τα τελευταία χρόνια,στήνουν εμπόδια.
Απάντηση που έλαβαν και κορυφαία στελέχη της απο μέλη-συναδέλφους της ΔΑΚΕ στις προτροπές τους για ...αντάρτικό,όταν αυτοί έβλεπαν τα ίδια -κορυφαία της στελέχη- να χορεύουν τσάμικο, κουνώντας λευκό μαντήλι και αφήνοντας την  "μάχη" -που έχουν συλλάβει στο νοσηρό τους μυαλό -στις εφεδρείες της παράταξης που άλλωστε είναι και "αναλώσιμες".Γιατί αποδείχτηκε πλέον ότι οι στρατηγοί ,το βάλανε στα ...πόδια!Το μόνο που τους έμεινε πλέον είναι να αναλύουν -ανύπαρκτα -σενάρια απο την συνεχώς λανθασμένη πληροφόρηση που έχουν. 
Πάντως εμείς την "οργή" των μηχανοδηγών δεν την έχουμε αντιληφθεί.
Μάλλον το αντίθετο. Ικανοποίηση υπήρχε σε όλους τις μέρες των εορτών καθώς τα στελέχη της έλξης φρόντισαν οι συνάδελφοι να λάβουν ΟΛΑ τα ρεπό που αιτήθηκαν. 
Κάποιοι στεναχωρήθηκαν για αυτό, πήγαν να οργανώσουν την επανάσταση και το "στήσιμο", και τελικά "αρρώστησαν"  τις μέρες των εορτών γιατί έμειναν με τον καημό αμανάτι.Στα μάτια των υπολοίπων μηχανοδηγών όμως,έχασαν και άλλο....

Ο συνάδελφος λοιπόν που θα αναλάβει τον ρόλο του συντονιστή,-καθόλα άξιος και απο τους αρχαιότερους που τυχαίνει της εκτίμησης ΟΛΩΝ στο ΜΑΙ-θα εκτελεί παράλληλα καθήκοντα πραγματοποιώντας και τις αλλαγές των Desiro (υπηρεσία που υπάρχει στο κύκλωμα εργασίας) καθώς το ΜΑΙ σε αντίθεση με το ΜΘ δεν έχει ηλεκτροστάσιο και καθημερινά σχεδόν το τροχαίο υλικό μεταφέρετε απο αεροδρόμιο και Οινόη για επιθεώρηση.
Τσάμπα λοιπόν οι τζούφιες καταγγελίες απο την ΔΑΚΕ. Ο συνάδελφος δεν αποσύρεται απο την παραγωγή.
Και το ξαναλέμε. 
Μάχιμοι και μη μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Υπάρχουν ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ.
Συνδικαλιστές μάχιμοι και μή, ΝΑΙ υπάρχουν.
Τους ξέρουμε.Όταν χάναμε τα πάντα,ήταν απόντες και προσπαθούσαν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.Και για αυτό  τους απομονώσαμε. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου