Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Ρεπορτάζ του emvolos καταγγέλει αυξήσεις - φωτιά στα εισητήρια των τρένων

Μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποίησε η προηγούμενη διοίκηση της εταιρίας λίγο πριν παραδώσει τα ηνία στην ιταλική κοινοπραξία Ferrovie Dello StatoItaliane S.p.A (ιταλικοί σιδηρόδρομοι) που
από τις 15 Σεπτεμβρίου έχει αναλάβει τις τύχες των  ελληνικών σιδηροδρόμων
Πιο συγκεκριμένα η προηγούμενη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέβη σε αλλαγές στις εκπτωτικές πολιτικές αυξάνοντας έτσι κατακόρυφα τις τιμές των εισιτηρίων. Έτσι λοιπόν η έκπτωση του 25% προβλέπεται πλέον σε νέους έως 24 ετών (αντί των 26 ετών). Για το φοιτητικό – πολυτέκνων χορηγείται έκπτωση 50%(αντί του 62.5%) ενώ για τα παιδιά ηλικίας 4 έως 12 ετών δεν προβλέπεται επιπλέον έκπτωση επανόδου πέραν της έκπτωσης 50% που ήδη δικαιούται. Οι αμαξοστοιχίες 590- 591(Καλαμπάκα) οι οποίες εξυπηρετούν κυρίως φοιτητές και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες έχουν πλέον ίδιες τιμές με τον προαστιακό. Ένα άλλο προνόμιο που καταργείται είναι ότι στα δρομολόγια που πραγματοποιούνται με αμαξοστοιχία  Intercity καθώς και στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα δεν υφίσταται ανοικτή επιστροφή.
Εφόσον ζητηθεί από τον επιβάτη εισιτήριο επανόδου πρέπει να ορίζεται η ημερομηνία και η ώρα επιστροφής πράγμα που καθιστά δύσκολο την έκδοση εισιτηρίου μετά επιστροφής και έτσι ο επιβάτης να απωλέσει την σχετική έκπτωση. Όσον αφορά τις προεκδόσεις εισιτηρίων καταργήθηκε η έκπτωση του 20% όταν το εισιτήριο εκδίδεται 48 ώρες πριν την αναχώρηση. Τώρα για να δοθεί η συγκεκριμένη έκπτωση πρέπει να εκδοθεί το εισιτήριο 2 μήνες πριν  πράγμα ανέφικτο για τις περισσότερες των περιπτώσεων. Οικογενειακές κάρτες και άλλα προνόμια αποτελούν παρελθόν και μετά τη λήξη τους δεν ανανεώνονται ενώ καταργείται και η έκπτωση του 10% για τις εκδόσεις εισιτηρίων μέσω Internet.
Αντίστοιχα τα εισιτήρια για την διαδρομή Αθήνα –Θεσσαλονίκη μετάεπιστροφής με το ΚΤΕΛ στοιχίζουν σήμερα 58 ευρώ ενώ η ίδια διαδρομή αν κάποιος εκμεταλλευθεί τις μεγάλες προσφορές των αεροπορικών εταιριών ειδικά τους χειμερινούς μήνες θα πληρώσει γύρω στα 60 ευρώ. Μετά τις αναπροσαρμογές στις εκπτωτικές πολιτικές με τις αμαξοστοιχίεςIntercity το εισιτήριο Αθήνα – Θεσσαλονίκη μετά επιστροφής κοστίζει 72 ευρώ αντί 59. Έτσι λοιπόν η χρήση των ελληνικών σιδηροδρόμων καθίσταται πλέον ακριβή για το επιβατικό κοινό καθώς χάνει τον χαρακτήρα του φθηνού και προσιτού μέσου για τους περισσότερους από εμάς
Κάποιοι αποφάσισαν να δώσουν μία μεγάλη προίκα στην Ιταλική κοινοπραξία για να μπορέσει να πραγματοποιήσει τις επενδύσεις των 500.000.000 ευρώ που υποσχέθηκε στην Ελληνική Κυβέρνηση. Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι ότι τις επενδύσεις αυτές θα κληθεί να πληρώσει ο χρήστης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.


www.emvolos.gr - Στέλιος Νίκας 

2 σχόλια:

  1. Όντως με μια γρήγορη ματιά βλέπω πως οι τιμές εκτοξεύτηκαν περίπου +30% προς όλους τους υπεραστικούς προορισμούς και είναι πλέον πάνω από τις τιμές των ΚΤΕΛ!!!

    Τα καλά του ιδιωτικού τομέα :)

    Η πλάκα είναι πως οι αυξήσεις δεν έχουν δημοσιοποιηθεί πουθενά και φαντάζομαι το σοκ που όσων βγάζουν εισιτήριο από τα γκισέ...

    Αλήθεια δεν θα σχολιάσει ο λαλίστατος κ. Σπίρτζης το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίστευω ότι θα υπάρξουν μέγαλες αυξήσεις στις τιμές των εισητηριών λόγο της ιδιωτικοποιήσεις. Ο ιδιώτης θέλει κέρδη και για να έχει κέρδη πρέπει ο επιβάτης να βάλει βαθυά το χέρι στην τσέπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή