Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Μετατάξεις απο την ΕΕΣΣΤΥ σε ΟΣΕ εξήγγειλε το Υπουργείο Μεταφορών

Μια μέρα την λήξη της προθεσμίας για την κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς για την ΕΕΣΣΤΥ, το Υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε ότι και η ΕΕΣΣΤΥ αποτελεί φορέα απο όπου θα αντληθεί άμεσα προσωπικό για να καλύψει τα κενά στην Ο.Σ.Υ. ΑΕ και στον ΟΣΕ. Αναλυτικότερα > 


Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να καλύψει τις ιδιαίτερα αυξημένες υπηρεσιακές ανάγκες σε προσωπικό στην Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. (Ο.Σ.Υ. Α.Ε.)», προτίθεται να την ενισχύσει με μετάταξη/μεταφορά υπαλλήλων από υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, από την Υπηρεσία Πολιτικής
Αεροπορίας καθώς και από την Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε..



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τον ΟΣΕ (271 θέσεις).

Επιπλέον το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προτίθεται να  ενισχύσει τον ΟΣΕ με μετάταξη/μεταφορά υπαλλήλων από υπηρεσίες του Υπουργείου, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) και από τις Ανώνυμες Εταιρείες με την επωνυμία
«Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.)» και «Εγνατία Οδός Α.Ε.».





2 σχόλια:

  1. Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος,γιατί δεν συνέβη το ίδιο και για τους υπαλλήλους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,γιατί και έπρεπε να πάμε όλοι στους Ιταλούς,είμαι σε θέση να γνωρίζω αρκετούς που δεν ήθελαν..ας απάντηση κάποιος σοβαρα και οχι με μπούρδες πολιτικάντηδων κάποτε...καλα μυαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και καλά κάνει το υπουργείο,αλλά εύκολα αναρωτιέμαι γιατί δεν εγίνε το ίδιο με το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Ποιος είχε αποφασίσει να μην δοθεί σε μεγάλο μέρος αυτού η δυνατότητα αυτή που υπήρχε!γιατί έπρεπε ντε και καλά όλοι στους Ιταλούς!θα μας απαντήσει κάποτε κάποιος......καλα μυαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή