Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, οι Ιταλοί διεκδικούν ΟΑΣΑ, Εγνατία και Θριάσιο Β΄


Ήρθαν για να… μείνουν. Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, ο ιταλικός όμιλος της FSI διατηρεί… επεκτατικές βλέψεις στην Ελλάδα, αφού διεκδικεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (ΟΑΣΑ), την Εγνατία Οδό και το Θριάσιο Β’.


Για τον ΟΑΣΑ, ο διευθύνων σύμβουλος Renato Mazzoncini (φωτό) ήταν ξεκάθαρος. «Είμαστε ένας ολοκληρωμένος πάροχος Κινητικότητας, οπότε μας ενδιαφέρουν οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας», σχολίασε, την περασμένη εβδομάδα, στην Αθήνα.

Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι διαθέτουν τον Προαστιακό, θέλουν να επεκτείνουν το πεδίο δράσης τους και στα μέσα σταθερής τροχιάς, αλλά και τις οδικές συγκοινωνίες, όπως συμβαίνει στην Ιταλία, με την θυγατρική BusItalia.

Εκδηλωμένο ενδιαφέρον υπάρχει και για την Εγνατία Οδό, όπου ο όμιλος της FSI πέρασε στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, με την θυγατρική ANAS International Enterprise, η οποία διαχειρίζεται τους αυτοκινητοδρόμους της Ιταλίας.

Όσοι γνωρίζουν από αυτοκινητοδρόμους, αναγνωρίζουν ότι η ANAS είναι ένα «βαρύ χαρτί».

Τέλος, οι Ιταλοί – δια μέσου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – εξετάζουν σοβαρά συμμετοχή στο ΣΔΙΤ του ΟΣΕ για την εκμετάλλευση του Θριασίου Β’, το οποίο θα λειτουργεί, κυρίως, ως σιδηροδρομικό terminal και σταθμός μεταφόρτωσης.

metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου