Επιστολή του Σωματείου μας στον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ και στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα των εμπορικών και της ταλαιπωρίας του προσωπικού στο Θριάσιο.
Κύριε Διευθυντά
Κατά την εκτέλεση της πρώτης εμπορικής αμαξοστοιχίας από το
προσωπικό έλξης ΑΙΡ, στην επιστροφή της στον σταθμό του Θριασίου οι Δ/Η παραμένουν εκεί και το προσωπικό αναχωρεί
για το μηχανοστάσιο ΑΙΡ με το υπηρεσιακό βαν.
Η διαδικασία αυτή πολλές φορές επιφέρει την επιπλέον κόπωση από την νυχτερινή εργασία και την άσκοπη υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού καθώς υπάρχει αναμονή του βαν, λόγω της αυξημένης κίνησης για την μεταφορά συναδέλφων από έλξη και κίνηση. Αντίστοιχα με το ίδιο βαν μετακινείται και η πρωινή βάρδια στο Θριάσιο από το μηχανοστάσιο ΑΙΡ για την μεταφορά των φορτίων στο Ικόνιο και τους αναγκαίους ελιγμούς.
Για την αποφυγή της κόπωσης του προσωπικού και της περαιτέρω υπερωριακής του απασχόλησης, προτείνουμε οι Δ/Η του εμπορικού να επιστρέφουν μεμονωμένες από τον σταθμό του Θριασίου στον ΑΙΡ και στην συνέχεια να μεταβαίνει στο Θριάσιο με αυτές η πρωινή βάρδια. Τονίζουμε ότι για την υλοποίηση της πρότασης δεν απαιτείται καμία επιπλέον ενέργεια. (Πετρελαιοδότηση κτλπ)
Τέλος, κρίνουμε σκόπιμο με την ευκαιρία αυτή να αναφερθούμε και στην πρόταση μας για την δρομολόγηση των εμπορικών αμαξοστοιχιών με Η/Α από το Θριάσιο καθώς το δίκτυο ηλεκτροκίνησης βρίσκεται υπό τάση μέχρι την Τιθορέα μέχρι σήμερα και σύντομα όπως όλοι συνομολογούν μέχρι το Λιανοκλάδι.
Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία.
Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2018
Για την Π.Ε.Π.Ε
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Κώστας Γενιδούνιας Βασίλης Τουρλής
Απο το blog της ΠΕΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου