Επιστολή του Σωματείου μας στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, Παιδείας, στην ΡΑΣ, καθώς και στις Διοικήσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οποία καταλογίζει κατ ελάχιστο "άγνοια" στην ΠΟΣ. Διαβάζουμε >
Κυρία Πρόεδρε, Κύριοι
Με πραγματική έκπληξη πληροφορηθήκαμε την με αρ. πρωτ 39906/20.09.2018 επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών στην οποία τίθενται ζητήματα γύρω από
την εκπαιδευτική διαδικασία των 68 νέων μηχανοδηγών, (τα ονόματα των οποίων κατά κατάφορη παράβαση της κείμενης νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο), καθώς και γύρω από την επιλογή των εκπαιδευτών που πραγματοποιούν την μαθητεία.
Το Σωματείο μας σε προφορική επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές είχε ήδη επισημάνει ότι κακώς απορρίφθηκαν αιτήσεις μηχανοδηγών που επιθυμούσαν να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία (θεωρητική εκπαίδευση) καθώς στο άρθρο 2 παρ Α2 του ΦΕΚ 1691 Τεύχος Β , 15/05/2018 , αναφέρετε ρητώς και ξεκάθαρα ότι αποδεκτές αιτήσεις –εκτός των πτυχιούχων- μπορούν να γίνουν και αυτές όσων έχουνΑποδεδειγμένη διδακτική πείρα 250 ωρών, εντός της τελευταίας 10ετίας, στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, σε αντικείμενο συναφές με το αντικείμενο των σπουδών ή το σιδηροδρομικό γνωστικό αντικείμενο ή αποδεδειγμένη 5ετής εμπειρία στον σιδηροδρομικό τομέα.
Είναι απορίας άξιο λοιπόν, γιατί εγείρονται θέματα από την Π.Ο.Σ. γύρω από την επάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθώς ΟΛΟΙ οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές μηχανοδηγών, πληρούν την παραπάνω προϋπόθεση.
Άλλωστε, σχετικά πρόσφατα, εκπαιδευτές μηχανοδηγών από τον κλάδο έλξης είχαν παρέχει τις υπηρεσίες τους για την πιστοποίηση των ηλεκτροδηγών της ΣΤΑ.ΣΥ σε θεωρητικό επίπεδο, χωρίς να τεθεί ποτέ κανένα ζήτημα από την Π.Ο.Σ. ή οποιονδήποτε άλλο φορέα.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η επιστολή της Π.Ο.Σ. αποτελεί μια ακόμη συνέπεια της άγνοιας γύρω από τα ζητήματα του κλάδου έλξης και των πιστοποιήσεων των μηχανοδηγών, καθώς ουδέποτε ερωτηθήκαμε για την σύνταξη της.
Θέλοντας να προλάβουμε μάλιστα τέτοιες καταστάσεις, αποτελέσματα άγνοιας γύρω από ζητήματα μηχανοδηγών, είχαμε επισημάνει με επιστολή μας (Αρ. πρωτ. 343, 31/01/2018) ότι μοναδική αρμόδια συνδικαλιστική οργάνωση, για την εκπροσώπηση γύρω από θέματα πιστοποίησης και εκπαίδευσης μηχανοδηγών είναι η Π.Ε.Π.Ε.
Το Σωματείο μας διαχρονικά υπερασπίστηκε και θα συνεχίζει να υπερασπίζεται την άρτια εκπαιδευτική διαδικασία γύρω από την πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών, απαιτώντας διαρκώς τα υψηλότερα εκπαιδευτικά στάνταρ , τα οποία θεσπίζονται και με Ευρωπαϊκές Οδηγίες, στην διαμόρφωση των οποίων συμμετέχουμε μέσω της ALE ( Autonome Lokomotivführer-Gewerkschaften Europas- Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών), η οποία βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την Π.Ε.Π.Ε. και τις αρμόδιες αρχές στην Ελλάδα.
Δηλώνουμε, απόλυτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτό που διασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων στο Ελληνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο, καθώς και ότι δεν θα ανεχτούμε κανένα υπονοούμενο που σκοπό έχει την υπονόμευση της εκπαιδευτικής διαδικασίας των νέων μηχανοδηγών, είτε όσων σήμερα εκπαιδεύονται στο Κ.Ε.Κ. του ΟΣΕ είτε όσων θα εκπαιδευτούν εκεί στο μέλλον, είτε για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είτε για άλλες ιδιωτικές εταιρείες.
Και φυσικά δεν είναι δυνατό και ΔΕΝ θα ανεχτούμε, υπονοούμενα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, για «δήθεν μη εφαρμογή διαδικασιών» γύρω από την εκπαιδευτική διαδικασία των 68 νέων μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , καθώς το Σωματείο μας παρακολούθησε στενά και ελέγχοντας όλες τις διαδικασίες , θέλοντας πρώτιστα να διασφαλίσει –ως οφείλει- την αξιοπιστία του επαγγέλματος μας.
Στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση.
Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2018
Για την Π.Ε.Π.Ε
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Κωνσταντίνος Γενιδούνιας Βασίλης Τουρλής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου