Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

FS- Polo Mercitalia: Νέες πολιτικές - τροχαίο υλικό για την αναβάθμιση των εμπορευματικών μεταφορών σε Ιταλία και Ευρώπη

Αυτές είναι σημαντικές επενδύσεις !
Η FS Italiane παρουσίασε νέες μηχανές και βαγόνια που θα βοηθήσουν στην αναβάθμιση της παρουσίας της στα εμπορεύματα σε Ευρώπη και Ιταλία. Τα σχέδια της θυγατρικής της
Ferrovie Dello Stato παρουσιάστηκαν στα πλαίσια της  έκθεσης  InnoTrans 2018 στο Βερολίνο και το στέκι παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις στην μητρική  FS ενημερώνει!
Στην παρουσίαση συμμετείχαν  ο Marco Gosso,  επικεφαλής της Mercitalia Logistics, Gian Paolo Gotelli, επικεφαλής της Mercitalia Rail, Albert Bastius, επικεφαλής των Logistics, Livio Ravera, συντονιστής των μεταφορών στα εμπορεύματα και η  Maria Antonietta Zocco, τεχνικός Διευθυντής της Mercitalia.
Με τις πολιτικές αυτές ,που αποτελούν αποτέλεσμα μεγάλων και σοβαρών επενδύσεων, θα ενισχυθεί η παρουσία μας στον εμπορευματικό τομέα τόσο στην Ιταλία όσο και στην Ευρώπη τόνισε ο   Marco Gosso, CEO της Mercitalia Logistics. "Στόχος μας είναι να δυναμώσουνμε και βελτιώσουμε τις εμπορευματικές μεταφορές στην Ιταλία, στους διαδρόμους στις Άλπεις, αλλά και στην ενδοχώρα της Ευρώπης. Το νέο τροχαίο υλικό θα επιτρέψει στην  Mercitalia να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της και να κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε όρους ανταγωνιμσού.


Στο Βερολίνο η  Polo Mercitalia  παρουσίασε τις νέες ηλεκτροκίνητες μηχανές TRAXX DC3 και MS3, κατασκευασμένες απο την   Bombardier, οι οποίες θα ενισχύσουν την  Mercitalia Rail και την θυγατρική της στα Logistics. 
Είναι οι πλέον εξελιγμένες τεχνολογικά μεταξύ όλων των μηχανών έλξης στην αγορά,γεγονός που θα επιτρέψει στην  Polo Mercitalia να ανανεώσει τα επόμενα τρία χρόνια, περισότερο απο το 1/3 του στόλου της.
 Με μέγιστη  ισχύ  έλξης  6.4 MW και δύναμη έλξης   320/340 kN, οι μηχανές TRAXX θα επιτρέψουν στην Mercitalia Rail και την TX Logistik να δρομολογήσουν εμπορικά τρένα με μεγαλύτερα τονάζ (φορτία) απο το σημερινό ενώ με το νέο και βελτιωμένο σύστημα  πεδήσεως, θα μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας.

Νέες μηχανές όμως παρουσιάστηκαν  θα χρησιμοποιηθούν και απο την  Mercitalia Shunting & Terminal. Πρόκειται για την ντηζελ μηχανή  D744-1 (παραγωγής της CZ Loco) με τον σχεδιασμό να προβλέπει να χρησιμοποιείται για τις μανούβρες στους τερματικούς σταθμούς.
 Εξοπλισμένες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αυτές οι μηχανές θα επιτρέψουν σημαντικές βελτιώσεις στις υπηρεσίες μανούβρας και στις δραστηριότητες εντός των τερματικών σταθμών ενισχύοντας σημαντικά την θέση της θυγατρικής Mercitalia Shunting & Terminal.

εικόνα αρχείου 
Η Mercitalia Intermodal και η  Mercitalia Rail ακόμα παρουσίασαν 2 διαφορετικούς τύπους "έξυπνων"  βαγονιών ( T3000e) , εξοπλισμένων με ηλεκτρονικά που θα παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την δρατηριότητα τους και θα ενισχύσουν την επιχειρησιακή δύναμη της, τόσο σε μεταφορά containers όσο και χύδην φορτίων.
Τέλος η  Mercitalia αυτήν την περίοδο εργάζεται για την δημιουργία "έξυπνων" τρένων, ένα φιλόδοξο σχέδιο, που θα επιτρέπει την δημιουργία εμπορικών συρμών με βαγόνια που θα επικοινωνούν σε προγματικό χρόνο με την μηχανή, εξέλιξη που θα πολλαπλασιάσει τα οφέλη στην επιχειρησιακή ακρίβεια ενισχύοντας και την ασφάλεια κυκλοφορίας σε σύγκριση με τα σημερινά τρένα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου