Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Τον Οκτώβριο παραδίδεται η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός. Τα προς υλοποίηση έργα της ΕΡΓΟΣΕ , προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για το Καλαμπάκα-Παλαιοφάρσαλος

Κοντά στην ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη βρίσκεται η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία, στο πλαίσιο της ΔΕΘ, θα παρουσιάσει τον προγραμματισμό των έργων της.
Συγκεκριμένα, η ΕΡΓΟΣΕ πρόκειται να ολοκληρώσει
τη γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός, μαζί με την μεγάλη σήραγγα στη Όθρυ και όλες τις 14 γέφυρες του έργου, όπως την σιδηροδρομική γέφυρα στην Εκκάρα, στο τέλος Οκτωβρίου.

Με το έργο αυτό, ολοκληρώνεται η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, η οποία πλέον θα είναι σε όλο το μήκος της διπλή, ηλεκτροκινούμενη.

Ηλεκτροκινούμενα τρένα θα μπορούν να κινούνται σε όλο το μήκος της γραμμής με αυξημένες ταχύτητες, χωρίς αλλαγές έλξης, οι χρόνοι διαδρομής θα ελαττωθούν σημαντικά και η χωρητικότητα της για κάθε είδους σύγχρονο τροχαίο υλικό θα αυξηθεί σημαντικά.

Το επόμενο διάστημα, θα ολοκληρωθούν έργα, όπως η συντήρηση/ ανακαίνιση τμημάτων γραμμής μεταξύ ΣΚΑ – Οινόης και η ολοκλήρωση  της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης που δεν θα υπερβαίνει τους πρώτους μήνες του 2019.

Στα έργα που συνεχίζουν την πλήρη αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου συμπεριλαμβάνεται η νέα γραμμή Πολύκαστρο-Ειδομένη (ολοκληρώνεται πριν το τέλος 2018), η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη (η υποδομή ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος 2018), η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας, η υπογειοποίηση της γραμμής στα Σεπόλια (υπογράφεται η σύμβαση με τον ανάδοχο τον Σεπτέμβριο 2018), την Γέφυρα στον Γαλλικό, τα έργα στον Σπερχειό, τα έργα παρακολούθησης λειτουργίας των γεφυρών (θέμα ιδιαίτερης σημασίας λόγω των τελευταίων γεγονότων στην Ιταλία),  κλπ.

Οι μελέτες

Συγχρόνως, η ΕΡΓΟΣΕ έχει δρομολογήσει μελέτες που θα ωριμάσουν κρίσιμα έργα που προβλέπεται να ολοκληρωθούν σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν συμφωνηθεί με την Ελληνική Πολιτεία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι μελέτες αυτές αφορούν στην νέα σιδηροδρομική σύνδεση του δικτύου  με το λιμάνι Θεσσαλονίκης, στις μελέτες του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης, στις μελέτες του προαστιακού σιδηροδρόμου δυτικής Αττικής,  στις μελέτες για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα, στις μελέτες για την σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας, στις μελέτες ανάπτυξης της σιδηροδρομικής Εγνατίας συμπεριλαμβανομένων των συνδέσεων με την Τουρκία, Βουλγαρία (μέσω Ορμενίου και Προμαχώνα), ΠΓΔΜ (μέσω Ειδομένης και Φλώρινας) και Αλβανίας μέσω Κρυσταλλοπηγής με σύνδεση και με το αεροδρόμιο Καστοριάς) και στις μελέτες πρόσβασης στο νέο λιμάνι της  Πάτρας, στις μελέτες σύνδεσης με την Καλαμάτα συμπεριλαμβανομένης  της σύνδεσης Κατακώλου-Ολυμπίας κλπ.


Εκσυγχρονίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, καθώς προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση του έργου, ύψους 43,7 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή της ηλεκτροκίνησης, της σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και του συστήματος ETCS L1 της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής, κανονικού εύρους, Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.

Η αρχή του έργου (0+000) τοποθετείται στο σταθμό Παλαιοφάρσαλος (Χ.Θ. 303+100 μέτρηση Π-Π) και το τέλος στο σταθμό Καλαμπάκα (Χ.Θ. 80+441 – πέρας Σ.Σ. Καλαμπάκας, μέτρηση Π-Κ.).

Το συνολικό μήκος του άξονα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα είναι 81,4 χιλιόμετρα

Ειδικότερα το εν λόγω έργο περιλαμβάνει:

-Την κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής καθώς και στην εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1 (level 1). της γραμμής Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου έως Σ.Σ. Καλαμπάκας

-Την υλοποίηση συστήματος ηλεκτροκίνησης (εναέρια γραμμή επαφής 25 kV/50Hz, ενός Υποσταθμού Ισχύος Έλξης 2X15 MVA), και τηλεδιοίκησης (SCADA), της γραμμής Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου έως Σ.Σ. Καλαμπάκας και την προσαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτροκίνησης με τις υφιστάμενες όμορες εγκαταστάσεις.

-Την κατασκευή των απαραίτητων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων.

-Την κατασκευή επιδομής σιδηροδρομικής γραμμής με την συμβατική μέθοδο της σκυρογραμμής (σιδηροτροχιές επί σκύρων) στην περιοχή των Σοφάδων, όπου θα κατασκευαστεί γραμμή υπέρβασης (παρακαμπτήριος) μήκους 650μ (ΧΘ 14+250 – ΧΘ 14+900 περίπου).

-Την κατασκευή αποβάθρας στην περιοχή των Σοφάδων για την εξυπηρέτηση του κοινού, αντίστοιχων διαστάσεων με την υφιστάμενη, και στην προσθήκη δυο ανελκυστήρων στην υφιστάμενη πεζογέφυρα.

Το έργο, εκτιμώμενου προϋπολογισμού μελέτης 43.684.474,77€, (άνευ αναθεώρησης και ΦΠΑ), χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Θεσσαλίας 2014-2020 (αρ. Απόφασης Ένταξης 477/21-02-2018), από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΣΑΕΠ: 006/1,  Κ.Α.Ε.: 2018ΕΠ00610000, με συγχρηματοδότηση από το ΕΤΠΑ.

Ως ημερομηνία και ώρα λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 11/10/2018, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 π.μ. και ως ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 16/10/2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ.

Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε 30 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης

Η συνολική διάρκεια του χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) των έργων  ορίζεται ίση με 36 μήνες με έναρξη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Με το έργο εξασφαλίζεται η αναβάθμιση όλης της περιοχής με την απ’ ευθείας ένταξη της στο συνολικό πλέγμα του σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου