Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Φ. Τσαλίδης: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο διαγωνισμό για το Θριάσιο ΙΙ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διεκδικήσει θέση στο ‘Θριάσιο ΙΙ’ συμμετέχοντας στο διαγωνισμό για το ΕΣΣΣΔΙ, ενώ καλεί τον ΟΣΕ να αναλάβει τις ευθύνες του σαν διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου.  


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λάβει μέρος στο διαγωνισμό που αναμένεται άμεσα να προκηρυχθεί για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και το Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο, τον γνωστότερο ως ‘Θριάσιο ΙΙ’.

Την παραπάνω δήλωση έκανε στο GrTimes.gr ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καθ. Φίλιππος Τσαλίδης σημειώνοντας ότι εντός των επομένων ημερών και οπωσδήποτε εντός Δεκεμβρίου η Εταιρεία θα αιτηθεί την ενεργοποίηση της σύμβασης για τις αποθήκες Κ1 και Κ2.

Η Εταιρεία έχει  δικαίωμα να μισθώσει τις αποθήκες για περίοδο 30 ετών, μαζί με άλλα δέκα ακίνητα των Σιδηροδρόμων ανά την Ελλάδα ( σ.σ μεταξύ αυτών και στη Διαλογή, στη Θεσσαλονίκη)

Με την παραπάνω δήλωση γίνεται σαφές ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άρα η μητρική θυγατρική που είναι ο ιταλικός όμιλος F.S.I. είναι έτοιμη να «παίξει δυνατά» στην αγορά των συνδυασμένων μεταφορών και των logistics, η καρδιά των οποίων βρίσκεται στο Θριάσιο Πεδίο που συνδέεται σιδηροδρομικά με τον λιμένα στο Ικόνιο.

Όπως πληροφορήθηκε το GrTimes.gr, η προκήρυξη του διαγωνισμού για την Α’ Φάση του ΕΣΣΣΔΙ θα δημοσιευτεί μέσα στο επόμενο 15νθημερο και πιθανότατα πριν την εκπνοή του 2018 και θα προβλέπει την αξιοποίηση του μεγάλου ακινήτου των περίπου 1.600 στρεμμάτων και των υποδομών που διαθέτει, με ΣΔΙΤ.

Ο ΟΣΕ στο ‘Θριάσιο ΙΙ’ θα έχει την σιδηροδρομική εκμετάλλευση και μέσω του ΣΔΙΤ θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη, μάλλον για περίοδο 25 ετών, η χρήση του Εμπορευματικού Σταθμού & Σταθμού Διαλογής. Ο δε ιδιώτης, θα πρέπει να αναλάβει αναγκαία συμπληρωματικά έργα όπως την προμήθεια γερανογεφυρών, την ολοκλήρωση έργων για τις υποστηρικτικές λειτουργίες και την προμήθεια του απαραίτητου μηχανικού εξοπλισμού.

Για τα παραπάνω εκτιμάται ότι ο παραχωρησιούχος, θα πρέπει να επενδύσει περισσότερα από 20 ίσως και 25 εκατ. ευρώ.

Σχέδιο για Logistics center

Υπενθυμίζεται ότι με προηγούμενη δήλωσή του στο GrTimes.gr ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε πει ότι η Εταιρεία σχεδιάζει να δημιουργήσει logistics center στις αποθήκες Κ1 και Κ2, οι οποίες να σημειωθεί έχουν συνολικό εμβαδό 56.000 τ.μ. Τώρα ο κ. Τσαλίδης πρόσθεσε ότι η Εταιρεία θα πρέπει, σε συνεννόηση με την ΓΑΙΑΟΣΕ, να δει και το θέμα της επέκτασης της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι τις αποθήκες.

Το ‘Θριάσιο ΙΙ’, σημειωτέον, συνδέεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά οι γραμμές σταματούν σε μία απόσταση σχεδόν 400 μέτρων από τους ανωτέρω αποθηκευτικούς χώρους οι οποίοι είναι χαρακτηρισμένοι ‘βιομηχανοστάσια’ επειδή παλαιότερα υπήρχε η σκέψη να λειτουργήσουν στα κέντρα συντήρησης του τροχαίου υλικού.

Να σημειωθεί ότι σε Κοινοπραξία Goldair και ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, θα αξιοποιήσουν το παρακείμενο ‘Θριάσιο Ι’ για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου σε έκταση 588 στρεμμάτων.

«Χτυπάει η καμπάνα» για τον ΟΣΕ

Με αφορμή τον «πόλεμο» ανακοινώσεων που εξελίχθηκε τις προηγούμενες ημέρες μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ, σχετικά με την κατάσταση των σταθμών του σιδηροδρόμου αλλά και του προαστιακού, ο καθ. Τσαλίδης ρωτήθηκε σχετικά από το GrTimes.gr και απάντησε:

«Είμαστε αναγκασμένοι να θέσουμε τον ΟΣΕ προ των ευθυνών του. Ο ΟΣΕ πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του σαν διαχειριστής του δικτύου που είναι διότι τις αρνητικές επιπτώσεις, πέρα από το κοινό που ταλαιπωρείται, τις χρεώνεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Αναγκαστήκαμε να προειδοποιήσουμε, παραπάνω από μία φορές γιατί σε διαφορετική περίπτωση, θα αναγκαστούμε να χρησιμοποιήσουμε όλους τους νόμιμους τρόπους ώστε ο ΟΣΕ να ανταποκριθεί στις ευθύνες που έχει σαν διαχειριστής του δικτύου, όχι μόνο απέναντι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και στους υπόλοιπους παρόχους υπηρεσιών».

www.grtimes.gr - Άννη Καρολίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου