Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2018

Εκτροχιασμός 1591 στο Πλατύ


Εκτροχιασμό του 1591 (Προαστιακός Θεσσαλονίκης - Λάρισας) είχαμε σήμερα το πρωί στην περιοχή του Πλατέως, μετά απο αστοχία στην υποδομή (Αλλαγή κλειδιών). Δεν υπήρξε 
κανένας τραυματισμός επιβάτη καθώς η ταχύτητα του συρμού ήταν πολύ μικρή (Εκκινούσε απο τον σταθμό) και εκτροχιάστηκε το 2ο φορίο του. 

Θα επαναλάβουμε για πολλοστή φορά ότι η έλλειψη λειτουργίας φωτοσημάτων και συστημάτων ασφαλείας (ETCS) είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο σήμερα, πρόβλημα που δυναμιτίζει- υποθάλπτει την προοπτική ανάπτυξης του, παρά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής (γραμμές) μετά απο δεκαετίες αναμονής.
ΑΝ τα φωτοσήματα λειτουργούσαν, δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα ή τουλάχιστο αυτά θα είχαν περιοριστεί σημαντικά.
Το Πλατύ ανήκει στο ίδιο σύμπλεγμα σταθμών με το Άδενδρο, όπου ΔΥΣΤΥΧΩΣ 2 σχεδόν χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου