Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2018

Τα αναλυτικά στοιχεία των εμπορευματικών επιδόσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αριθμός δρομολογίων και έσοδα


Εάν και η πλειοψηφία των εσόδων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέρχεται από τις επιβατικές μεταφορές, εντούτοις και οι εμπορευματικές αποτελούν αξιοσημείωτη πηγή εσόδων, η οποία αναμένεται να ενισχυθεί τα επόμενα έτη.


Το 2017 η εταιρεία σημείωσε, από τα εμπορευματικά δρομολόγια, έσοδα ύψους 13,4 εκατ., έναντι 12,2 εκατ. το 2016. Με αύξηση εκτιμάται ότι έκλεισε και το 2018.

Όπως επισημαίνουν στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την ολοκλήρωση του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Ικονίου με τον βασικό άξονα του σιδηροδρομικού δικτύου και σε συνέχεια παράδοσης της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής προς εκμετάλλευση, εξασφαλίζεται (από τον Απρίλιο 2014) η διακίνηση ενός σημαντικού μεριδίου των μεταφορών containers προς τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης (Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία) και προς τα Βαλκάνια (Σερβία, πΓΔΜ).

Στις 26.04.2014 αναχώρησε από τον Λιμένα Νέου Ικονίου προς Ουγγαρία (Gyor) η πρώτη αμαξοστοιχία με containers.

Η εξέλιξη των συγκεκριμένων μεταφορών, από τη στιγμή της έναρξής τους, παρουσιάζει έντονη δυναμική.

Συνοπτικά, η εξέλιξη των μεταφορών containers, ανά έτος, με τον σιδηρόδρομο, από τον Λιμένα Νέου Ικονίου, έχει ως εξής:

α)  έτος 2014 – διακινήθηκαν 68 τρένα (4.240 TEUs),

β)  έτος 2015 – διακινήθηκαν 231 τρένα (15.371 TEUs),

γ)  έτος 2016 – διακινήθηκαν 211 τρένα (14.495 TEUs),

δ)  έτος 2017 – διακινήθηκαν 318 τρένα (20.778 TEUs),

ε)  έτος 2018 (μέχρι 31.10.2018) διακινήθηκαν 304 τρένα (20.818 TEUs), τα οποία αναμένεται ότι ανήλθαν στα 350 στο 12μηνο.

Επίσης, από τον Μάρτιο του 2016, εκτελούνται συστηματικά μεταφορές containers και προς την αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή από την Κεντρική Ευρώπη (Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Αυστρία), καθώς και από τα Βαλκάνια (Σερβία – Beograd) προς τον Λιμένα Νέου Ικονίου.

Σημειώνεται ότι μαζί με τα έμφορτα με containers βαγόνια επιστρέφουν ταυτόχρονα και κενά βαγόνια, προς νέα φόρτωσή τους, στον Λιμένα Νέου Ικονίου.

Συνοπτικά, η εξέλιξη των μεταφορών containers, ανά έτος, προς τον Λιμένα Νέου Ικονίου έχει ως εξής:

α) έτος 2015 (πρώτο τετράμηνο 2015) – διακινήθηκαν 25 τρένα (1.118 TEUs),

β) έτος 2016 – διακινήθηκαν 48 τρένα (1.892 TEUs),

γ) έτος 2017 – διακινήθηκαν 275 τρένα (14.388 TEUs),

δ) έτος 2018 (μέχρι 31.10.2018) – διακινήθηκαν 276 τρένα (14.965 TEUs).

Επίσης, από τον Μάρτιο του 2018 και μετά την ιδιωτικοποίηση του λιμένα Θεσσαλονίκης, ξεκίνησαν, εκ νέου, όπως υποστηρίζουν στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι σιδηροδρομικές μεταφορές μεταλλευμάτων, λιγνίτη και σιδηρόπλακων, από τον Λιμένα Θεσσαλονίκης προς πΓΔΜ και Κόσοβο, καθώς και λαμαρινών από πΓΔΜ προς τον Λιμένα Θεσσαλονίκης, τις οποίες ως σιδηροδρομικός μεταφορέας συνεχίζει να εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Συνοπτικά, οι εμπορευματικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με block trains παρουσίασαν αύξηση κατά 4% το δεκάμηνο του 2018 (Ιανουάριος – Οκτώβριος), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, καθώς διακινήθηκαν 1.442 block trains, έναντι 1.382 block trains το 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου