Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

Στην νέα σιδηροδρομική γραμμή ο Γ. Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας

Την νέα σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Λιανοκλαδίου - Αγγειών (όπου έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής) επιθεώρησε σήμερα απο την καμπίνα μηχανοδήγησης ενός Rail Bus, ο Γ.Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας. Είμαστε πλέον πολύ κοντά στο να παραδοθεί
στην κυκλοφορία η νέα χάραξη που θα μειώσει κατά πολύ την χρονοαπόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης, ενώ με το νέο έτος αναμένεται να δοθεί πλήρως στην κυκλοφορία το σύνολο του έργου μεταξύ Τιθορέας - Δομοκού.

Ένα έργο που ξεκίνησε δεκαετίες πρίν και  μέχρι το 2015 παρουσιαζόταν -όχι άδικα- ως το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, ολοκληρώνεται σε 3 χρόνια. (2015-2018)
Είναι βέβαιο ότι η εικόνα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου μετά την ολοκλήρωση των έργων αυτών αλλάζει δραστικά, όπως και οι προοπτικές για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα.
Το πλέον αδικημένο μέσο στην Ελληνική Οικονομία, ο σιδηρόδρομος, θα κληθεί το επόμενο διάστημα να βρεί την θέση που του αξίζει πραγματικά σε αυτήν καθώς και να αναδειχθεί σε εργαλείο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η κατάσταση των σιδηροδρόμων συνδυάζεται άμεσα και με την κατάσταση της οικονομίας όλων των χωρών.
Μετά από δεκαετίες, ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος θα μπορεί να αποτελέσει το μέσο για την ένωση της ενδοχώρας, με αυτά τα έργα υποδομής, καθώς πλέον συνδέονται με σύγχρονες γραμμές τα μεγαλύτερα αστικά και εμπορευματικά κέντρα. Όσοι γνωρίζουν από οικονομικούς όρους, αντιλαμβάνονται την σημασία που έχει η σιδηροδρομική σύνδεση της ενδοχώρας σε Εθνικό Επίπεδο.
Τέλος τα έργα αυτά, που πλήρωσε με το υστέρημα της  η Ελληνική Κοινωνία πρέπει να λειτουργήσουν ανταποδοτικά για τους πολίτες.
Σύγχρονη, ασφαλής και με οικονομικό αντίτιμο μετακίνηση μέσω του σιδηροδρόμου. Άλλωστε διαχρονικά οι ασθενέστερες κοινωνικά ομάδες ήταν αυτές που στήριξαν και στηρίζουν το μέσο και εμείς οι σιδηροδρομικοί οφείλουμε να προασπίσουμε με την σειρά μας τον κοινωνικό του χαρακτήρα και πλέον σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον.

Συγχαρητήρια πρέπει να αποδοθούν  στην σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και στους κκ. Σπίρτζη και Βούρδα καθώς κατάφεραν με εντατική δουλειά και μέσα σε 3 μόλις χρόνια, να προχωρήσουν έργα που βάλτωναν επί δεκαετίες ενώ στον σχεδιασμό έχουν ενταχθεί μέσω διακρατικών συμφωνιών, έργα πνοής όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία
Συγχαρητήρια αξίζουν στην σιδηροδρομική κοινότητα, σε ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες,  που ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις, πολλές φορές δίκαια πιεστικές και σήμερα έχουμε αυτό το αποτέλεσμα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου