Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Νέα Δημοκρατία : ΣΔΙΤ στην συντήρηση του Σιδηροδρομικού Δικτύου, επαναδιαπραγμάτευση της Σύμβασης για το Θριάσιο

Την αναβάθμιση και συντήρηση του εθνικού και των προαστιακών δικτύων με «ΣΔΙΤ επιπέδου υπηρεσιών» προτείνει η ΝΔ, η οποία παρουσίασε χθες το πρόγραμμα Υποδομών του κόμματος, το οποίο περιελάμβανε και ενότητα για τις Μεταφορές.


Σύμφωνα με το στέλεχος της ΝΔ και πρώην γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, «το 2013-14 είχε ετοιμαστεί ένα πρόγραμμα συντήρησης, μέσω συμβολαίου επιπέδου υπηρεσιών και ενώ είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του με 100 εκατ. ευρώ, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το εγκατέλειψε».

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Σταθόπουλος, ο ανάδοχος θα πληρώνεται μόνον όταν η υποδομή θα βρίσκεται εντός των προβλεπόμενων ορίων, χωρίς μετρήσεις υλικών, χρόνων και άλλα πεδία αιωνίων διαφωνιών.

Επίσης, με καταγραφικό τραίνο και ανεξάρτητο πιστοποιητή που ελέγχει την κατάσταση της υποδομής, την απόδοση του αναδόχου και πιστοποιεί τις διενεργούμενες πληρωμές.

Τέλος, με χρήση προδιαγραφών επιπέδου και ποιότητας των στοιχείων της υποδομής, που θα πιστοποιούνται από ανεξάρτητο πιστοποιητή.

Σύμφωνα με τη ΝΔ, ο χρόνος που το ταξίδι με τρένο κρατά τόσες ώρες είναι οι κακοτεχνίες και η έλλειψη συντήρησης των γραμμών.

Σε επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης παραχώρησης του Θριασίου Ε/Κ θα προχωρήσει η ΝΔ, σε περίπτωση που εκλεγεί νέα κυβέρνηση.

Την τοποθέτηση αυτή έκανε, χθες, ο παρουσιαστής του προγράμματος της ΝΔ για τις Υποδομές – Μεταφορές και πρώην γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος, ο οποίος έκανε λόγο για «απαράδεκτες διαδικασίες» στην εξέλιξη του διαγωνισμού.

Σύμφωνα με την ΝΔ, το Θριάσιο αποτελεί κομβικό σημείο για τη χώρα από την άποψη των συνδυασμένων μεταφορών.

Επιπλέον, λόγω της θέσης του, των ειδικών όρων παραγωγής ενέργειας και διαχείρισης αποβλήτων και του ειδικού αδειοδοτικού καθεστώτος, μπορεί –με κατάλληλους χειρισμούς- να εξελιχθεί σε περιφερειακό πεδίο σύγκλισης περιβαλλοντικών πολιτικών και υποδομών.

«Ένα αναγκαίο έργο που αποφασίστηκε και σχεδιάστηκε το 2014 επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας.

Και που η διαδικασία διαγωνισμού που ακολούθησε η σημερινή κυβέρνηση μετέτρεψε σε οικονομικό, χωροταξικό και ηθικό σκάνδαλο.

Χαρακτηριστικά, η τιμή πώλησης του δικαιώματος δόμησης για το Θριάσιο είναι 10,45 ευρώ ανά τ.μ., όταν κατά τον σημερινό υπουργό και τότε πρόεδρο του ΤΕΕ η τιμή πώλησης του αντίστοιχου δικαιώματος δόμησης για το Ελληνικό είναι 30 φορές υψηλότερη (310 ευρώ/τ.μ.)», ανέφερε ο κ. Σταθόπουλος.

Παρά την ψήφιση του κυρωτικού νόμου, όπως υπογράμμισε, εκκρεμούν καταγγελίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αν τελικά το έργο προχωρήσει, θα καταστεί αναγκαία η επαναδιαπραγμάτευση της σχετικής σύμβασης.

Σημειώνεται ότι το Θριάσιο Ε/Κ παραχωρήθηκε στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair για περίοδο 60 ετών, ενώ για τις ανωτέρω αιτιάσεις της ΝΔ έχει απαντήσει, στη Βουλή, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου