Περισσότερους «μνηστήρες» προσέλκυσε ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ.) από το Θριάσιο Ι.
Στο Θριάσιο ΙΙ αρχικό ενδιαφέρον εκδήλωσαν τέσσερα σχήματα (ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Sarmed, Goldair, Pearl και Damco – Foodlink), ενώ στο Θριάσιο Ι ένα σχήμα (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair), το οποίο – ωστόσο – πήγε τον διαγωνισμό έως το τέλος, δηλαδή κατέθεσε δεσμευτική προσφορά, η οποία και έγινε αποδεκτή.
Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, οι αιτίες είναι οι ακόλουθες:
-Όλοι αρχίζουν να συνειδητοποιούν την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που θα διαδραματίσει τα επόμενα χρόνια.
-Το Θριάσιο ΙΙ είναι ένα έργο σαφώς μικρότερου προϋπολογισμού και επιχειρηματικού ρίσκου από το Θριάσιο Ι.
-Η οικονομία δείχνει σημάδια σταθεροποίησης, όπως και το πολιτικό περιβάλλον.
Τώρα, όλα θα εξαρτηθούν από τους όρους του διαγωνισμού και αποτυπωθούν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, στην κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου