Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Με εξετάσεις στη ΡΑΣ ετοιμάζονται για τις ράγες 68 νέοι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση των 68 νέων μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Σιδηροδρομική Ακαδημία του ΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com και οι
68 «σπουδαστές» ολοκληρώνουν σήμερα με επιτύχια τόσο την θεωρητική όσο και την πρακτική εκπαίδευση.  Θυμίζουμε ότι χρειάστηκε σχεδόν ένα έτος για την εκπαίδευση τους.


ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΡΑΣ

Τώρα όμως έχουν το πιο σημαντικό βήμα που δεν είναι άλλο από τις «εξετάσεις» που πρέπει να δώσουν στη ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων). Η σχετική διαδικασία έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΡΑΣ. Οι εξετάσεις είναι προγραμματισμένες για τις 30 και 31 Ιουλίου.

Την 1η μέρα θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της ΡΑΣ, στην οδό Σταδίου και θα περιλαμβάνει θεωρία, ενώ τη 2η μέρα θα πραγματοποιηθεί η πρακτική εξέταση (στατική και σε πορεία). Οι «σπουδαστές» μηχανοδηγοί που θα τα καταφέρουν θα λάβουν από τη ΡΑΣ «βεβαίωση επιτυχίας». Είναι μέρος της στάνταρ διαδικασίας για την απόκτηση του πτυχίου.

Μιλώντας στο ypodomes.com η πρόεδρος της ΡΑΣ κα Ιωάννα Τσιαπαρίκου, σημείωσε πως «έγινε τεράστια προσπάθεια για να γίνουν οι εξετάσεις στις 30 του μήνα, δεδομένου ότι μας έγινε γνωστό μόλις πριν από δύο εβδομάδες ότι ολοκληρώνεται η εκπαίδευση των μηχανοδηγών στη Σιδηροδρομική Ακαδημία. Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στα πρότυπα των πανηλληνίων εξετάσεων προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη διαφάνεια και αμεροληψία.

Έχουμε δημιουργήσει μία σημαντική τράπεζα θεμάτων από την οποία κάθε χρονιά θα μπορούν να επιλέγονται τα θέματα των εξετάσεων. Αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη να βγουν νέοι μηχανοδηγοί καθώς είναι ένας από τους βασικούς λόγους της περαιτέρω απελευθερώσης της αγοράς και να αυξήσει το μεταφορικό έργο στο σιδηρόδρομο. Προσωπικός δικός μου στόχος αλλά και της ΡΑΣ είναι να μην χαθεί περισσότερος χρόνος και οι νέοι μηχανοδηγοί να αποκτήσουν σύντομα την Ευρωπαϊκή Άδεια Μηχανοδήγησης».

ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ

Μετά και την ολοκλήρωση των εξετάσεων από τη ΡΑΣ, όπως εξηγεί η κα Τσιαπαρίκου, οι μηχανοδηγοί θα έχουν μία τελευταία υποχρέωση. Για να πάρουν την άδεια μηχανοδήγησης θα πρέπει να αποκτήσουν και το πιστοποιητικό ασφαλείας. Αυτό θα γίνει από την ίδια την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και περιλαμβάνει εκπαίδευση γύρω από το τροχαίο υλικό (που θα χρησιμοποιούν) και τις διαδρομές που θα αναλάβουν.

Μετά από αυτό το τελευταίο βήμα θα είναι έτοιμοι να βγούν στις …ράγες και να εμπλουτίσουν το έμψυχο δυναμικό των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Είναι γνωστό άλλωστε ότι τα τελευταία χρόνια η εταιρεία αιμορραγεί σε μηχανοδηγούς γιατί κάθε χρόνο ένας αριθμός  συνταξιοδοτείται, χωρίς όμως να υπάρχει, μέχρι σήμερα τουλάχιστον διάδοχη κατάσταση.

Συνολικά 98 άτομα έρχονται να αυξήσουν το δυναμικό των μηχανοδηγών που κατά πληροφορίες σήμερα διαθέτει περίπου 210 άτομα. Αυτό σημαίνει αν υπολογίσουμε και κάποιες συνταξιοδοτήσεις που θα υπάρξουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξάνει κατά 50% τους νέους μηχανοδηγούς.

Βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε πως όσο οι μεταφορικές ανάγκες θα αυξάνονται, τόσο θα πρέπει να αυξάνεται και ο αριθμός των μηχανοδηγών της εταιρείας και με αυτό το σκεπτικό, τα επόμενο δύο χρόνια προγραμματίζονται επιπλέον 200 προσλήψεις μηχανοδηγών που θα συμπληρώσουν τα όποια κενά εμφανιστούν. Η τελευταία σειρά μηχανοδηγών που μπήκαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν από το μακρινό …2004.

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Σε διαδικασία εκπαίδευσης αυτή την εποχή στη Σιδηροδρομική Ακαδημία είναι 6 μηχανοδηγοί της PEARL και 6 μηχανοδηγοί της Rail Cargo. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com έχουν ολοκληρώσει τη θεωρία και τώρα θα πρέπει να περάσουν και από την πρακτική εκπαίδευση, πριν φτάσουν στο εξεταστικό κέντρο της ΡΑΣ.

Συνολικά βλέπουμε ότι η ανάπτυξη της σιδηροδρομικής αγοράς να αρχίζει να αποδίδει και στο τμήμα της απασχόλησης μιας και αυτή υπολογίζεται ότι είναι μόνο η αρχή και πως στο επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε ραγδαία ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών που με τη σειρά τους θα προκαλέσουν και ανάπτυξη και περαιτέρω   απασχόληση.

www.ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου