Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Ανάρπαστο το δεύτερο «πράσινο» ομόλογο της FSI. Ενδιαφέρον από 156 επενδυτές


Στην έκδοση «πράσινου» ομολόγου, συνολικής αξίας 700 εκατ. ευρώ και διάρκειας 7 ετών, προχώρησε για δεύτερη φορά η Ferrovie dello Stato Italiane, μητρική των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ.


Όπως σημειώνει η FSI, το επιτόκιο καθορίστηκε στο 1,125%, με τη ζήτηση να υπερβαίνει την προσφορά κατά 3,5 φορές.

Αναλυτικότερα, υπήρξαν συνολικές παραγγελίες περίπου 2,5 δισ. ευρώ από 156 επενδυτές, εκ των οποίων το 65% ήταν από το εξωτερικό, κυρίως από Γαλλία (36%), Γερμανία – Αυστρία (8%) και Ηνωμένο Βασίλειο – Ιρλανδία (7%).

Περίπου το 47% των παραγγελιών προέρχονταν από κοινωνικά υπεύθυνους επενδυτές (Socially Responsible Investing – SRI), όπως παρατηρεί η FSI, ενώ το Βιβλίο Προσφορών συνδιαχειρίστηκαν οι Banca IMI, BNP Paribas, Crédit Agricole CIB, Citi και UniCredit.

Στόχος είναι τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν να χρηματοδοτήσουν projects που διασφαλίζουν τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και τη μετάβαση στο σιδηρόδρομο νέας γενιάς.

Ειδικότερα, πάνω από το 70% των καθαρών εσόδων των ομολόγων πρόκειται να χρηματοδοτήσει την αγορά περίπου 70 νέων Pop και Rock περιφερειακών τρένων, ενώ το υπόλοιπο θα χρησιμοποιηθεί -μεταξύ άλλων- για την αγορά ηλεκτρικών μηχανών και βαγονιών τελευταίας γενιάς στις εμπορευματικές μεταφορές.

Β.Β. - metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου