Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Δεν ανανεώνονται συμβάσεις εργασίας Συμβασιούχων στην ΕΕΣΣΤΥ

Οι πρώτες έμμεσες "απολύσεις" στην τεχνική βάση.
Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί αυτές τις ώρες στην τεχνική βάση καθώς σε συναδέλφους τεχνίτες και διοικητικό προσωπικό, ανακοινώθηκε ότι
δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις τους απο την 1η Αυγούστου και έπειτα.

Περιμένουμε την αντίδραση της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών που στο παρελθόν ΔΗΜΟΣΙΑ είχε θέσει ως προτεραιότητα την διατήρηση των θέσεων εργασίας στην τεχνική βάση μετά την ιδιωτικοποίηση της.
Το κλίμα είναι πλέον πολύ βαρύ, ενώ θυμίζουμε ότι μέχρι πρότινος η αίσθηση που είχε καλιεργηθεί στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση ήταν πως βρισκόμαστε κοντά στην υπογραφή ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ.
Η σημερινή εξέλιξη έρχεται μετά την μονομερή αλλαγή του τρόπου μισθοδοσίας στην ΕΕΣΣΤΥ για την οποία δεν υπήρξε καμία ουσιαστική διαμαρτυρία.
Μετά τις σημερινές εξελίξεις και αν επιβεβαιωθούν οι απολύσεις, ο σιδηροδρομικός κόσμος αναμένει την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Άποψη μας είναι ότι την ώρα που η ΕΕΣΣΤΥ αναλαμβάνει ΚΑΙ την ανάταξη του τροχαίου υλικού απο το Δημόσιο, δεν περισεύει κανείς εργαζόμενος και το θέμα πλέον είναι και πολιτικό.
Αντίστοιχη πρόβλεψη υπήρξε στην Σύμβαση των ΥΓΟΣ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όταν και στην συμφωνία με την οποία επιδοτείται η εταιρεία ετησίως με 50 εκ Ευρώ και μέχρι το 2022 για τα επιβατικά δρομολόγια, είχε συμφωνηθεί ρητά στην σύμβαση των ΥΓΟΣ- το 2016- και μετά απο παρέμβαση του Δικτύου Σιδηροδρομικών, ότι πρέπει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διατηρεί συγκεκριμένο αριθμό εργαζομένων (για το έργο που αφορά τα τρένα που επιδοτούνται).
Τότε η παρέμβαση του Δικτύου Σιδηροδρομικών είχε λοιδορηθεί. Σήμερα για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι το "προλαμβάνειν" είναι προτιμότερο του "θεραπεύειν".
Το στέκι βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

1 σχόλιο:

  1. Ιδιωτικοποιήσεις = Ανάπτυξη, πάταξη γραφειοκρατίας, νέες θέσεις εργασίας, αυξήσεις μισθών, καλύτερες συνθήκες δουλειάς, ευημερία στην κοινωνία, προστασία της μεσαίας τάξης, ανάδειξη των αρίστων, επιστροφή στην κανονικότητα, ..., ..., ..., ...,
    Το επόμενο θα είναι με τον Τοτό!
    "ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙΝ ΕΚ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ, ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή