Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Να γίνουν οι εξαγγελίες επιτέλους πράξη! Να μην χαθεί άλλος χρόνος.

Να αναπτυχθεί άμεσα ο σιδηρόδρομος! 
Τις μέρες αυτές επικοινωνείτε το ζήτημα της σύνδεσης της Motor Oil με τον σιδηρόδρομο. Αυτό όμως που δεν τονίζεται είναι ότι η πρώτη σύμβαση συνεργασίας υπογράφηκε στις 29 Μάϊου 2018 (φωτό απο την υπογραφή).
Στην ανακοίνωση τότε ανέφερε
η Διοίκηση της Μότορ Όιλ> 
Ο αντιπρόεδρος της Motor Oil Ιωάννης Βαρδινογιάννης, αφού ευχαρίστησε του υπουργό Χρήστο Σπίρτζη και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για τη γρήγορη έκβαση του ζητήματος, μιας και πρόκειται, όπως είπε, για αίτημα της διοίκησης πριν από τουλάχιστον 5-6 χρόνια και «υλοποιήθηκε σε χρόνο μηδέν» από την παρούσα διοίκηση του ΟΣΕ, επισήμανε πως σε έναν χρόνο από σήμερα θα γίνουν τα εγκαίνια του έργου.

«Είναι αυτονόητο να θέλει μια βιομηχανία να συνδεθεί με ένα δίκτυο. Αυτό το αυτονόητο μέχρι πρότινος δεν ήταν αυτονόητο. Ενώ είχαμε τη διάθεση να το χρηματοδοτήσουμε υπήρχαν διάφορα προβλήματα που τώρα λύθηκαν» είπε.

Για τα χρόνια της καθυστέρησης, ο αντιπρόεδρος της Motor Oil σχολίασε: «Η κρατική μηχανή διαχρονικά δεν βοηθάει, θα θέλαμε να το είχαμε κάνει πολλά χρόνια πίσω, δεν υπήρξε θετική ανταπόκριση».

Η χτεσινή ανακοίνωση της Μότορ Όιλ αναφέρει >
 Υπογράφηκε σήμερα 2-10-2020 μεταξύ του Αναπλ. Δ/ντος Σύμβουλου του ΟΣΕ, κ. Αθανάσιου Κοτταρά και του Αναπλ. Δ/ντος Σύμβουλου της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ κ. Ιωάννη Κοσμαδάκη, Ιδιωτικό Συμφωνητικό, για την κατασκευή του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης των εγκαταστάσεων της παραπάνω εταιρείας με το υφιστάμενο κεντρικό σιδ/κο δίκτυο ΠΑΘΕΠ στην περιοχή του Ισθμού.

Οι μελέτες και το έργο θα χρηματοδοτηθούν στο σύνολο τους από την ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ και το έργο είναι προϋπολογισμού 15.000.000 ευρώ.

Ήδη ο ΟΣΕ έχει υποβάλει Αίτηση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης Έργου και αναμένεται η έκδοση της σχετικής ΑΕΠΟ.

Το έργο αφορά κατασκευή νέας σιδ/κής γραμμής (υποδομής και της επιδομής) μήκους 9.0 Km εκ των οποίων τα 2.5 Km θα είναι διπλή γραμμή, με ανακατασκευή του σιδ/κου σταθμού Καλαμακίου και ένα νέο σιδ/κο Σταθμό στα Διυλιστήρια της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ.

Το έργο που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, θα γίνει υπό την επίβλεψή του ΟΣΕ και θα πληροί της προδιάγραφες διαλειτουργικότητας.

Το προβλεπόμενο εμπορευματικό έργο για τον ΟΣΕ, θα είναι της τάξης των 500.000 tn/έτος και υπολογίζεται ότι θα επιφέρει αύξηση των εσόδων του ΟΣΕ κατά 1.000.000 Ευρώ.

Δικό μας σχόλιο
Κάθε ενέργεια ανάπτυξης του σιδηροδρόμου θα χαιρετίζεται απο το στέκι της έλξης.
Απόλυτα θετική λοιπόν και η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ΟΣΕ-Μότορ Όιλ σε συνέχεια της πρώτου συμφώνου συνεργασίας του Μάϊου 2018. 
Η υλοποίηση του έργου είναι το ζητούμενο. Άμεσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου