Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

300 εκ Ευρώ ενίσχυση σε Fraport και Αερολιμένα Αθηνών. Για τον σιδηρόδρομο τι;

300 και πλέον Εκατομμύρια Ευρώ θα δοθούν ως Κρατική Ενίσχυση στην Fraport και τον Αερολιμένα Αθήνας. Αυτά δίνονται ΕΠΙΠΛΕΟΝ των όσων έχουν ήδη πληρωθεί ως Κρατικές Ενισχύσεις σε αεροπορικές εταιρείες.
Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, στην Ελλάδα η
. Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν έχει αποφασίσει ακόμα και δεν έχει αναφερθεί στην αναγκαιότητα  για την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών. 

Δηλαδή δεν έχει ανακοινώσει καμία ενίσχυση για τον ΟΣΕ ή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που παρείχε επιβατικές μεταφορές πέραν των 4.5 εκ Ευρώ που ΘΑ δοθούν κάποια στιγμή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Με λίγα λόγια στις αεροπορικές εταιρείες καθώς και στις εταιρείες που έχουν αγοράσει τα αεροδρόμια της χώρας χορηγούνται παχυλές αποζημιώσεις γιατί όπως τόνισε ο Υπουργός Οικονομικών,"  η εταιρεία υπέστη, εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων, πολύ σημαντική απώλεια εσόδων, λόγω της τεράστιας μείωσης της επιβατικής κίνησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσον αφορά στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η εταιρεία «Fraport», η επιβατική κίνηση περιορίστηκε, για το έτος 2020, σε ποσοστό 70,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2019, και σε ποσοστό 72,1% σε σχέση με τις προβλέψεις του Οικονομικού Μοντέλου, όπως αυτό εφαρμόζεται σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του 2015.

Με το παρόν Σχέδιο Νόμου, το υπουργείο Οικονομικών και συνολικά η Κυβέρνηση παρέχουν ενεργά τη δίκαιη και αναλογική αρωγή τους σε στρατηγικής σημασίας υποδομές της χώρας, προλαμβάνοντας συνέπειες με σημαντικές προεκτάσεις -οικονομικές και κοινωνικές- που επηρεάζουν, άμεσα ή έμμεσα, το σύνολο του πληθυσμού της χώρας, ιδίως τους εργαζόμενους στον κλάδο των αερομεταφορών, τους εργαζόμενους στον ευρύτερο τομέα του τουρισμού, αλλά και τους πολίτες που κάνουν χρήση των εν λόγω υπηρεσιών",  είπε ο κ. Σταικούρας για να αιτιολογήσει την απόφαση της Κυβέρνησης Μητσοτάκη

Είναι πάντως αστείο να επικαλείται η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας τους εργαζόμενους στις αεροπορικές εταιρείες, όταν η μεγάλη τους πλειοψηφία βρισκόταν ή ακόμα και σήμερα βρίσκεται,  σε αναστολή συμβάσεων εργασίας.

Με λίγα λόγια ΚΑΙ επιδοτήσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων και πετσοκομμένα εργατικά δικαιώματα. Αλήθεια η ΓΣΕΕ έχει πιεί το αμίλητο νερό για αυτά τα φαινόμενα; Ή μήπως η ηγεσία ασχολείται μόνο με τον σιδηρόδρομο ΟΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ σε αναστολή λόγω της ΣΣΕ που υπέγραψαν τα 2 Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβρη του 2020. 

Αξίζουν πραγματικά  συγχαρητήρια στην λαοφιλή Κυβέρνηση μας. 

Την μοναδική σε όλη την Ευρώπη που βάζει τον σιδηρόδρομο σε δεύτερη μοίρα. Λες και δεν είχαμε μείωση της επιβατικής κίνησης στα τρένα, λες και δεν είχαμε μειωμένη πληρότητα (65%) σε αυτά μέχρι πριν μερικές μέρες. Λες και δεν υπάρχει τρένο, μόνο ΚΤΕΛ και Αεροπλάνα.....

Οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές που στηρίζουν την Νέα Δημοκρατία πρέπει να αισθάνονται και πάλι περήφανοι. 

2 χρόνια τώρα όχι μόνο τίποτα δεν έχει γίνει για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών, όχι μόνο τα έργα βαλτώνουν, όχι μόνο καταρρέει λόγω έλλειψης προσωπικού ο ΟΣΕ, αλλά πλέον έχουμε και τις αποδείξεις ότι ο σιδηρόδρομος δεν υπάρχει για την Κυβέρνηση. 

Και αλήθεια τώρα συνάδελφοι, με το χέρι στην καρδιά.

Ποιος απο την Κυβέρνηση, παίρνει στα σοβαρά τους Κυβερνητικούς συνδικαλιστές στον σιδηρόδρομο σήμερα, όταν το μόνο που ζητάνε 2 χρόνια είναι προσωπικές διευθετήσεις και ρουσφέτια. 

ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΨΑΧΝΑΝ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΣΤΟ ΚΑΛΙΔΡΟΜΟ. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ. Το μόνο που έχει γίνει 2 χρόνια τώρα στον σιδηρόδρομο, είναι το ΦΕΚ που προέβλεπε πρόστιμο στον μηχανοδηγό αν ένα τρένο έχει παραπάνω επιβάτες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου