Μετά την απόφαση αυτή, δημιουργείται μονή γραμμή μεταξύ ΣΚΑ-Οινόης με ότι αυτό
Τέλος μετά την κατάργηση της απογευματινής βάρδιας κλειδούχου στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης, φήμες κάνουν λόγο για κατάργηση και της πρωινής!
Όλα αυτά φυσικά συμβαίνουν λόγω έλλειψης προσωπικού.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ο ΟΣΕ είναι η μοναδική ΔΕΚΟ Μεταφορών που ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ προσλήψεις προσωπικού.
Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών όμως, το συνδικάτο μας το αγαπημένο και μοναδικό, αυτήν την περίοδο, ασχολείται με το αγαπημένο της χόμπι, με σοβαρά ζητήματα.
Ασχολείται με την δημιουργία νέων Σωματείων για να διατηρηθεί ο συσχετισμός δυνάμεων.
Μας λείπουν οι μέρες που ψάχνατε την σκόνη στο Καλίδρομο συνάδελφοι της αγαπημένης μας Π.Ο.Σ.
Σε λίγο δεν θα κυκλοφορεί τρένο και εσείς θα ασχολείστε με το πως θα ...φτιάξετε νέα Σωματεία.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. και sms Λύσεις θα μπορούσαν να υπάρχουν, αλλά υπάρχει και το ρουσφέτι που τις εμποδίζει. Γιατί αν δεν σπάσεις αυγά, ομελέτα δεν γίνεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου