Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

Αλ. Μεϊκόπουλος: «Να επαναλειτουργήσει άμεσα το Τρενάκι του Πηλίου»

 Στην Βουλή το θέμα για το Τρενάκι που ΔΕΝ ξεκίνησε τελικά χτες, λόγω προβλημάτων στην υποδομή. 
Ο Αλ. Μεϊκόπουλος ζητά με Ερώτηση να
επαναλειτουργήσει άμεσα το Τρενάκι του Πηλίου


«Αν και βρισκόμαστε ήδη ένα μήνα από την επίσημη έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου, το Τρενάκι του Πηλίου που αποτελεί πόλο έλξης τουριστών από όλο τον κόσμο βρίσκεται εκτός λειτουργίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, απευθύνοντας Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών και ζητώντας να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία της γραμμής του «Μουτζούρη» για την εξυπηρέτηση των τουριστικών αναγκών της περιοχής.

Σύμφωνα με το Βουλευτή, το Τρενάκι του Πηλίου που δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να θαυμάσουν την απαράμιλλη φυσική ομορφιά του Πηλίου, μέσα από μία γραφική διαδρομή. Αυτή τη στιγμή έχει «σηκώσει χειρόφρενο» και δεν λειτουργεί, κάτι που αποτελεί σημαντικό πλήγμα για τον τουρισμό της περιοχής, σε μία εποχή εξαιρετικά δύσκολη, που ο τουρισμός προσπαθεί να ανακάμψει από τις συνέπειες της έξαρσης της πανδημίας.

Όπως επεσήμανε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, αποκορύφωμα της απαξίωσης του «Μουτζούρη» είναι το κλείσιμο του γραφείου πληροφοριών που ενημέρωνε τους ενδιαφερόμενους για τα δρομολόγια και τις τιμές εισιτηρίων. «Αν και μετά τον Ιούλιο το Τρενάκι λειτουργήσει, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταφεύγουν για πληροφορίες σε γραφείο στην Αθήνα!», τόνισε, αναφέροντας πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχυρίζεται ότι ο λόγος για τον οποίο το Τρενάκι βρίσκεται εκτός λειτουργίας είναι η έλλειψη μηχανοδηγών και ανακοίνωσε ότι η επανέναρξη της γραμμής αναμένεται από τον Ιούλιο πια και μόνο για τα Σαββατοκύριακα.

«Επί ΣΥΡΙΖΑ το Τρενάκι του Πηλίου λειτουργούσε σε καθημερινή βάση καλύπτοντας της τουριστικές ανάγκες της περιοχής», ανέφερε ο Βουλευτής, σημειώνοντας ότι οι μηχανοδηγοί δηλώνουν σε όλους τους τόνους ότι αν τους δοθεί εντολή από τη διαχειρίστρια εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τα δρομολόγια στο Τρενάκι του Πηλίου. «Η εταιρεία επιλέγει να κάνει την εσωτερική ανακατανομή του προσωπικού των μηχανοδηγών για να καλύψει της ανάγκες του προαστιακού της Λάρισας, αφήνοντας τον «Μουτζούρη» εκτός λειτουργίας», επεσήμανε.

«Η έλλειψη σταθμαρχών και κλειδούχων στο σιδηρόδρομο της Μαγνησίας είναι δεδομένη, με την κυβέρνηση εδώ και δύο χρόνια να μην έχει προχωρήσει σε καμία πρόσληψη, παρά το υπαρκτό πρόβλημα», τόνισε ο κ. Μεϊκόπουλος. Ο Βουλευτής επεσήμανε ότι η τοπική οικονομία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στο τουριστικό προϊόν και για το λόγο αυτό η αναστολή της λειτουργίας του «Μουτζούρη» αποτελεί σημαντικό πλήγμα και ζήτησε από τον αρμόδιο Υπουργό να προχωρήσει άμεσα σε πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού για να εξυπηρετούνται οι σιδηροδρομικές ανάγκες της Μαγνησίας, χωρίς να απαξιώνονται σιδηροδρομικές γραμμές.

ΕΡΩΤΗΣΗ

 Προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών

 ΘΕΜΑ: «Χειρόφρενο» από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ιστορικό Τρενάκι του Πηλίου»

Ο θρυλικός «Μουτζούρης», όπως λεγόταν κάποτε το Τρενάκι του Πηλίου για να δηλώσει την ατμοκίνηση και τον καπνό που άφηνε στο πέρασμά του, είναι  μια από τις πιο στενές σιδηροδρομικές γραμμές στον κόσμο (60 εκατοστά) και φιλοξενεί 4 βαγόνια. Το κομμάτι μέχρι τα Λεχώνια, παραδόθηκε το 1896, ενώ το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τις Μηλιές κατασκευάστηκε στη συνέχεια, για να τεθεί σε λειτουργία το 1903.

Η σιδηροδρομική διαδρομή που εκτελεί από τα Άνω Λεχώνια Μαγνησίας μέχρι τις Μηλιές Πηλίου είναι απαράμιλλου κάλλους, διασχίζοντας τις κατάφυτες πλαγιές, με την πυκνή βλάστηση από πλατάνια και πουρνάρια.

Το Τρενάκι του Πηλίου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πόλους έλξης τουριστών τόσο από το εξωτερικό όσο και από το εσωτερικό, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν τη φυσική ομορφιά του Πηλίου μέσα από μία γραφική διαδρομή με το ιστορικό Τρενάκι.

Αυτή τη στιγμή και ενώ βρισκόμαστε ήδη ένα μήνα μετά την επίσημη έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου για τη χώρα, το Τρενάκι του Πηλίου έχει «σηκώσει χειρόφρενο» και δεν λειτουργεί, κάτι που αποτελεί σημαντικό πλήγμα για τον τουρισμό της περιοχής, σε μία εποχή εξαιρετικά δύσκολη, που ο τουρισμός προσπαθεί να ανακάμψει από τις συνέπειες της έξαρσης της πανδημίας.

Αποκορύφωμα της απαξίωσης του «Μουτζούρη» είναι το κλείσιμο του γραφείου πληροφοριών που λειτουργούσε στη Μαγνησία, ενημερώνοντας τους ενδιαφερόμενους για τα δρομολόγια και τις τιμές εισιτηρίων. Έτσι αν και μετά τον Ιούλιο το Τρενάκι λειτουργήσει οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταφεύγουν για πληροφορίες σε γραφείο στην Αθήνα!

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο λόγος για τον οποίο το Τρενάκι βρίσκεται εκτός λειτουργίας είναι η έλλειψη μηχανοδηγών, ανακοινώνοντας μέσω του τοπικού τύπου ότι το Τρενάκι αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία από τον Ιούλιο πια και μόνο για τα Σαββατοκύριακα. Να σημειωθεί ότι επί ΣΥΡΙΖΑ, το Τρενάκι του Πηλίου λειτουργούσε σε καθημερινή βάση καλύπτοντας της τουριστικές ανάγκες της περιοχής.

Οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Μαγνησία και Θεσσαλία δηλώνουν ότι το προσωπικό των μηχανοδηγών δεν έχει μειωθεί, ωστόσο οι μηχανοδηγοί μετακινούνται καθημερινά εσωτερικά, μετά από πρωτοβουλία της διαχειρίστριας εταιρίας, ώστε να καλύπτουν ανάγκες λειτουργίας των γραμμών στον προαστιακό της Λάρισας.

Οι μηχανοδηγοί δηλώνουν σε όλους τους τόνους ότι αν τους δοθεί εντολή από τη διαχειρίστρια εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τα δρομολόγια στο Τρενάκι του Πηλίου, ωστόσο η εταιρεία επιλέγει να κάνει την εσωτερική ανακατανομή του προσωπικού των μηχανοδηγών για να καλύψει της ανάγκες του προαστιακού.

Από την άλλη πλευρά η έλλειψη προσωπικού σταθμαρχών και κλειδούχων στο σιδηρόδρομο της Μαγνησίας είναι δεδομένη, με την κυβέρνηση εδώ και δύο χρόνια να μην έχει προχωρήσει σε καμία πρόσληψη, παρά το υπαρκτό πρόβλημα.

Η Μαγνησία είναι μία περιοχή κατ’ εξοχήν τουριστική, που προσελκύει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η τοπική οικονομία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στο τουριστικό προϊόν και για το λόγο αυτό η αναστολή της λειτουργίας του «Μουτζούρη» αποτελεί σημαντικό πλήγμα και απώλεια χιλιάδων τουριστών φίλων του τρένου.

Επειδή, το Τρενάκι του Πηλίου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πόλους έλξης τουριστών για τη Μαγνησία.


Επειδή, αυτή τη στιγμή η σιδηροδρομική γραμμή δεν λειτουργεί παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε ένα μήνα μετά την επίσημη έναρξη της τουριστικής περιόδου.


Επειδή, η διαχειρίστρια εταιρεία αποδίδει την αναστολή λειτουργίας στην έλλειψη μηχανοδηγών, ωστόσο το προσωπικό των μηχανοδηγών δεν έχει μειωθεί και οι ίδιοι δηλώνουν ότι η εταιρεία επιλέγει την εσωτερική ανακατανομή τους για εξυπηρέτηση άλλων αναγκών.

Επειδή, οι μηχανοδηγοί δηλώνουν την διαθεσιμότητά τους για την κάλυψη της σιδηροδρομικής γραμμής του «Μουτζούρη» αν η διαχειρίστρια εταιρεία το επιλέξει.

Επειδή, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το Τρενάκι του Πηλίου λειτουργούσε σε καθημερινή βάση.

Επειδή, εδώ και δύο χρόνια η κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει σε καμία πρόσληψη προσωπικού σταθμαρχών και κλειδούχων, παρά τη δεδομένη έλλειψή τους

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:


Γιατί ποιο λόγο, αν και βρισκόμαστε ήδη ένα μήνα από την επίσημη έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου, το Τρενάκι του Πηλίου που αποτελεί πόλο έλξης τουριστών από όλο τον κόσμο βρίσκεται εκτός λειτουργίας;

Προτίθεται να προχωρήσει σε λειτουργία της γραμμής του «Μουτζούρη» το συντομότερο δυνατό για την εξυπηρέτηση των τουριστικών αναγκών της περιοχής, σε μία περίοδο δύσκολη που ο τουρισμός και η τοπική οικονομία προσπαθούν να ανακάμψουν;

Προτίθεται να παρέμβει, ώστε να προχωρήσει η πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού σταθμαρχών, κλειδούχων αλλά και μηχανοδηγών για να εξυπηρετούνται οι σιδηροδρομικές ανάγκες της Μαγνησίας και της Θεσσαλίας εν γένει, χωρίς να απαξιώνονται σιδηροδρομικές γραμμές;

 Οι ερωτώντες βουλευτές


 Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Παππάς Νικόλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου