Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021

Αποκαλύφθηκε η μεγάλη έλλειψη προσωπικού στον ΟΣΕ

Σόκ προκαλεί (όχι στους γνωρίζοντες την πραγματικότητα)  η  εικόνα για την έλλειψη προσωπικού στον ΟΣΕ. Η εικόνα αποκαλύφθηκε ΚΑΙ μετά  την ολοκλήρωση των
εγγραφών στο "νέο" Σωματείο που δημιουργείται και μετά την...ένωση των κλαδικών σωματείων στον χώρο. 

Ούτε καν 750 (747 για την ακρίβεια) εργαζόμενοι δεν εγγράφηκαν στο "νέο" Σωματείο και πως να είναι παραπάνω , αφού ο ΟΣΕ δεν έχει εργαζόμενους!

 Αν προσθέσουμε μάλιστα και αυτούς που ψήφισαν στην ΠΕΣΟΣΕ (που εκπροσωπεί  πλέον το 10% του συνόλου των εργαζομένων στον Οργανισμό) ο αριθμός των εργαζομένων δεν ξεπερνά τους 845! Και αν αφαιρέσουμε και τους 14 που συνταξιοδοτούνται μέχρι τέλος Οκτώβρη (αλλά θα ψηφίσουν στο "νέο" Σωματείο) τότε μόλις 830 εργαζόμενοι έχουν μείνει στον ΟΣΕ, κάτω απο 800 μέχρι τέλος του έτους!

Ο ΟΣΕ είναι ο μοναδικός Οργανισμός στις Μεταφορές που δεν έγινε ΚΑΜΙΑ πρόσληψη κατά την διάρκεια της πανδημίας! 

Και πως να γίνουν προσλήψεις, αφού η συνδικαλιστική ηγεσία της Π.Ο.Σ. (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ) ασχολούταν με το πως θα δημιουργήσει "νέο" Σωματείο, αντί οι συνδικαλιστές να ζητούν την ενίσχυση του Οργανισμού. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 2 χρόνια τώρα για το θέμα, μονάχα ΣΙΩΠΗ. 

Και αν το 2018 δεν είχε ενισχυθεί ο ΟΣΕ με τους 100 συναδέλφους που μετατάχθηκαν απο την πρώην ΕΕΣΣΤΥ και άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου,  σήμερα θα αριθμούσε κάτω των 700 εργαζομένων.

Αντί λοιπόν να δούν την μεγάλη εικόνα, οι γραφικοί του διαδικτύου και οι συνδικαλιστές της λυκοσυμμαχίας , επαίρονται για την συμμετοχή των εργαζόμενων στο "νέο" Σωματείο του ΟΣΕ, επειδή λένε ότι συμμετέχει σε αυτό το 84% των συναδέλφων (και καλά κάνει προφανώς). 

Το συμπέρασμα όμως είναι το εξής. 

Στον ΟΣΕ σήμερα εργάζονται 840 συνάδελφοι. 

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εργάζονται πλέον των  1250,  με το 60% του προσωπικού να έχει ηλικίες κάτω των 30 ετων! Αυτό τα λέει όλα για το ποια Σωματεία αγωνίζονται για τα αυτονόητα και ποιοι ασχολούνται με το να φτιάχνουν "νέα" Σωματεία γιατί δεν έχουν τίποτα χρησιμότερο να κάνουν, πριν την συνταξιοδότηση τους. 

Και όταν μιλούν για συνδικαλιστική πυκνότητα και δύναμη συνδικαλιστική, οι γραφικοί του διαδικτύου, δεν έχουν παρά να κοιτάξουν προς το Σωματείο των Μηχανοδηγών.

Σε σύνολο 312 συναδέλφων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, 311  συμμετέχουν -είναι εγγεγραμμένοι στην Π.Ε.Π.Ε. το Σωματείο των μηχανοδηγών. Ποσοστό 99.9%. 

Και ακριβώς επειδή η δύναμη των Σωματείων είναι οι εργαζόμενοι και οι συνδικαλιστές εκλέγονται μέσω δημοκρατικών διαδικασιών (εκλογές), οι γραφικοί φροντίζουν πάντα να απέχουν απο αυτές (δημοκρατικές διαδικασίες). Γιατί ξέρουν ότι ούτε οι ίδιοι δεν θα ψήφιζαν τον εαυτό τους, ενώ δεν αντέχουν τον διάλογο. 

Η πιο όμορφη στιγμή της ημέρας, είναι όταν με τα δικά τους λόγια και την προπαγάνδα αποδομούν τον ίδιο τους τον εαυτό. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών  


Υ.Γ. Έτσι όπως το πάει η Π.Ε.Π.Ε. με τις προσλήψεις κάθε χρόνο,  μπορεί να γίνει και επιχειρησιακό Σωματείο. Λές να έχουμε δράματα ; 

1 σχόλιο: