Το έργο περιλαμβάνει και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης.
Η κοινοπραξία προσέφερε μέση τεκμαρτή έκπτωση 10,50%, και με συνολική προσφορά ύψους 40.973.034,12 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται τα απρόβλεπτα ύψους 3.292.722,65 ευρώ (τα οποία έχουν υπολογισθεί ως ποσοστό 9% της δαπάνης προσφοράς), ανακηρύχτηκε ανάδοχος του έργου.
Ειδικότερα, το έργο αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1 στο τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (περίπου 70,5 χλμ.), μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη.
Παράλληλα, προβλέπεται και η αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης.
Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει και τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1 που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου