Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Πρωταγωνιστής στο Brain Gain


Μέσα απο την Καθημερινή μας συστήνεται ο νέος συνάδελφος Έκτορας Χάντακας (ως Assistant COO) και μας διηγείται πως επέστρεψε στην Ελλάδα και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που χάρη στην δράση των 2 Σωματείων κυριαρχεί ιδανικό περιβάλλον εργασίας προσελκύοντας νέους απο το εξωτερικό. Θυμίζουμε ότι στην Ελλάδα έχουν επιστρέψει και 2 Έλληνες μηχανοδηγοί, απο την Γερμανία. 

Διαβάζουμε : 

Έφυγε από την ΕΛΛΑΔΑ για το Παρίσι λίγο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και γύρισε 15 χρόνια μετά, το καλοκαίρι. Ακολούθησε ένα
νέο, τότε, πρόγραμμα διπλού πτυχίου πολιτικού μηχανικού του Πολυτεχνείου και της École des Ponts et Chaussées. «Τότε δεν σκεφτόμουν ότι θα έμενα 15 χρόνια. Σκεφτόμουν ότι θα πάω μερικά χρόνια κι έπειτα θα συνεχίσω αλλού, αλλά με κράτησε το Παρίσι, γιατί για τον τομέα μου, τις συγκοινωνίες, η Γαλλία είναι μια καλή αρχή». Παράλληλα με τη δουλειά στον Transdev, ο Έκτορας έκανε διδακτορικό και δίδασκε στους φοιτητές της σχολής. «Μόνο τα τελευταία χρόνια άρχισα να σκέφτομαι να γυρίσω, γιατί προσωπικά ζούσα καλά, επαγγελματικά ήμουν σε ένα εποικοδομητικό οικοσύστημα, με όραμα, ευθύνες και αρμοδιότητες που με οδηγούσαν να καινοτομώ». Ένιωθε πλήρης και το σπίτι του ήταν πλέον το παρισινό του διαμέρισμα. «Με όλους τους περιορισμούς και τα θέματα ενός σπιτιού στο Παρίσι, και την πίεση και την ένταση της πόλης, ειδικά αν νιώθεις όπως εγώ ότι πρέπει να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, την πολιτιστική ζωή, τα καφέ, τα μπαρ και τις αποδράσεις. Ένιωθα άνετα στο Παρίσι μέχρι και που έφυγα». Αυτό που μέτρησε στην απόφασή του να επιστρέψει ήταν η ποιότητα ζωής που θα έβρισκε. «Ακόμη και με το ανεβασμένο πλέον κόστος ζωής στην Αθήνα, η πόλη προσφέρει πράγματα που δεν είναι κατ’ ανάγκη τα πιο ακριβά. Το να μπορείς να κάνεις το μπάνιο σου σε είκοσι λεπτά σε μια παραλία είναι ανεκπλήρωτο όνειρο στο Παρίσι». 

Και το στοίχημα που αισθάνεται να έχει αναλάβει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μεγάλο: «Στη Γαλλία δούλευα για τη βελτίωση σιδηροδρομικών υπηρεσιών και χαιρόμουν να έχω βάλει το χέρι μου ώστε να υπάρχει δίκτυο στην τάδε πόλη. Αν μπορέσω να το κάνω και στην Ελλάδα, θα είμαι ικανοποιημένος». 

Και συμπληρώνει: «Αυτό που πρέπει να μάθει κανείς είναι ένας τρόπος σκέψης που θα του επιτρέψει να πηγαίνει μπροστά, γιατί τα πράγματα εξελίσσονται ραγδαία και, αν δεν το κάνεις κι εσύ, είναι σαν να πηγαίνεις πίσω». 

Το μόνο που τον φοβίζει; «Η πιθανότητα ενός συστημικού ατυχήματος, δηλαδή ότι ναι μεν η χώρα έχει μια δυναμική και θέλω να είμαι μέρος της, αλλά μπορεί κάτι να πάει στραβά και να χρειαστεί να φύγω όχι από επιλογή, αλλά από ανάγκη. Να συμβεί μία ακόμη κρίση, για παράδειγμα. Υπάρχει πάντα αυτό το ρίσκο». 

Αναδημοσίευση απο την Καθημερινή : EΔΩ το δημοσίευμα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Καλωσορίζουμε τον συνάδελφο στην δυναμική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις προτάσεις του για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, σε ένα περιβάλλον που μάλλον δεν θα θυμίζει τίποτα από το σιδηροδρομικό γίγνεσθαι της Γαλλίας. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου