Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

2011: Όταν ο Ζηλιασκόπουλος έβαζε τους Προισταμένους Αμαξοστοιχιών να κάνουν έλεγχο και να κόβουν εισιτήρια

Ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Ζηλιασκόπουλος μετά την τραγωδία στα Τέμπη εμφανίστηκε στην δημόσια σφαίρα αναφέροντας τις "δικλείδες ασφαλείας" που ισχύαν επί των ημερών του. Μια εξ αυτών ήταν ο Προιστάμμενος Αμαξοστοιχίας  καθώς όπως ανέφερε ο Πρώην Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  εκτός από τους σταθμάρχες, απαραίτητη ήταν και η παρουσία του προϊσταμένου της αμαξοστοιχίας, «τα αυτιά και τα μάτια» της σιδηροδρομικής γραμμής αλλά και της κυκλοφορίας των τρένων. 

«Ο υπεύθυνος ασφαλείας στο τρένο είναι ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας που έχει το φύλλο πορείας, ενημερώνεται από τους σταθμάρχες αλλά και από το κέντρο παρακολούθησης της κυκλοφορίας κ.ά. και δίνει οδηγίες στον μηχανοδηγό», ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος,  τονίζοντας πως ο "ίδιος θα γνώριζε για την παρουσία των δύο τρένων στη γραμμή και θα ειδοποιούσε εγκαίρως." 

Η θέση , καταργήθηκε ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, στον τροποποιημένο γενικό κανονισμό κίνησης του Μαρτίου 2019, που έχει υπογραφεί από τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, η παρουσία του προϊσταμένου αμαξοστοιχίας δείχνει να μην είναι υποχρεωτική.

Αυτό που ξέχασε να αναφέρει όμως ο κ. Ζηλιασκόπουλος, σημερινός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, στους μονολόγους του, ήταν ότι ο ίδιος το 2011 και στις 6 Ιουλίου τότε με την απόφαση 113/4) του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία ήταν Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος, ανέθετε  στους Προισταμένους Αμαξοστοιχιών καθήκοντα για να ελέγχουν τα εισιτήρια σε αυτές, αλλά και να εκδίδουν εισιτήρια. 

Με λίγα λόγια, καταργούσε  τον βαθμό εξισώνοντας τον με αυτόν τον συνοδών Αμαξοστοιχιών.

Η απόφαση αυτή, ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής εξυγίανσης των σιδηροδρόμων (που ο κ. Ζηλιασκόπουλος υποστηρίζει και σήμερα) καθώς πάνω απο 250 εργαζόμενοι στον κλάδο κίνησης είχαν μεταταχθεί το 2011 "εθελοντικά" και δεν υπήρχε το απαραίτητο προσωπικό για να κάνει ελέγχους στα τρένα. 

Φυσικά είχε προηγηθεί και το ΦΕΚ 1138/τεύχος Β του κ. Μιχάλη Λιάπη τον Ιούλιο του 2004 (Κυβέρνηση ΝΔ) όταν και καταργήθηκε το προσωπικό συνοδείας απο τον Προαστιακό Αθήνας. 

Το 1991 επι ΝΔ και πάλι, το προσωπικό συνοδείας είχε καταργηθεί στις εμπορευματικές μεταφορές.

Κατά τα λοιπά φταίει ο...Σπίρτζης.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


ΥΓ Όποτε θέλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος είμαστε στην διάθεση όλων για να μιλήσουμε για την πολιτική "εξυγίανσης" και τις δικλείδες ασφαλείας  του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου