«Ο υπεύθυνος ασφαλείας στο τρένο είναι ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας που έχει το φύλλο πορείας, ενημερώνεται από τους σταθμάρχες αλλά και από το κέντρο παρακολούθησης της κυκλοφορίας κ.ά. και δίνει οδηγίες στον μηχανοδηγό», ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, τονίζοντας πως ο "ίδιος θα γνώριζε για την παρουσία των δύο τρένων στη γραμμή και θα ειδοποιούσε εγκαίρως."
Η θέση , καταργήθηκε ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, στον τροποποιημένο γενικό κανονισμό κίνησης του Μαρτίου 2019, που έχει υπογραφεί από τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, η παρουσία του προϊσταμένου αμαξοστοιχίας δείχνει να μην είναι υποχρεωτική.
Αυτό που ξέχασε να αναφέρει όμως ο κ. Ζηλιασκόπουλος, σημερινός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, στους μονολόγους του, ήταν ότι ο ίδιος το 2011 και στις 6 Ιουλίου τότε με την απόφαση 113/4) του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία ήταν Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος, ανέθετε στους Προισταμένους Αμαξοστοιχιών καθήκοντα για να ελέγχουν τα εισιτήρια σε αυτές, αλλά και να εκδίδουν εισιτήρια.
Με λίγα λόγια, καταργούσε τον βαθμό εξισώνοντας τον με αυτόν τον συνοδών Αμαξοστοιχιών.
Η απόφαση αυτή, ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής εξυγίανσης των σιδηροδρόμων (που ο κ. Ζηλιασκόπουλος υποστηρίζει και σήμερα) καθώς πάνω απο 250 εργαζόμενοι στον κλάδο κίνησης είχαν μεταταχθεί το 2011 "εθελοντικά" και δεν υπήρχε το απαραίτητο προσωπικό για να κάνει ελέγχους στα τρένα.
Φυσικά είχε προηγηθεί και το ΦΕΚ 1138/τεύχος Β του κ. Μιχάλη Λιάπη τον Ιούλιο του 2004 (Κυβέρνηση ΝΔ) όταν και καταργήθηκε το προσωπικό συνοδείας απο τον Προαστιακό Αθήνας.
Το 1991 επι ΝΔ και πάλι, το προσωπικό συνοδείας είχε καταργηθεί στις εμπορευματικές μεταφορές.
Κατά τα λοιπά φταίει ο...Σπίρτζης.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
ΥΓ Όποτε θέλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος είμαστε στην διάθεση όλων για να μιλήσουμε για την πολιτική "εξυγίανσης" και τις δικλείδες ασφαλείας του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου