Ο επί 15 χρόνια(απο το 1985 μέχρι & το 2000) Πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ) Αντώνης Αραβαντινός , σχολίασε την "έκθεση" των συνταξιούχων (Παπαμιχαήλ -Ρετσινά). Διαβάζουμε :
Αγαπητέ μου φίλε Γιάννη Παπαμιχαήλ
εμείς γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά, νομίζω; Όπως και που και πως και μέχρι πότε υπηρέτησε ο καθένας στον σιδηρόδρομο. Αλλά και την ιδιότητα που είχε ο καθένας μας.
Δεν επιθυμώ να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Κάθε άλλο. Κι αυτό γιατί δεν θέλω να μουντζουρώσω την εικόνα εκείνων των παλιών καιρών.
Όμως με υποχρεώνεις γιατί νοιώθω πως αν σιωπήσω θα συμβάλω στην απόκρυψη ολόκληρης της αλήθειας. Όπως εσύ ο ίδιος έλεγες η μισή αλήθεια είναι χειρότερη από το ολοκληρωμένο ψέμα. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο στα ιστορικά.
Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν εκείνο που κοινώς διαπιστώνετε είναι πως δεν έκανες και δεν συνεχίζεις να κάνεις τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το να αντιγράφεις τον συνάδ. Ρετσίνα. Γεγονός που σε εκθέτει νομίζω. Και αυτό γιατί δεν αναφέρεστε στο ότι:
1ον. Αυτό που λειτουργεί στο σταθμό της Λάρισας δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να χειρίζεται ηλεκτρικά ο Σταθμάρχης τα κλειδιά του σταθμού αυτού όπως και τα φωτόσημα εισόδου, εξόδου ( που παίζουν τον ρόλο των τότε σημαφόρων).
2ον και σημαντικότερο είναι το ότι: Από την αρχή ο συνάδελφος που θέλεις να υποστηρίξεις απ αρχής αναφέρεται αναμασώντας διαρκώς τα εξής. ΑΝ ο Σταθμάρχης...ΑΝ ο δεύτερος Σταθμάρχης....ΑΝ ο τρίτος Σταθμάρχης, ΑΝ ο κλειδούχος.... ΑΝ ο Προϊστάμενος αμαξ....... ΑΝ το 1001.... ΑΝ ο Μηχανοδηγός. Και ως εκεί.
Και να σιωπά επιμελώς και συστηματικά να αναφερθεί στο ΝΑ!!! ΝΑ είχαν λοιπόν τοποθετηθεί: Φωτόσημα, τηλεδιοίκηση και όλα εκείνα τα αυτόματα συστήματα που ΑΠΑΙΤΟΎΝΤΑΙ προκειμένου να κυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες υψηλής ταχύτητας, με απόλυτη ασφάλεια και που θα κάλυπταν απόλυτα όλα τα προηγούμενα ΑΝ.
Αυτά τα συστήματα υπάρχουν σε όλα τα δίκτυα άλλων χωρών όπως καλά γνωρίζεις και μάλιστα σε τέτοιο σημείο ώστε να καταργούν ακόμα και αυτόν τον Μηχανοδηγό.
Και για την μη ύπαρξη τους δεν γνωρίζω κατά πόσο ευθύνεται ο υποστηριζόμενος σου για τα χρόνια υπηρεσίας του ως υπεύθυνος ασφάλειας κυκλοφορίας.
Αν επιθυμείτε όπως ανάφερες να βγάλουμε εμείς οι συνταξιούχοι πορίσματα ή να συμβάλουμε στις επιτροπές (ακυρώνοντας τους σημερινούς εν υπηρεσία εργαζόμενους) με τι άραγε;
Με τις αποκλειστικές γνώσεις που θεωρούμε πως εμείς και μόνο έχουμε; Ή να αυτοπροσκληθούμε στα τηλεοπτικά κανάλια και στις εφημερίδες και έτσι να βγούμε εκτός κάθε σοβαρότητας;
Τέλος ούτε εγώ ούτε εσείς βρισκόμαστε εκείνες τις στιγμές παρόντες για να γνωρίζουμε τι είχε διαδραματιστεί πριν την σύγκρουση. Τα χρόνια από συνταξιοδότηση είναι αρκετά για να γνωρίζουμε τις ισχύουσες στον ΓΚΚ διατάξεις.
Οφείλουμε απέναντι στους 57 φονευθέντες αλλά και στους συναδέλφους που δεν μπορούν να υπερασπίσουν τον εαυτό τους αν μη τι άλλο να μη τους προσβάλλουμε.
Αυτό το λέω γιατί γνωρίζεις πολύ καλά τι ειπώθηκε από το Ρετσινά.
Τέλος φέρει μεγάλη την ευθύνη όταν ερωτηθείς από δημοσιογράφο, αν θα ταξίδευε με τρένο η απάντησή του ήταν ΌΧΙ.
Και αυτό γιατί δεν ένοιωθε ασφάλεια αφού από το 2021 είχαν καταργήσει όπως είπε ακόμα και αυτόν τον Ρ.Κ στην Καρόλου. Ένα τόσο σοβαρό γεγονός το φύλαγε για τον εαυτό του και μόνο, αποκρύπτοντας το από το υπόλοιπο κοινό που ως προηγούμενος υπεύθυνος ασφαλούς κυκλοφορίας όφειλε να κοινοποιήσει και ίσως έτσι να συνέβαλλε κατά τι στη αποτροπή του τόσο θλιβερού συμβάντος.!!!
Αντώνης Αραβαντινός - Πρώην Πρόεδρος Π.Ε.Π.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου