Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Η Cosco πιέζει για τα εμπορευματικά δρομολόγια – Όλη η επιστολή της στον ΟΣΕ

 Η εταιρεία ζητά την άμεση επίλυση του θέματος και την επαναλειτουργία της γραμμής Νέου Ικονίου - Θριασίου. Tην άμεση επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Νέου Ικονίου-Θριασίου, ζητά από τον ΟΣΕ η Cosco προκειμένου να απεγκλωβιστούν
οι εμπορευματικές μεταφορές προς την Κεντρική Ευρώπη που έχουν καθηλωθεί από την 1η Μαρτίου.

ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΖΑΝΝΕ - newmoney.gr 

Tην άμεση επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Νέου Ικονίου-Θριασίου, ζητά από τον ΟΣΕ η Cosco προκειμένου να απεγκλωβιστούν οι εμπορευματικές μεταφορές προς την Κεντρική Ευρώπη που έχουν καθηλωθεί από την 1η Μαρτίου.

Με την επιστολή που στάλθηκε στην διοίκηση του ΟΣΕ χθες 21 Μαρτίου και κοινοποιείται στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και στην Hellenic Train, ο κινεζικός κολοσσός αφού εκφράζει την θλίψη του για το δυστύχημα, αναφέρει ότι από το βράδυ του συμβάντος στα Τέμπη, περίμενε στο Θριάσιο ένας συρμός φορτωμένος με εμπορευματοκιβώτια μεγάλων πελατών που ακόμη δεν έχουν αναχωρήσει ή έστω επιστρέψει στο Νέο Ικόνιο ώστε να διευκολυνθεί η μεταφορά τους προς την Κεντρική Ευρώπη ακόμη και δια θαλάσσης.

«Πληροφορηθήκαμε μόλις σήμερα από την Hellenic Train ότι δεν θα εκτελεστεί η σύνδεση Νέου Ικονίου – Θριασίου και με αυτό τον τρόπο τα τρένα μας δεν μπορούν να αναχωρήσουν» αναφέρει η Cosco.

Για τον λόγο αυτό και επειδή η μεγάλη πλειονότητα των εμπορευματικών συρμών στην Ελλάδα γίνεται λόγω φορτίου του ομίλου από και προς τον Πειραιά, η εταιρεία ζητά την άμεση επίλυση του θέματος και την επαναλειτουργία της γραμμής και στη συνέχεια την εξυπηρέτηση των δρομολογίων από και προς τα σύνορα της χώρας με 1 έως 2 ζεύγη την ημέρα. Η Cosco τονίζει ότι η αναχώρηση του εγκλωβισμένου φορτίου από το Θριάσιο, στα σύνορα, θα συμβάλλει στην αποκατάσταση της αξιοπιστίας του μέσου για τους διεθνείς πελάτες της εταιρείας μέσω του ΟΛΠ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου