Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 27 Μαΐου 2023

Επιστολή Συλλόγων Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας και Τρικάλων στην Hellenic Train για τα τοπικά δρομολόγια

 
Επιστολή προς την Hellenic Train με κοινοποίησή της προς τον Ο.Σ.Ε., την Ρ.Α.Σ. και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέστειλαν οι Σύλλογοι Φίλων Σιδοροδρόμου Καρδίτσας και Τρικάλων ζητώντας έναρξη τοπικών δρομολογίων στη δυτική Θεσσαλία.

Αξιότιμοι Κύριοι

Μετά την επανακυκλοφορία και των δύο νέων ζευγών IC στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, διαπιστώνουμε ότι εξακολουθούν να μην εκτελούνται τα δρομολόγια των τοπικών τρένων στη δυτική Θεσσαλία.

Τα δρομολόγια αυτά έχουν αντικατασταθεί μερικώς με πούλμαν, που όμως δεν καλύπτουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τον σιδηρόδρομο στην περιοχή μας, σε μια χρονική περίοδο που υπάρχει ανάγκη αξιόπιστης συγκοινωνίας ώστε να επιστρέψει στο τρένο το επιβατικό κοινό.

Η κατασκευή του έργου της ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία για την μακρόχρονη αναστολή όλων σχεδόν των σιδηροδρομικών δρομολογίων.

Συγκεκριμένα είναι απαραίτητα, κατ' ελάχιστο, ένα δρομολόγιο για την ανταπόκριση με τα δρομολόγια 51 και 50 το πρωί, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να μετακινούνται προς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και ένα το βράδυ για την ανταπόκριση με τα δρομολόγια 56 και 55 για την επιστροφή από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Το δρομολόγιο 882/887 που όπως είναι γνωστό μεταφέρει καθημερινά εκατοντάδες τουρίστες στα Μετέωρα από την Αθήνα, θα μπορούσε να κάνει το ίδιο και από τη Θεσσαλονίκη, αν ανταποκρίνονταν στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου με προαστιακό δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετώντας παράλληλα και τους κατοίκους της περιοχής μας.


Επίσης προτείνουμε η έκπτωση της κάρτας μονίμου κατοίκου δυτικής Θεσσαλίας να ισχύσει και στα δρομολόγια IC, ως ένα επί πλέον κίνητρο για την επιστροφή του επιβατικού κοινού της περιοχής μας στον σιδηρόδρομο.

https://www.karditsalive.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου