Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025

Τέμπη ντοκουμέντα: Ιδού το «χαμένο» κόκπιτ της εμπορικής αμαξοστοιχίας λίγες ώρες μετά την τραγωδία

Φωτογραφίες ντοκουμέντα στις οποίες διακρίνονται τα συντρίμμια από το «χαμένο» κόκπιτ της εμπορικής αμαξοστοιχίας στο δυστύχημα των Τεμπών λίγες ώρες μετά το δυστύχημα δημοσιεύει το ereportaz.gr.

Πρόκειται για φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί λίγες ώρες μετά

τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων, λίγο μετά αφότου έχει ξημερώσει και συγκεκριμένα την 1η Μαρτίου του 2023.

Στις φωτογραφίες φέρονται να απεικονίζονται τα συντρίμμια από την τράπεζα μηχανοδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Είναι τα «γαλάζια» κομμάτια ανάμεσα στα συντρίμμια τα οποία έχουν διασκορπιστεί μετά τη σύγκρουση.


Μάλιστα σε κάποια από αυτά διακρίνεται και το GSMR το οποίο δεν λειτουργούσε την ημέρα της τραγωδίας.

Στην 3η φωτογραφία διακρίνονται επίσης τα ικριώματα και οι κρουνοί που βρίσκονται στην τράπεζα μηχανοδήγησης.

Όλα αυτά εγείρουν σοβαρά ερωτήματα σχετικά με όσα αναφέρονται στο πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) αναφορικά με την πίσω καμπίνα του οδηγού της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Υπενθυμίζεται ότι με βάση το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ένα κομμάτι της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας η οποία ενεπλάκη στο δυστύχημα των Τεμπών φέρεται να λείπει


Πιο αναλυτικά στην σελίδα 40 του πορίσματος αναφέρεται χαρακτηριστικά

«Η πίσω καμπίνα του οδηγού της ατμομηχανής 120-012 (σ.σ.: η δεύτερη μηχανή του εμπορικού τρένου) φαίνεται να έχει αποκοπεί από το υπόλοιπο όχημα και δεν μπορεί να αναγνωριστεί πλήρως πουθενά ανάμεσα στα συντρίμμια, εκτός από ένα μικρό μέρος της οροφής της και του πάνω προβολέα (μπροστά από το πρώτο κοντέινερ με τα ελάσματα).

Το υπόλοιπο της καμπίνας δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως σύνολο και επίσης ο εμπρόσθιος πίνακας με τον βαμμένο αριθμό και τα δύο κόκκινα φώτα δεν αναγνωρίζονται επίσης ανάμεσα στα συντρίμμια.

Πιθανότατα, η λείπουσα δομή βρίσκεται μεταξύ των κατεστραμμένων και καμένων υπολειμμάτων του βαγονιού του κυλικείου, καθώς αυτός είναι ο μόνος χώρος σε όλο το σημείο του ατυχήματος όπου η φωτιά έκαψε τόσο έντονα που κατέστρεψε πλήρως την βαριά βιομηχανική βαφή της μπλε ατμομηχανής, καθιστώντας την μη αναγνωρίσιμη».


Μετά την παράδοση του πορίσματος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ στον εφέτη ανακριτή, δόθηκε εντολή στη ΔΑΕΕ να ερευνήσει τον χώρο και τα συντρίμμια που βρίσκονται προς φύλαξη στο Κουλούρι. Κατά την έρευνα, φέρεται να εντοπίστηκε τμήμα του κόκπιτ της εμπορικής αμαξοστοιχίας.







Ρεπορτάζ Βαγγέλης Τριάντης, Ελένη Καρανικόλα Κοντορούση - ereportaz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου