Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Μαρτίου 2025

ΟΣΕ / «Καμία απάντηση για το όργιο πελατειακών προσλήψεων»

«Η κυβέρνηση είναι εξ ολοκλήρου υπόλογη για τη συνεχιζόμενη αδιαφάνεια στις προσλήψεις προσωπικού στις κρίσιμες θέσεις σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ»

Καμία απάντηση δεν δίνει για το όργιο πελατειακών προσλήψεων στον ΟΣΕ, η διοίκηση του
Οργανισμού, σημειώνει ο τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. - Π.Σ. Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, σχολιάζοντας την απάντηση του στα δημοσιεύματα που καταγγέλλουν σωρεία αδιαφάνειας στις προσλήψεις του για προσωπικό με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών (ΔΠΥ).

«Στην απάντηση του, ο ΟΣΕ αναφέρει ότι τα ελάχιστα προσόντα που απαιτείται να πληρούν οι υποψήφιοι, είναι «απολύτως ίδια» με αυτά των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ», δηλώνει, θέτοντας ερωτήματα τα οποία παραμένουν αναπάντητα.

«Προσλήφθηκαν  εκτός ΑΣΕΠ, 305 εργαζόμενοι με ΔΠΥ μόνο το 2024. Με ποια προκήρυξη εκδήλωσαν ενδιαφέρον; Υπάρχει κάπου δημοσιευμένη έστω και μία ; Πόσοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να επιλεγούν τελικά 305; Επελέγησαν μετά από αξιολόγηση; Υπάρχουν κάποιοι που δεν πέρασαν την αξιολόγηση του ΟΣΕ;», αναρωτιέται.

«Αφού δεν υπάρχει προκήρυξη αυτόματα αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούσαν όλοι οι πολίτες να κάνουν αίτηση», διαπιστώνει, σημειώνοντας «Ποιοι ήταν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι αυτοί που έμαθαν για τις προσλήψεις; Με ποιον τρόπο απέκτησαν την πληροφορία εφόσον δεν ήταν ευρέως γνωστή;»

«Απόδειξη για το καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας, των εν λόγω προσλήψεων είναι ότι η μόνη προκήρυξη που υπήρχε ήταν αυτή του 2022 από το ΑΣΕΠ, που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί!», υπογραμμίζει με νόημα.

«Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει πού δημοσιεύτηκαν τα ονόματα των 305 επιτυχόντων αφού έγινε αξιολόγηση αντίστοιχη του ΑΣΕΠ.

Αν άραγε η δημοσιογραφική έρευνα δεν τα είχε ανακαλύψει, θα είχαν γίνει γνωστές οι προσλήψεις αυτές;», επισημαίνει.

«Η κυβέρνηση είναι εξ ολοκλήρου υπόλογη για τη συνεχιζόμενη αδιαφάνεια στις προσλήψεις προσωπικού στις κρίσιμες θέσεις σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ, αλλά και την ελλιπή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού.

Άλλωστε ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ σε πρόσφατες δηλώσεις  ανέφερε ότι: «δεν βρήκε  απόδειξη του πόσο καλή ήταν η πρακτική εκπαίδευση που έκαναν οι σταθμάρχες», σημειώνει μεταξύ άλλων ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Με ομολογουμένως εξαιρετικά γρήγορα αντανακλαστικά είδαμε να απαντά η Διοίκηση του ΟΣΕ στα δημοσιεύματα που καταγγέλλουν σωρεία αδιαφάνειας στις προσλήψεις του ΟΣΕ για προσωπικό με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών (ΔΠΥ).

Στην απάντηση του, ο ΟΣΕ αναφέρει ότι τα ελάχιστα προσόντα που απαιτείται να πληρούν οι υποψήφιοι, είναι «απολυτως ίδια» με αυτά των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν όμως παραμένουν χωρίς απάντηση.

Προσλήφθηκαν εκτός ΑΣΕΠ, 305 εργαζόμενοι με ΔΠΥ μόνο το 2024. Με ποια προκήρυξη εκδήλωσαν ενδιαφέρον; Υπάρχει κάπου δημοσιευμένη έστω και μία ; Πόσοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να επιλεγούν τελικά 305; Επελέγησαν μετά απο αξιολόγηση; Υπάρχουν κάποιοι που δεν πέρασαν την αξιολόγηση του ΟΣΕ;

Αφού δεν υπάρχει προκήρυξη αυτόματα αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούσαν όλοι οι πολίτες να κάνουν αίτηση.

Ποιοι ήταν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι αυτοί που έμαθαν για τις προσλήψεις; Με ποιον τρόπο απέκτησαν την πληροφορία εφόσον δεν ήταν ευρέως γνωστή;

Απόδειξη για το καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας, των εν λόγω προσλήψεων είναι ότι η μόνη προκήρυξη που υπήρχε ήταν αυτή του 2022 από το ΑΣΕΠ, που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί!

Γιατί δεν προχώρησε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ από τον Γενάρη του 2022 όταν ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ ολοκλήρωσαν πολύ πιο σύντομα αντίστοιχες διαγωνιστικές διαδικασίες;

Η μη ολοκλήρωση του διαγωνισμού επιβεβαιώνει τις καταγγελίες για όργιο πελατειακών σχέσεων με φόντο τις προσλήψεις στον ΟΣΕ.

Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει πού δημοσιεύτηκαν τα ονόματα των 305 επιτυχόντων αφού έγινε αξιολόγηση αντίστοιχη του ΑΣΕΠ.

Αν άραγε η δημοσιογραφική έρευνα δεν τα είχε ανακαλύψει, θα είχαν γίνει γνωστές οι προσλήψεις αυτές ;

Αν το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δε γνώριζε ότι έγιναν 305 προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ στον ΟΣΕ το 2024 και δεν εμπλέκεται σε αυτές, γιατί η πολιτική ηγεσία του (και ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος) "διαφήμιζαν" αυτές τις προσλήψεις ως ενέργειες της Κυβέρνησης;

Η Κυβέρνηση είναι εξ ολοκλήρου υπόλογη για τη συνεχιζόμενη αδιαφάνεια στις προσλήψεις προσωπικού στις κρίσιμες θέσεις σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ, αλλά και την ελλιπή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού.

Άλλωστε ο ίδιος ο Πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ σε πρόσφατες δηλώσεις ανέφερε ότι: "δεν βρήκε απόδειξη του πόσο καλή ήταν η πρακτική εκπαίδευση που έκαναν οι σταθμάρχες".

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ σχετικά με τις προσλήψεις προσωπικού κυκλοφορίας με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών (ΔΠΥ)

Σχετικά με σημερινό δημοσίευμα εφημερίδας με θέμα που αφορά τις προσλήψεις προσωπικού κυκλοφορίας με Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών (ΔΠΥ), ο ΟΣΕ απαντά τα ακόλουθα:

1. Ο ΟΣΕ έχει προσλάβει 305 άτομα με ΔΠΥ το 2024, προκειμένου να καλύψει το ταχύτερο επιτακτικές ανάγκες του.

2. Στο Λιανοκλάδι, όπου λειτουργούν – από το 2022 – το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας και – από το 2024 – το Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων, προβλέπονται 11 θέσεις που θα καλυφθούν με ΔΠΥ, δηλαδή το 4% αυτών σε πανελλαδικό επίπεδο.

3. Η τελευταία διαδικασία αξιολόγησης ΔΠΥ και ένταξή τους σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα έγινε τον Σεπτέμβριο του 2024, για 56 Σταθμάρχες και 53 Κλειδούχους. Ο αριθμός αυτός προσδιορίστηκε από τα αιτήματα των κατά τόπους επιθεωρήσεων. Την ευθύνη της όλης διαδικασίας που αφορά την επιλογή, πρόσληψη και εκπαίδευση έχει απόλυτα ο ΟΣΕ, χωρίς να εμπλέκεται πουθενά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

4. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης – αξιολόγησης και ένταξης σε εργασία αυτών ξεκίνησε στις 23 Σεπτεμβρίου 2024 και συνεχίζεται.

5. Τα ελάχιστα προσόντα που απαιτείται να πληρούν οι υποψήφιοι, είτε αυτοί είναι μέσω ΔΠΥ είτε μέσω ΑΣΕΠ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ, και συγκεκριμένα:

i. ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ-> Ηλικιακό όριο σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, απολυτήριο Λυκείου, Πιστοποιητικό γνώσης Αγγλικής γλώσσας και ECDL για γνώση χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών.

ii. ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΙ-> Τα ίδια προσόντα με τους σταθμάρχες με εξαίρεση την γνώση Αγγλικής γλώσσας.

6. Το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, όπως έχει εγκριθεί από την ΡΑΣ, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, δηλαδή:

i. ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ-> 712 ώρες θεωρητικής μαθητείας και 75 ημέρες 8ωρης πρακτικής εκπαίδευσης. Κάθε 30 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης υπόκεινται σε γραπτό τεστ και ανά 1 βδομάδα πρακτικής εκπαίδευσης αξιολόγηση από τον εκπαιδευτή τους.

ii. ΚΛΕΙΔΟΥΧΟΙ -> 448 ώρες θεωρητικής μαθητείας και 55 ημέρες 8ωρης πρακτικής εκπαίδευσης. Κάθε 30 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης υπόκεινται σε γραπτό τεστ και ανά 1 βδομάδα πρακτικής εκπαίδευσης αξιολόγηση από τον εκπαιδευτή τους.

7. Συνεπώς τα προσόντα, η αξιολόγηση και η εκπαίδευση ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ με αυτά που απαιτεί το ΑΣΕΠ.

Μάλιστα το 40% πρόκειται για αποφοίτους ΤΕ & ΠΕ όπως φαίνεται και στους παρακάτω πίνακες, αν και τα προσόντα που απαιτούνται είναι για ΔΕ.


https://www.avgi.gr/koinonia/501940_kamia-apantisi-gia-orgio-pelateiakon-proslipseon-pyra-apo-syriza

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου