Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 29 Μαρτίου 2025

Που είναι οι πιστοποιήσεις; Στείλε μια κλήση σε "πληροφορίες"

 Τι έχουν να πούν οι μαθητευόμενοι μάγοι; 
Φεύγει και ο Μάρτιος και μπαίνει ο Απρίλιος   και πλέον όλοι  κατάλαβαν καλά ότι όσοι τους υπόσχονταν ότι

οι εκπαιδεύσεις και οι πιστοποιήσεις θα τρέξουν με ταχύτητα φωτός στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη έταζαν "στην άμμο- παλάτια". 

Η Διεύθυνση Λειτουργίας θα πρέπει να εξηγήσει -πειστικά- στους μηχανοδηγούς  (και όχι μόνο) γιατί τον Μάρτιο έγιναν ελάχιστες ημέρες  εκπαίδευσης στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όταν τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο.  γίνονταν 25 και 26 αντίστοιχα στην ίδια γραμμή (διανυκτερεύσεις) 

Και τελικά ποιο είναι το σχέδιο όσων πάνω σε συκοφαντίες στοχοποίησαν εργαζόμενους και οδήγησαν σε πολιτικές διώξεις των. 

Δεν θέλουμε να επαναλάβουμε ότι μέσα σε 12 μήνες (Δεκέμβριος 2023-Νοέμβριος 2024) δόθηκαν 171 πιστοποιητικά ενώ παράλληλα "έτρεχε" και η εκπαίδευση της σειράς του 2022. Τα έχουμε γράψει και τα γνωρίζουν όλοι. 

Μιλάμε για τις εκπαιδεύσεις στον άξονα Αθήνα -Θεσσαλονίκη, που με συγκροτημένο σχέδιο ολοκληρώθηκαν για το μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης πέρυσι στο 85% του προσωπικού και υπήρχε σχεδιασμός και για το ΜΑΙ. 

Μάλιστα τώρα οι συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες καθώς έχει αποσυρθεί το ένα ζεύγος ETR και υπάρχει μεγαλύτερη ευχέρεια για εκπαιδεύσεις στις Η/Α, αλλά αυτές δεν προχώρησαν όπως είχαν υποσχεθεί συγκεκριμένοι παράγοντες πριν 3 ολόκληρους μήνες.  

Η Διοίκηση λοιπόν για να καλύψει την κραυγαλέα αποτυχία της σε αυτόν τον τομέα προσπαθεί να αποπροσανατολίζει με αποσπασματικές κινήσεις, τακτική γνωστή δηλαδή,  κυνηγώντας  φαντάσματα, με αυτό που έγινε τελευταία στην Θεσσαλονίκη να αποτελεί το χαρακτηριστικότερο των παραδειγμάτων. 

Στους συκοφάντες των συναδέλφων που στοχοποιήθηκαν απλά θα θυμίσουμε ότι "Το ψέμα έχει ταχύτητα, η αλήθεια αντοχή".

Το στέκι της έλξης -Το blog των μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου