Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011

Νέες καταργήσεις δρομολογίων- Δεν θα πληρωθούν τα ρεπό Σεπτεμβρίου

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες , τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν νέες καταργήσεις δρομολογίων .Οι καταργήσεις θα αφορούν δρομολόγια προς και από Χαλκίδα στην Νότια Ελλάδα και Έδεσσα στην Βόρεια Ελλάδα .Aναλυτικά καταργούνται 1554,1540,2534,2530,2537,1544,1551,1547,2531 (Χαλκίδες )
Αιτία των νέων καταργήσεων είναι η έλλειψη προσωπικού !!!!
Τέλος
για το μήνα Σεπτέμβριο δεν θα πληρωθούν τελικά οι δεδουλευμένες αναπαύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους .( έχουν αυξηθεί οι δευτερεύουσες απολαβές σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% που προβλέπει ο νόμος για τις ΔΕΚΟ .) Σύμφωνα και πάλι με πληροφορίες το ποσοστό φτάνει σήμερα στο 13 % και θα πρέπει μέχρι τέλους του χρόνου να έχει μειωθεί στο 10 % .

Το ερώτημα είναι ποιος πήρε τα λεφτά αυτά , αφού τα κυκλώματα εργασίας της έλξης , δεν προέβλεπαν παρά ελάχιστες και μόνο δεδουλευμένες υπερωρίες .
Μάλιστα τις προηγούμενες μέρες έγινε προσπάθεια  να γίνουν αλλαγές με μείωση του χρόνου παραλαβής και παράδοσης των αμαξοστοιχιών  (!!!)που προβλέπει ο κανονισμός εδώ και δεκαετίες  , προσπάθεια που απέτυχε μετά την συνάντηση που υπήρξε με τον ΔΙΚΑΜ  την περασμένη Δευτέρα με εκπροσώπους της Π.Ε.Π.Ε. ( Θεοδωρόπουλος , Τουρλής  , Βελλής , Φιλιπόπουλος , Γενιδούνιας ) αφού διαπιστώθηκε  και στην πράξη ότι δεν υπήρχαν κενά στα κυκλώματα της έλξης .
Η προσπάθεια συνεχίστηκε και πήγε να ενισχυθεί  με την ψευδή διαρροή ότι η έλξη ευθύνεται για την υπέρβαση που υπάρχει στις δευτερεύουσες .
Και είναι ψευδής γιατί στην έλξη που είναι ο πλέον παραγωγικός κλάδος σε όλες τις εταιρείες εκμετάλλευσης  και  που αριθμεί σήμερα 450 εργαζομένους στο σύνολο των 890 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , αντιστοιχεί μόνο το 45% των δευτερευουσών που προκύπτουν κυρίως από την πληρωμή των αναπαύσεων και τις υπερωρίες στα εμπορικά , αφού το έργο αυξήθηκε τους τελευταίους μήνες .

Αλλού λοιπόν ήταν και είναι το πρόβλημα . 

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι πάλι θα την πληρώσουν όλοι , γιατί κάποιοι δεν  κάνουν σωστά την δουλειά τους στις θέσεις Διοίκησης .
Και πρώτοι από όλους οι επιβάτες που θα δουν δρομολόγια να καταργούνται γιατί κάποιοι στείλανε τους  μηχανοδηγούς  νοσοκόμους και φύλακες σε αρχαιολογικούς χώρους .

Απαξιώστε και άλλο με την νοοτροπία του χτες τον σιδηρόδρομο , μπορείτε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου