Εδώ και 18 μήνες (από τις 18 Ιουλίου 2010) , υπάρχει βραδυπορία στην γραμμή προς Αλεξανδρούπολη , στα Λιβερά (Παρανέστι) !Αρχικά 20χλμ ενώ ένα χρόνο μετά (τον Ιούλιο του 2011) η βραδυπορία λόγω της επιδείνωσης της κατάστασης της γραμμής μετατράπηκε σε 10 χλμ !!
Δεν μιλάμε για ένα τμήμα γραμμής 200 ή 300 μέτρων αλλά για 12 ολόκληρα χιλιόμετρα !!!!!
Η πραγματικότητα της εγκατάλειψης του δικτύου , σε ένα ευρύτερο και διαχρονικό σχέδιο απαξίωσης του σιδηροδρόμου (η Εγνατία είναι μια πραγματικότητα ) σε μια γωνιά της Ελλάδας όπου το αυτονόητο εθνικό συμφέρον θα έπρεπε να επιτάσσει την ανάπτυξη και όχι την εγκατάλειψη .
Για άλλη μια φορά όμως το πολιτικό σύστημα και η ανικανότητα (....) των Υπηρεσιακών Παραγόντων , βοηθούν το αυτοκινητιστικό λόμπι απαξιώνοντας τον σιδηρόδρομο .
Αυτό αποδεικνύει και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι μηχανοδηγοί στην Βόρεια Ελλάδα και στην ακριτική Αλεξανδρούπολη.
Εμείς αναδεικνύοντας το θέμα ελπίζουμε κάποιος επιτέλους να ευαισθητοποιηθεί .
Δεν μιλάμε για ένα τμήμα γραμμής 200 ή 300 μέτρων αλλά για 12 ολόκληρα χιλιόμετρα !!!!!
Η πραγματικότητα της εγκατάλειψης του δικτύου , σε ένα ευρύτερο και διαχρονικό σχέδιο απαξίωσης του σιδηροδρόμου (η Εγνατία είναι μια πραγματικότητα ) σε μια γωνιά της Ελλάδας όπου το αυτονόητο εθνικό συμφέρον θα έπρεπε να επιτάσσει την ανάπτυξη και όχι την εγκατάλειψη .
Για άλλη μια φορά όμως το πολιτικό σύστημα και η ανικανότητα (....) των Υπηρεσιακών Παραγόντων , βοηθούν το αυτοκινητιστικό λόμπι απαξιώνοντας τον σιδηρόδρομο .
Αυτό αποδεικνύει και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι μηχανοδηγοί στην Βόρεια Ελλάδα και στην ακριτική Αλεξανδρούπολη.
Εμείς αναδεικνύοντας το θέμα ελπίζουμε κάποιος επιτέλους να ευαισθητοποιηθεί .
ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ .ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΕΣ-ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφή