Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Η πραγματικότητα της απαξίωσης .

Εδώ και 18 μήνες (από τις 18 Ιουλίου 2010) , υπάρχει βραδυπορία στην γραμμή προς Αλεξανδρούπολη , στα Λιβερά (Παρανέστι) !Αρχικά 20χλμ ενώ ένα χρόνο μετά (τον Ιούλιο του 2011) η βραδυπορία λόγω της επιδείνωσης της κατάστασης της γραμμής μετατράπηκε σε 10 χλμ !!
Δεν μιλάμε για ένα τμήμα γραμμής 200 ή 300 μέτρων αλλά για 12 ολόκληρα χιλιόμετρα !!!!!
Η πραγματικότητα της εγκατάλειψης του δικτύου , σε ένα ευρύτερο και διαχρονικό σχέδιο απαξίωσης του σιδηροδρόμου (η Εγνατία είναι μια πραγματικότητα ) σε μια γωνιά της Ελλάδας όπου το αυτονόητο εθνικό συμφέρον θα έπρεπε να επιτάσσει την ανάπτυξη και όχι την εγκατάλειψη .

Για άλλη μια φορά όμως το πολιτικό σύστημα και η ανικανότητα (....) των Υπηρεσιακών Παραγόντων , βοηθούν το αυτοκινητιστικό λόμπι απαξιώνοντας τον σιδηρόδρομο .

Αυτό αποδεικνύει και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι  μηχανοδηγοί στην Βόρεια Ελλάδα και στην ακριτική Αλεξανδρούπολη.
Εμείς αναδεικνύοντας το θέμα ελπίζουμε  κάποιος επιτέλους  να ευαισθητοποιηθεί .

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ .ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΕΣ-ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή