Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προβληματισμός για τους εκτροχιασμούς

* Ένα δημοσίευμα που βγαίνει απο δημοσιογράφους που απο ότι φαίνεται διαβάζουν  το στέκι(και που επιτέλους αναδεικνύει την πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στο έργο μας .) 
Διαβάζουμε στην euro2day
Έντονο προβληματισμό στη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκαλούν τα απανωτά κρούσματα εκτροχιασμού αμαξοστοιχιών του τελευταίου διαστήματος που υποχρέωσαν την εταιρεία να αποφασίσει τη διακοπή των δρομολογίων του προαστιακού σε τμήμα του δικτύου. 

Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε ένα ακόμη κρούσμα εκτροχιασμού, το τρίτο τον τελευταίο μήνα. Σημειώθηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), χωρίς ευτυχώς να σημειωθούν τραυματισμοί μεταξύ των 150 επιβατών που επέβαιναν στο τρένο. 


Από την πλευρά της εταιρείας, το περιστατικό αποδίδεται σε ανθρώπινο σφάλμα του σταθμάρχη ο οποίος γύρισε το κλειδί της διασταύρωσης, την ώρα που ο συρμός περνούσε από το σημείο. Την ίδια όμως ώρα, πληροφορίες από την πλευρά των εργαζομένων αποδίδουν μέρος της ευθύνης για τους εκτροχιασμούς στην πλημμελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και στο γεγονός πως, παρότι έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ για έργα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, αυτά δεν λειτουργούν και η κυκλοφορία διεξάγεται με παραδοσιακούς τρόπους, που... επιτρέπουν το... ανθρώπινο λάθος. 

Μάλιστα, μηχανοδηγοί της εταιρείας κρίνουν απολύτως σωστή την απόφαση της διοίκησης να σταματήσει την κυκλοφορία των συρμών σε τμήμα του προαστιακού δικτύου καθώς, όπως επισημαίνουν, μπορεί προς το παρόν να πρόκειται για μικροσυμβάντα, όμως αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να σημειωθεί κάποιο συμβάν μεγαλύτερης έκτασης.

Με πρωτόγονο τρόπο η κυκλοφορία των συρμών 
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα μεταξύ Πειραιά - Λιοσίων, δηλαδή σε ένα πολυσύχναστο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, διεξάγεται με πρωτόγονο τρόπο καθώς το σύστημα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης δεν λειτουργεί και η επικοινωνία των σταθμαρχών και των ηλεκτροδηγών γίνεται με τηλεγραφήματα και σινιάλα. 

Στο τμήμα από τον Πειραιά έως την Αθήνα τα φωτοσήματα δεν λειτουργούν στους σταθμούς του Πειραιά, του Αγίου Ιωάννη Ρέντη, στο Ρουφ και στο σταθμό της Αθήνας. Μάλιστα, σε όλο το τμήμα της εν λόγω γραμμής η κυκλοφορία γίνεται σε μονή γραμμή και περνώντας παρακαμπτηρίους (κλειδιά). 

Αντίστοιχα, δεν λειτουργούν τα φωτοσήματα σε πολλούς σταθμούς του δικτύου έως τον σταθμό ΣΚΑ, ενώ σε σημαντικό τμήμα του δικτύου δεν λειτουργεί ούτε και το δίκτυο ραδιοκάλυψης GSM-R, παρότι έχει χρυσοπληρωθεί. Με τη χρήση τηλεγραφημάτων διεξάγεται και η κυκλοφορία στη γραμμή του προαστιακού από τα Λιόσια ως το Κιάτο, όπου μάλιστα τα τρένα κινούνται σε υψηλές ταχύτητες. 

Χρόνια αναμονής χωρίς έργα
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα έργα τηλεσήμανσης και τηλεδιοίκησης στο τμήμα της γραμμής από τον Πειραιά ως τις Τρεις Γέφυρες περιλαμβάνονταν στη σύμβαση 994/2005, που αφορούσε την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον Πειραιά έως τις Τρεις Γέφυρες την οποία, πριν από έναν χρόνο περίπου χρόνο, ο ΟΣΕ αποφάσισε να διαλύσει. 

Μετά από 6 χρόνια συνεχών παρατάσεων, το έργο, που προβλεπόταν να γίνει σε οκτώ μήνες, δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η μη ολοκλήρωση των έργων από τη μία προκαλεί ζητήματα ασφάλειας, από την άλλη δεν επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της γραμμής κυρίως στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.


Τσαντήλα Μάρω


http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/676413/Article.aspx

Το δικό μας σχόλιο 


Eίναι ότι πρέπει επιτέλους η Ελληνική κοινωνία να μάθει την πραγματικότητα για τα χρήματα που δαπανήθηκαν και χάθηκαν στα έργα που δημοπρατήθηκαν , επανα -δημοπρατήθηκαν και ποτέ δεν ολοκληρώθηκαν με δισεκατομμύρια Ευρώ να χάνονται εδώ και 20 χρόνια με το πλέον οικολογικό μέσο μεταφοράς να απαξιώνεται από Διοικήσεις και Πολιτικές ηγεσίες χωρίς όραμα για το σιδηρόδρομο .(και που πάντα δούλευαν για να εξυπηρετούν το λόμπι της βιομηχανίας του αυτοκινήτου σε βάρος της σιδηροδρομικής μεταφοράς ).


Να πληροφορηθεί από πρώτο χέρι την πραγματικότητα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο Έλληνας μηχανοδηγός εργάζεται καθημερινά .


Και που με τον επαγγελματισμό που τον διακρίνει καταφέρνει να φέρνει σε πέρας και με απόλυτη ασφάλεια την μεταφορά χιλιάδων επιβατών κάθε μέρα .


Αυτοί είναι οι μηχανοδηγοί και όχι αυτοί που παρουσιάζονταν σε στημένα ρεπορτάζ . 


Να ακουστεί η φωνή μας που πνίγεται στα κανάλια .Στο internet δεν μπορούν να την κρύψουν.
Και αυτός είναι και ένας από τους πολλού λόγους που δημιουργήσαμε το στέκι .


Από ότι φαίνεται η προσπάθεια μας αρχίζει να αποδίδει καρπούς .






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου